Esitteessä sanotaan, että soveltuu myös maan alle, epäilyttää.
Pitäisikö laittaa vaan sitä punaruskeaa tonttiviemäriksi?
Viemäriputkea maahan?
5
3084
Vastaukset
- 20+2
jaa-a
- Putkimies PA
Värillä ei ole merkitystä vaan lujuudella, maahan SN 8 luokkaa. 110 toimii omakotitalossa 160 viemäriä paremmin.
- Voi kyllä
Kyllä voi
Harmaa 110 viemäriputki soveltuu aivan yhtä hyvin maanalle asennetavaksi kuin isommatkin koot. Asennat mitä vain putkikokoa niin hyvä muistaa muutamia asioita huolellisesta asentamisesta. Ensinnäkin putken alustan tulee olla painumatonta. Savimaahan ja muuhunkin riittävän kivettömään maahan kaivettaessa voidaa kaivaa pohja tarkasti oikeaan kaatoon niin ei tule painuma ongelmia kun putken alla olevaa maata ei ole kaivettu. Jos putken alla on kaivettua maata on se tiivistettävä. Pumppaamojen, lokakaivojen yms. ympärykset on tiivistettävä vähintään putkilähtöjen korkeudelle tästä syystä. Turpeeseen etenkin pisemmän viettoviemärin tekeminen on mahdotonta, tai ei tekeminen ole mahdotonta, mutta pitkään se ei toimi.
Putken päälle kivetöntä täyttöä mielellään 30-50cm. Jos täytössä jää kiviä putkea vasten painuu ne ajan kans putkesta läpi. Eristämistä kannattaa myös harrastaa jos ei saa putkea roudattomaan syvyyteen.- käkinen;;
Juu kiitos asiallisista neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070