Matkalla lähössä ja ei passia, mut henkkarit löytyy ja myönnetty 2003. Pääseeköhän tuolla... vastatkaapa ken tietää..??
Mistä tietää onko uuden vai vanhan mallinen henkilökortti??
5
146
Vastaukset
- Grimaldi
Sinä et pääse millään pahveilla edes Ypäjälle!
- voimassa???
Kortissa on voimassaoloaika, tarkista siitä!
- 10
Osasit sentaan laittaa kysymyksesi oikealle palstalle! Jeee!
- Ei pääse
Henk.kortti voimassa max 5v eli se ei kelpaa enää mihinkään.
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/AADE45416013924AC2256BC2004567BB?opendocument
Ja passitoimistoissa on nyt ruuhkat, kun innokkaiden biopassien hankkijoiden passit vanhenivat samaan aikaan...
Jos olet menossa pohjoismaihin, niin ajokortti riittää. - henkkarit
Soitin poliisiasemalla ja savovat että pääsen sillä vaikka ne on myönnetty 2003, koska kortin mukaan voimassaoloaika on 2013. Ota näistä nyt selvää... =) Huh.. onneksi tuolla Poliisien sivuilla lukee "Vanhamalliset henkilökortit kelpaavat ja ovat käytettävissä koko kortin voimassaoloajan".
Eli eipä siinä sit epäselvää pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882