Nyt alkaa palsta näyttää melko hyvältä. Idiootti "ihana windows!" trolli ei ole päässyt hetkeen enää trollaamaan mitään. Kontrolli on aika hyvin aidosti keskustelevilla käyttäjillä. Itse asiassa palsta alkaa olla aika hyvin Linux-käyttäjien hallinnassa.
Alkaa näyttää melko hyvältä
14
99
Vastaukset
- no voi vittu
Kappas, siinä paha missä mainitaan perkele. Job not well done..yet. No, suthan moukaroidaan yhteistyössä ylläpidon kanssa ulos täältä. Yölliset trollailusi poistuivatkin äkkiä aamuksi.
- ei urpo tiedä
edes mikä moukari on, se on rautaa eikä urpo jaksa sitä edes maasta nostaa, käytä urpo puu-nuijaa joka sulla on jo valmiina siinä hartioiden yläpuolella !
- fede fani nr0
Ihmettelinkin miksei aamusella ollut yhtään tuttuja mielipuolisia feden avaamia windows ketjuja joissa onneksi on milloinmikäkin vastauksia rivikaupalla perässä.
- ilmoittelin sen
fede fani nr0 kirjoitti:
Ihmettelinkin miksei aamusella ollut yhtään tuttuja mielipuolisia feden avaamia windows ketjuja joissa onneksi on milloinmikäkin vastauksia rivikaupalla perässä.
No ei ollut, kun tein joka ainoasta trollin aloittamasta Windows-fanituksesta ilmoituksen ylläpitoon asiattomana viestinä ihan kunnon perusteluilla. Siksi toiseksi tuo trolli on poliisin syynistä siksi, että mä tein yhden rikosilmoituksen ja joku muu teki trollin tekemästä laittomasta uhkauksesta ilmoituksen poliisille.
Ilmoittelen trollin aloitukset jatkossakin suoraan ylläpitoon ja informoin nettipoliisia tarpeen mukaan.
Ylläpidon porukalla lienee nyt käsitys "ihana windows!" trollin käyttämistä nimimerkeistä ainakin jossain määrin, mutta jos jollakulla on niistä kattava lista, niin laitan mielelläni menemään ylläpitoon. ilmoittelin sen kirjoitti:
No ei ollut, kun tein joka ainoasta trollin aloittamasta Windows-fanituksesta ilmoituksen ylläpitoon asiattomana viestinä ihan kunnon perusteluilla. Siksi toiseksi tuo trolli on poliisin syynistä siksi, että mä tein yhden rikosilmoituksen ja joku muu teki trollin tekemästä laittomasta uhkauksesta ilmoituksen poliisille.
Ilmoittelen trollin aloitukset jatkossakin suoraan ylläpitoon ja informoin nettipoliisia tarpeen mukaan.
Ylläpidon porukalla lienee nyt käsitys "ihana windows!" trollin käyttämistä nimimerkeistä ainakin jossain määrin, mutta jos jollakulla on niistä kattava lista, niin laitan mielelläni menemään ylläpitoon."No ei ollut, kun tein joka ainoasta trollin aloittamasta Windows-fanituksesta ilmoituksen ylläpitoon asiattomana viestinä ihan kunnon perusteluilla."
HALOO!!!!
Tämä on SODAT palsta!!!
Ei vieläkään lääkitys kohdallaan, vaikka on kuitenkin pakko myöntää että et ole ihan niin hullu kuin joskus aikaisemmin tai sitten ylläpito on siivonnut hulluimmat aivopierusi täältä.- sanompa suoraan
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
"No ei ollut, kun tein joka ainoasta trollin aloittamasta Windows-fanituksesta ilmoituksen ylläpitoon asiattomana viestinä ihan kunnon perusteluilla."
HALOO!!!!
Tämä on SODAT palsta!!!
Ei vieläkään lääkitys kohdallaan, vaikka on kuitenkin pakko myöntää että et ole ihan niin hullu kuin joskus aikaisemmin tai sitten ylläpito on siivonnut hulluimmat aivopierusi täältä.Sulle ei sitten f.e.dzerzhinsky kai ikinä valjennut sellainen asia, että mun silloisella nimimerkillä trollasi aika moni muu aikana jona mä en edes istunut tietokoneella/ollut netissä ylipäätään. Edelleen kun poistuin kokonaan palstalta, joku jatkoi mun nimimerkin käyttämistä. Mutta ehkä sulle nyt tämä valkenee kun sen sulle oikein rautalangasta väännän.
- Windows 7
sanompa suoraan kirjoitti:
Sulle ei sitten f.e.dzerzhinsky kai ikinä valjennut sellainen asia, että mun silloisella nimimerkillä trollasi aika moni muu aikana jona mä en edes istunut tietokoneella/ollut netissä ylipäätään. Edelleen kun poistuin kokonaan palstalta, joku jatkoi mun nimimerkin käyttämistä. Mutta ehkä sulle nyt tämä valkenee kun sen sulle oikein rautalangasta väännän.
Kirjoitin minäkin muutaman trollin nimellä ubuntu-käyttäjä ja meni täydestä linuxhihhuleille. :)
- meitä on moneksi
Toisaalta jotkut ilmiselvästi pilailevat ja käyttävät samoja nimimerkkejä. Ylläpito tietysti näkee ip:t sun muut tiedot tarkemmin joilla yksilöidä käyttäjät.
- f.ɛ.dzerzhinsky
Niin minäkin. Kyllä elämä on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760