Keskiyö

Lucikeku 77 70

Olen keski-ikäinen mies ja seurustellut ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa vuosia.
Suhteemme on vuoristorataa, välillä tuntuu On-Off -suhteelta.
Töitten puolesta emme näe kovin usein muutenkaa, koska emme ole saaneet työtä toistemme paikkakunnilta.
Myös meidän luonteemme on kovin erilaiset.

Miten tässä etenee tai pitäis edetä? Kovin tuntuu, että liittomme on "kohtalon" tuomaa.

4

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

en ehdi lukea kaikkia kysymyksiä..... no katsotaan....

näen sinut järjestelmällisenä luonteena. olet uskoakseni opiskellut ja kielitaitosi on hyvä. en ole nyt varma tästä, mutta näen lapsen. lapsi voi viitata naisen luonteeseen, iloisuuteen ja helppouskoisuuteen. tai sitten elämässänne vaikuttaa muuten lapsi.

kyllä tässä liikkuu kaikenlaista, on kyyneleitä, on loppuja ja alkuja, on rahanmenoa ja välienselvittelyäkin. usko ja toivo heiluttavat tätä kokonaisuutta. jokseenkin tämä naisystäväsi katselee jo muualle.

sanoisin, että työ on tärkeintä. veikkaan että ensin sinun työnsä, sitten hänen. ja näen teidät kuitenkin yhdessä ja sen, että teillä on hauskaa ja rentoa.
      minusta tämä nainen on se oikea sinulle, et sinä mitään aivan helppoakaan tapausta itsellesi toivo.

t. Keskiyö

• LCK 7

Kiitti.
        Kielitaitoni on monien kielien alkutaipaleella. Tosin nainen on kaukana helposta luonteesta! Lapsia ei oo. Kyyneleitä tuskin on ollut, koska me emme osaa itkeä :)
        Enkä ymmärrä millä mielessä nainen katselee jo muualle?
        Ehkä on se oikea.

• LCK 7 kirjoitti:

Kiitti.
        Kielitaitoni on monien kielien alkutaipaleella. Tosin nainen on kaukana helposta luonteesta! Lapsia ei oo. Kyyneleitä tuskin on ollut, koska me emme osaa itkeä :)
        Enkä ymmärrä millä mielessä nainen katselee jo muualle?
        Ehkä on se oikea.

Hei

vielä lyhyesti. tuo kieliasia on hieno juttu, se näkyy vahvasti sinussa.
        sinä tarvitset haasteellista naista ja tässä on sellainen.

minusta tämä nainen ajattelee asioista paljon monimutkaisemmin kuin sinä.
        ja kun hän kyllästyy, hän kääntää päänsä poispäin. sitä minä tarkoitin.
        eikö ole edes kummilapsia?

t. Keskiyö

• LCK 7
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

vielä lyhyesti. tuo kieliasia on hieno juttu, se näkyy vahvasti sinussa.
        sinä tarvitset haasteellista naista ja tässä on sellainen.

minusta tämä nainen ajattelee asioista paljon monimutkaisemmin kuin sinä.
        ja kun hän kyllästyy, hän kääntää päänsä poispäin. sitä minä tarkoitin.
        eikö ole edes kummilapsia?

t. Keskiyö

Minä todella tarvitsen haastavan kumppanin, kyllästyn muuten :)
        En tiedä, kumpiko ajattelee monimutkaisemmin, naisen mielestä minä. Molemmat ajattelee tosi erikoisesti ja erilailla asioita.
        Minulla on kummilapsia, ei yhteisiä kummilapsia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      296
      3710
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2455
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      272
      2306
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2129
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1794
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      365
      1470
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1288
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1170
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1133
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1132
    Aihe