Tytöllä alkoi koulun viimesellä viikolla tihenevä vessassa ravaaminen ja nyt viimein kertonut ettei aina saa pissatuksi vaikka hätä oiskin. Ei kuulemma kirvele eikä satu mihinkään,usein vaan pissattaa vaikka just ois käynyt. 
Tämä on nyt siinä määrin alkanut pelottaa häntä että loman aikana on halunnut pysytellä vain kotona, vieraammissa paikoissa ei kovin helpolla kuulemma pissa tule,eikä aina kotonakaan,vaan vaatii muutaman kerran ramppaamista.
Harmittaa kovasti tytön puolesta,kun häntä selvästi jännittää nyt tämä vessaongelma ja sehän taas saa kierteen aikaiseksi. Muakin jännittää jo valmiiksi että miten kun koulu alkaa mahtaakaan tytölle käydä.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Ja antaa vähän apuja?
Vessaongelmat 9 vuotiaalla tytöllä
kikka------
4
327
Vastaukset
- äi-ty-li
Siis et sitten aio viedä tyttöä lääkäriin! Pissatulehdushan tuo on, vaikka kirvelyä ei olekaan.
 - gdjgkjhjölkkö
Ei kai juo kokista? Mulla kolajuomat ärsyttää rakkoa jotenkin ja joudun ravaamaan vessassa alvariinsa.
 - ....................
Minulla ainakin se oli diabeteksen alkuoireita...
 - Hopi hopi lääkäriin.
...jos kenelläkään on avauksen kaltaisia oireita.
Ensimmäisenä tulee mieleen virtsatietulehdus. Itselläni ainakin oireili juuri tuolla tavoin. Ei kirvelyä, ei vatsakipua, virsaaminen ei vain onnistunut. Vein virtsanäytteen labraan ja samana päivänä sain vielä lääkkeet. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1275289Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1894986"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853474Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2391789Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan31410- 1081364
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821345Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391065