Eli olen muuttamassa 19 v kihlattuni kanssa yhteen ja itse olen 16 ja raskaana. Saimme asunnon yksityiseltä ja he ovat tietoisia että muutan mukana kämppään. Poikaystäväni menee ensiviikolla tekemään vuokrasopimuksen, mutta mietinkin sitä että tarvitsenko molempien vanhempien allekirjoituksen että saan muuttaa? he ovat eronneet, mutta heillä on yhteishuoltajuus! Kaupungin asuntoon olisin tarvinut allekirjoitukset, mutta en tiedä yhtään miten se menee yksityisellä! Vai miten ylipäätänsä muutan siihen? Osoitteen muutoksella, vai miten ? Auttakaa tietämätöntä!
Apua viisaammilta !!
tyhmyri:)
1
165
Vastaukset
- -
En tiedä tarviiko molempien vanhempien allekirjoitusta mutta ainakin toisen tarvitsee. Ei ne eroa yksityisellä ja kaupungilla juurikaan, joten veikkaan että molemmat tarvii.
Ja postin sivuilla voit tehdä muuttoilmoituksen, silleen se käytännössä menee. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192552
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau561911Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221632- 1291498
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3501205Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711157- 891045
- 88929
- 127890