kaikesta tästä huolimatta en voi estää sydäntäni laulamasta kun tiedän, että näen sinut. Arasti toivon, ettei se lankea ravaamaan kuin sähköjänis yli sinun toiveidesi. Se laulaa silti.
Olipa miten hyvänsä
9
202
Vastaukset
- laulava sydän
missä näet, koska? :)
- ap.
Ehkä huomenna....
- jos mulle niin
ap. kirjoitti:
Ehkä huomenna....
ehkäpä :) tänään pitää mennä kattoon noita pimuja,huomena vasta niitä kundeja ;)
- ap.
jos mulle niin kirjoitti:
ehkäpä :) tänään pitää mennä kattoon noita pimuja,huomena vasta niitä kundeja ;)
Jos olis mulle niin katso mitä katsot. Minullakin on silmät. Ja ne näkevät. Sydän joka toivoo. Järki joka ei usko, vain aavistaa. Rohkeutta jakaa se mikä minulle annetaan. Vastavuoroisesti.
- aivan niin
ap. kirjoitti:
Jos olis mulle niin katso mitä katsot. Minullakin on silmät. Ja ne näkevät. Sydän joka toivoo. Järki joka ei usko, vain aavistaa. Rohkeutta jakaa se mikä minulle annetaan. Vastavuoroisesti.
No häntä vain minä katsella haluan ja kaikkee mahdollista, en ketään muita. :) Lähinnä tarkoitin että mitä menen kuuntelemaan..
- munkit mukana
Äänet. Niin se taitaa olla niin että tarvii kohta ja äkkiä päästä jonnekin hotelliin... siellä on totuttu ääniin. Eivät voi mitään. Korkeintaan hakkaavat seinään, että hiljempaa siellä. ;) Äänet. Hiljaa. Eivät ulos aja kun maksaa etukäteen... huoneen kaheks päivää. !! Maksaa vaan 99 e. Töks töks!
- joskus ku ehtii
Etsä haluu laulaa... hotellissa? :(
- Kauniita unia.
Juup. Ei ole mitään pelleilyä. Hyvää yötä.,
- Herkkä sydän
onneksi joillakin on. Lämpimiä ajatuksia ja kauniita unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14911191
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424256Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352684Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041613Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?821459Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396