Olen keski-ikäinen mies ja seurustellut ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa vuosia.
Suhteemme on vuoristorataa, välillä tuntuu On-Off -suhteelta.
Töitten puolesta emme näe kovin usein muutenkaa, koska emme ole saaneet työtä toistemme paikkakunnilta.
Myös meidän luonteemme on kovin erilaiset.
Miten tässä etenee tai pitäis edetä? Kovin tuntuu, että liittomme on "kohtalon" tuomaa.
Keskiyö
4
53
Vastaukset
Hei
en ehdi lukea kaikkia kysymyksiä..... no katsotaan....
näen sinut järjestelmällisenä luonteena. olet uskoakseni opiskellut ja kielitaitosi on hyvä. en ole nyt varma tästä, mutta näen lapsen. lapsi voi viitata naisen luonteeseen, iloisuuteen ja helppouskoisuuteen. tai sitten elämässänne vaikuttaa muuten lapsi.
kyllä tässä liikkuu kaikenlaista, on kyyneleitä, on loppuja ja alkuja, on rahanmenoa ja välienselvittelyäkin. usko ja toivo heiluttavat tätä kokonaisuutta. jokseenkin tämä naisystäväsi katselee jo muualle.
sanoisin, että työ on tärkeintä. veikkaan että ensin sinun työnsä, sitten hänen. ja näen teidät kuitenkin yhdessä ja sen, että teillä on hauskaa ja rentoa.
minusta tämä nainen on se oikea sinulle, et sinä mitään aivan helppoakaan tapausta itsellesi toivo.
t. Keskiyö- LCK 7
Kiitti.
Kielitaitoni on monien kielien alkutaipaleella. Tosin nainen on kaukana helposta luonteesta! Lapsia ei oo. Kyyneleitä tuskin on ollut, koska me emme osaa itkeä :)
Enkä ymmärrä millä mielessä nainen katselee jo muualle?
Ehkä on se oikea. LCK 7 kirjoitti:
Kiitti.
Kielitaitoni on monien kielien alkutaipaleella. Tosin nainen on kaukana helposta luonteesta! Lapsia ei oo. Kyyneleitä tuskin on ollut, koska me emme osaa itkeä :)
Enkä ymmärrä millä mielessä nainen katselee jo muualle?
Ehkä on se oikea.Hei
vielä lyhyesti. tuo kieliasia on hieno juttu, se näkyy vahvasti sinussa.
sinä tarvitset haasteellista naista ja tässä on sellainen.
minusta tämä nainen ajattelee asioista paljon monimutkaisemmin kuin sinä.
ja kun hän kyllästyy, hän kääntää päänsä poispäin. sitä minä tarkoitin.
eikö ole edes kummilapsia?
t. Keskiyö- LCK 7
tuntijasi kirjoitti:
Hei
vielä lyhyesti. tuo kieliasia on hieno juttu, se näkyy vahvasti sinussa.
sinä tarvitset haasteellista naista ja tässä on sellainen.
minusta tämä nainen ajattelee asioista paljon monimutkaisemmin kuin sinä.
ja kun hän kyllästyy, hän kääntää päänsä poispäin. sitä minä tarkoitin.
eikö ole edes kummilapsia?
t. KeskiyöMinä todella tarvitsen haastavan kumppanin, kyllästyn muuten :)
En tiedä, kumpiko ajattelee monimutkaisemmin, naisen mielestä minä. Molemmat ajattelee tosi erikoisesti ja erilailla asioita.
Minulla on kummilapsia, ei yhteisiä kummilapsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a626633Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2095081Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,604478Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1013752Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii732931Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662807Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1132582SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het202017Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621917Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2531800