Saatan kuulostaa hölmöltä,muttä en ymmärrä joitakin nitendogsin käskyjen suomennoksia?! Pelaan joskus nintendogsin chihuahua osaa ja tykkään kilpailla tottelevaisuus kokeissa eli siina "toko" kilpailssa. Olen kouluttanut koirilleni jo monia käskyjä muttä en ymmärrä mitä jotkut käskyt tarkoittavat! Olen yrittänyt kääntää niitä suomeksi mutta en ole tajunnut suomennoksiakaan! Voisiko joku viisas ihminen kertoa mitä milläkin enkun kielisellä sanalla tarkoitetaan nintendogsissa?
Mitä Nintendogsin sanat tarkoittavat?
1
143
Vastaukset
- ~Nenya
Nintendogsissa ei tietääkseni ole tokokilpailua, vain temppukisa. Temppukisan temput:
Beginner class/Aloittelija luokka
Istu/Sit
Maahan/Lie Down
Anna Tassu/Shake
Free Perfomance/Vapaa näytös = mitä tahansa temppuja, parhaat pisteet sellaisista mitä ei kysytä kisoissa
Open Class/Avoin luokka
Samat kuin edellisessä,
Kieri/Roll Over
Jahtaa häntää/Spin
Hyppää/Jump
Expert Class/Expertti luokka
Samat kuin edellisissä
Beg/Kerjää
Siitä eteenpäin samat käskyt kuin Expertissä eri ajoin
Joka luokassa on eri aikatavoitteet, esim. Mestaruudessa/Championship on tavoitteena esim. istua 20 sekuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089