Tytöllä alkoi koulun viimesellä viikolla tihenevä vessassa ravaaminen ja nyt viimein kertonut ettei aina saa pissatuksi vaikka hätä oiskin. Ei kuulemma kirvele eikä satu mihinkään,usein vaan pissattaa vaikka just ois käynyt.
Tämä on nyt siinä määrin alkanut pelottaa häntä että loman aikana on halunnut pysytellä vain kotona, vieraammissa paikoissa ei kovin helpolla kuulemma pissa tule,eikä aina kotonakaan,vaan vaatii muutaman kerran ramppaamista.
Harmittaa kovasti tytön puolesta,kun häntä selvästi jännittää nyt tämä vessaongelma ja sehän taas saa kierteen aikaiseksi. Muakin jännittää jo valmiiksi että miten kun koulu alkaa mahtaakaan tytölle käydä.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Ja antaa vähän apuja?
Vessaongelmat 9 vuotiaalla tytöllä
kikka------
4
277
Vastaukset
- äi-ty-li
Siis et sitten aio viedä tyttöä lääkäriin! Pissatulehdushan tuo on, vaikka kirvelyä ei olekaan.
- gdjgkjhjölkkö
Ei kai juo kokista? Mulla kolajuomat ärsyttää rakkoa jotenkin ja joudun ravaamaan vessassa alvariinsa.
- ....................
Minulla ainakin se oli diabeteksen alkuoireita...
- Hopi hopi lääkäriin.
...jos kenelläkään on avauksen kaltaisia oireita.
Ensimmäisenä tulee mieleen virtsatietulehdus. Itselläni ainakin oireili juuri tuolla tavoin. Ei kirvelyä, ei vatsakipua, virsaaminen ei vain onnistunut. Vein virtsanäytteen labraan ja samana päivänä sain vielä lääkkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368