Saatan kuulostaa hölmöltä,muttä en ymmärrä joitakin nitendogsin käskyjen suomennoksia?! Pelaan joskus nintendogsin chihuahua osaa ja tykkään kilpailla tottelevaisuus kokeissa eli siina "toko" kilpailssa. Olen kouluttanut koirilleni jo monia käskyjä muttä en ymmärrä mitä jotkut käskyt tarkoittavat! Olen yrittänyt kääntää niitä suomeksi mutta en ole tajunnut suomennoksiakaan! Voisiko joku viisas ihminen kertoa mitä milläkin enkun kielisellä sanalla tarkoitetaan nintendogsissa?
Vastaukset 1
- ~Nenya
Nintendogsissa ei tietääkseni ole tokokilpailua, vain temppukisa. Temppukisan temput:
Beginner class/Aloittelija luokka
Istu/Sit
Maahan/Lie Down
Anna Tassu/Shake
Free Perfomance/Vapaa näytös = mitä tahansa temppuja, parhaat pisteet sellaisista mitä ei kysytä kisoissa
Open Class/Avoin luokka
Samat kuin edellisessä,
Kieri/Roll Over
Jahtaa häntää/Spin
Hyppää/Jump
Expert Class/Expertti luokka
Samat kuin edellisissä
Beg/Kerjää
Siitä eteenpäin samat käskyt kuin Expertissä eri ajoin
Joka luokassa on eri aikatavoitteet, esim. Mestaruudessa/Championship on tavoitteena esim. istua 20 sekuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411927Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021086
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13538Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537- 78511