mustaa makiaa

white bitch

mula työkaverina ghanasta tullut Tony ja 35v ja lihaksikas komea kundi ja lenkkeillään ja muutenki ollaan hyviä ystäviä.tos kk takaperin olin Tonyllä syömässä ja saunomassa ja siinä olutta otettiin ja saunassa Tony avautui mulle että on bi sexuaali.ja "lohdutin"että ok sillä minäkin olen ja kävi ilmi että Tony oli minua katsellut "sillä"silmälläja olin minä miettinyt hänestä samaa.ja nyt saunan lauteilla istuin ja aika luontevasti otin Tonyn nustan vehkeen käteen ja rupesin hyväilee.ja piankos tuo oli täydessä mitassaan ja komea kalu oli.imin sitä ja sormetin Tonyn pyllyä ja musta mies voihki kuin pikku tyttö.ja imin tuota mustaa herkkua.lähdettiin saunasta pois ja tony haki liukkarit ja rasvasi pereeni kunnolla ja kullinsa ja olin kontillani sohvaa vasten kun hän rupes painamaan sitä sisään.teki kipeää mutta niin olin odottanut että saisin mustaa sisään että himo lievitti kivun,ja Tony osasi kyllä isolla kalulla hellästi rakastella.ja hän nauroi ja lauloi:tony boy fuck tight ass finnish boy..ja antoi mennä.ja kun häneltä rupesi tulemaan niin toi kalunsa suuni eteen ja sillloin alkoi musta tykki sylkemään.spermaa tuli juuri niin paljon kuin olen huhuja mustasta kuullut ja osan pystyin nielemään,mutta sitä oli pitkin naamaa.siinä sitten jatkettiin illanviettoa ja tämän jälkeen ollaan Tonyn kanssa usein vietetty iltaa ja rakasteltu ja mun on sanottava et musta mies on upea...kokeilkaa muutkin

11

4957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      hyvä musta mies ja iso kalu on tärkeä naisille

      • Anonyymi

        Hyi saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana

        kokeile ensin ennenkuin sanot mitään


    • mustaa kikellii

      aloin aattelee eilen yhtäkkiä että kun mä tavallaan asun mun kehoni sisällä, ja samassa koko elämäni mutta en silti tiiä mitä mun sisällä konkreettisesti tapahtuu! sillee että en saa nähä mua sisältäpäin ja se on silti mun oma keho muka! tosi sekava olo tuli ja yhtä sekava on mun selityski mutta... kukaa miettiny tätä? :D:Dd

      ja sit tuli semmone että koska näkö on mulle ainaki se tärkein aisti nii että mä asun mun silmis ja sit on toi muu ruumis. oikeesti tuun höperöksi
      joo älä, avaruus ja se että mitä tulee sen jälkee ku maapallo kuolee on iha hullui aatella! ei pitäs aatella mut mä mietin et ollaanko me jossai pelilaudalla että sitte ku aurinko poksahtaa ja maailma kuolee nii sit on game over ja sit joku jumala on voittanu ja ne ottaa uude pelin! elikäs vähä samantasosia ajatuksia kun sullakin! musta kulli on parasta

    • Anonyymi

      Vaimo käski pyytää Tonin meille viikonlopun viettoon. Arkipyhät tekivät viikonlopusta normaalia pitemmän. Arveltiin että pitkä viikonloppu olisi aika yksinäistä vasta suomeen tulleelle kaverille. Tarkoitus ei ollut saunoa yhdessä mutta Toni ymmärsi väärin joko vahingossa tai tarkoituksella.

      • Anonyymi

        Ovikello soi. Riennettiin yhdessä avaamaan. Rappusilla seisoi Toni kahden musta kaverin kanssa. Toni esitteli meidät. Halattiin siinä eteisessä sitten vaimon kanssa mustia poikia. Vilkaisin vaimoa kun sitä halattiin. Ote oli sellainen ettei tunteista jäänyt mitään epäselvyyttä. Kun kädet kiertyi minun ympäsille tunsin vatsaani vaten sellaisen painalluksen että epäilin kaverin ottaneen tarkulampun mukaan eikä mitään pientä sellaista. Kolmikko siirtyi olohuoneeseen. Minä vaimon kanssa perässä. 
        Niillä on kalut ihan jäykkänä, vaimo kuiskasi.
        Eikä mitään pieniä, vastasin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovikello soi. Riennettiin yhdessä avaamaan. Rappusilla seisoi Toni kahden musta kaverin kanssa. Toni esitteli meidät. Halattiin siinä eteisessä sitten vaimon kanssa mustia poikia. Vilkaisin vaimoa kun sitä halattiin. Ote oli sellainen ettei tunteista jäänyt mitään epäselvyyttä. Kun kädet kiertyi minun ympäsille tunsin vatsaani vaten sellaisen painalluksen että epäilin kaverin ottaneen tarkulampun mukaan eikä mitään pientä sellaista. Kolmikko siirtyi olohuoneeseen. Minä vaimon kanssa perässä. 
        Niillä on kalut ihan jäykkänä, vaimo kuiskasi.
        Eikä mitään pieniä, vastasin

        Ja spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      oispa mahtava ratsastaa

      • Anonyymi

        Hanki aasi


    • Anonyymi

      aina haaveillut voi kun sais antaa isolle mustalle

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe