olen miehille helppo nainen rakastan seksiä. minulla on vakipartnereita alle kymmenen,kaikki miehet tietävät että olen monen nainen.en halua lopettaa rakastan seksiä liikaa.voiko näin syntinen ihminen pelastua?
olen "helppo" nainen voinko pelastua ?
35
224
Vastaukset
- elämä on ihmeellistä
niin, rakastatko seksiä vai sitä läheisyyttä jota saat niiltä miehiltä? Monesti meidän tarpeemme (oikeutetut) seksualisoituvat ja todellinen tarve onkin jotain aivan muuta. Jos haluat todella vastausta kysymykseesi, sinun tulisi pohtia syitä tähän "seksihurjasteluusi" eikä itse tekoa.
- Jaak. 2:25
Totta kai voit. Jeesuksen esiäiti oli portto Rahab, joka kavalsi isänmaansa. "Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä."
Jo vain tai sitten ei. Ota nyt kuitenkin yhteyttä minuun, niin jutellaan asiasta tarkemmin luonasi.
- zyrt
Mitä meinaat sanoa?
- Mirka...
Ei huolta. Synti on satua ja höpötystä.
- Nasse.
Et voi pelastua. Sulla pitää olla yli kymmenen partneria.
Jeesuksellakin oli 12 plus Maria. - Jumalan kiitos
Voit pelastua !!
Kun Jeesus sinun sieluasi kohtaa, niin kaikki korvikkeet myös läheisyyden kaipuun kohdalla lähtee. Et enää halua rikkoa itseäsi liian monilla seksisuhteilla.
Kun kohtaat Jumalan armon Jeesuksessa ja huomaat, että kaikki syntisi ovat ihan aikuisten oikeasti anteeksiannettuja, niin siitä nouseva helpotus ja vapautus kiirii aina taivaaseen saakka.
Voit muodostaa aidon parisuhteen rakastamasi miehen kanssa ja saada lapsia ja perheen, joka kyllä hyvin täyttää läheisriippuvaisuuden tarpeen.- kotiäiti85
Aivan niin voit pelastua. Minäkin pelastuin. Voit lukea siitä blogissani http://jeesusrakastaasinua.vuodatus.net/
- uskollinen ihminen
quiet, olet sairas ja aiemmin sinua olisi kutsuttu nymfomaaniksi, joka on lueteltu sairaudeksi.
Ohessa Wikipedian teksti asiasta:
"Hyperseksuaalisuus
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Hyperseksuaalisuus tarkoittaa poikkeavan korostunutta seksuaalisuutta. Se saattaa olla esimerkiksi kaksisuuntaisen mielialahäiriön maanisen vaiheen oire ja johtaa tekoihin, joita henkilö myöhemmin katuu.
Hyperseksuaaliselle henkilölle on ominaista hyvin vahva sukupuolivietti ja pakkomielle seksistä, "seksiaddiktio". Hyperseksuaalisuuden merkkinä pidetään toistuvaa tarvetta seksuaaliseen stimulaatioon, joka ei kuitenkaan johda seksuaaliseen tyydytykseen. Näin syntyy noidankehä, jota mahdolliset fysiologiset ja neurologiset oireet korostavat.
Hyperseksuaalisuus korvaa nykyisin vanhat erotomania-, nymfomania- ja satyriaasi-käsitteet, joilla tarkoitettiin samaa asiaa. Sekä nymfomania että satyriaasi löytyvät kuitenkin edelleen Suomessa käytetystä ICD-10-tautiluokituksesta.[1]
Hyperseksuaalisuuden rajat ovat usein väittelyn aiheena ja monet kyseenalaistavat sen, voidaanko asiasta edes suorittaa lääketieteellistä diagnoosia, koska seksuaalinen käyttäytyminen vaihtelee niin suuresti ihmisten keskuudessa. Yhden henkilön "normaalina" pitämä seksuaalisuus saattaa kuulostaa toisesta alhaiselta, ja kolmas saattaa pitää sitä poikkeavan korostuneena."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyperseksuaalisuus- 18+8
ovatko lestadiolaismiehet hyperseksuaalisia? Ainakin kertomusten mukaan ne on koko ajan vonkaamassa seksiä.
- puhdista ja pelasta
tiedät tekeväsi väärin.
et halua lopettaa synnin tekemistä.
tiedät varmaan sydämmessäsi vastauksen
kysymykseesi jos et halua luopua synnistäsi. - 2012
Palstan vakiotrollin päiväuni. No problem.
- uskisssss
Me ihmiset emme ole tuomareita sen suhteen, kuka pääsee taivaasee ja kuka ei. Tästä päättää yksin Jeesus.
Muutta Raamattu kyllä selvästi kertoo kuka pääsee taivaaseen. Se joka uskoo ja kastetaan pääsee taivaaseen. Usko tarkoittaa sitä, että uskot Jeesuksen olleen Jumalan poika, Messias, joka kuoli sinun syntiesi puolesta ja heräsi kuolleista ja nousi taivaaseen kaikkivaltiaaksi Hallitsijaksi.
MUTTA USKOMINEN tarkoittaa myös sitä, että uskot Jeesusta, eli teet parannuksen syntisestä elämästä. Saat anteeksi aiemman elämän synnit vain siten, että kadut syntejäsi polvillasi Jeesuksen edessä, pyydät anteeksi ja LOPETAT SYNNIN TEKEMISEN.
On sitten eri asia se, että joskus silloin tällöin jossain pienemmässä asiassa erehedymme tekemään syntiä, mutta katumus ja anteeksipyyntö auttavat siihen, että saamme armoa.
Raamattu kertoo, milllaiset ihmiset eivät peri Jumalan valtakuntaan, 1. kirje korinttilaisille 6:9-11:
"Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät. Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta."
Kuten huomaat, niin joku on ollut ennen aviorikkoja, kuten sinä tämän aloituksen kirjoittanut nainen olet. Jos lopetat synnin tekemisen, kadut tekoasi ja pyydät anteeksi, niin Jeesuksen veri puhdistaa sinun syntisi. Mutta jos et mitenkään halua luopua seksileikeistä, niin olet edellä mainittu avionrikkoja.
Taivaiden valtakuntaan ei pääse, ellei pyhitä omaa elämäänsä. Silloin täytyy luopua sytisestä elämästä, silloin täytyy rukoilla säännöllisesti yksin omassa huoneessa Jumalan kanssa ja tehdä avain kaikkensa, jottei tee enää syntiä.
Minusta sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin lopettaa mainitsemasi elämän tavan. Mitä tässä oikeastaan kysytään? Voiko syntinen ihminen pelastua? Mitäs luulet?
Voi! Yksin uskosta, yksin Kristuksen tähden!
On eri asia, haluaako ihminen pelastua? Haluaako seurata Kristusta? Antaako rakkauden vaikuttaa muutokseen? Meillä on tietyissä asioissa myös vapaa tahto valita.
Hnsq - erityisnuorisotyönohjaajaSultä mä kuulisin kantasi homouteen :D Tuolla perusteella homotkin grillataan, mutta voithan sinä oikoa päätelmääni.
- uskissss
Hnsqq -erityisnuorisotyönjohjaaja hyvä,
Kun esität sokerisen puolen kristinuskosta, niin eksytät ihmisiä. Kerroit, että syntinen ihminen voi pelastua. Se on totta. Mutta et selvästi painottanut sitä, että ihmisen täytyy tehdä parannus syntisestä elämästä. Muuten ei pelastu taivaaseen.
Matteuksen evankeliumi 7:21-23 sanoo:
"21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' 23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"
Tuossa on sanomaa keskustelu aloittajalle. Syntisestä elämästä täytyy luopua. Tuossa on sanomaa myös kirkon erityisnuorsoityönohjaajallekin. Sinun tulee totuudessa opastaa ihmisiä luopumaan synnistä. mave kirjoitti:
Sultä mä kuulisin kantasi homouteen :D Tuolla perusteella homotkin grillataan, mutta voithan sinä oikoa päätelmääni.
Mave, halusitko kuulla minulta kannan homouteen? Ja jos niin on, niin mikä kirjoituksessani oli perustelu homojen grillaamiseen?
Hnsquskissss kirjoitti:
Hnsqq -erityisnuorisotyönjohjaaja hyvä,
Kun esität sokerisen puolen kristinuskosta, niin eksytät ihmisiä. Kerroit, että syntinen ihminen voi pelastua. Se on totta. Mutta et selvästi painottanut sitä, että ihmisen täytyy tehdä parannus syntisestä elämästä. Muuten ei pelastu taivaaseen.
Matteuksen evankeliumi 7:21-23 sanoo:
"21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' 23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"
Tuossa on sanomaa keskustelu aloittajalle. Syntisestä elämästä täytyy luopua. Tuossa on sanomaa myös kirkon erityisnuorsoityönohjaajallekin. Sinun tulee totuudessa opastaa ihmisiä luopumaan synnistä.uskisss,
Mielestäni sitä juuri painotin :)
"On eri asia, haluaako ihminen pelastua? Haluaako seurata Kristusta? Antaako rakkauden vaikuttaa muutokseen?"
Kun tunnustamme syntimme ja saamme ne anteeksi, vaikuttaa Jumala armossaan muutokseen rakkauden kautta. Kykeneekö ihminen tosta vaan lopettamaan omalla päätöksellään asiat, joita synniksiskin kutsutaan? Milloin on kyse omavanhurskaudesta, omilla teoillaan Jumalalle kelpaamisesta? Ronskisti syntinen on räikeästi armon alla!
Toki parannuksen teko on kilvoittelua elämässä ja siihen rohkaisen.
Hnsqkuunteleva_kirkko kirjoitti:
Mave, halusitko kuulla minulta kannan homouteen? Ja jos niin on, niin mikä kirjoituksessani oli perustelu homojen grillaamiseen?
HnsqYleensä ihmiset kaikessa suvaitsevaisuudessansa tallaa toisten käpälille, kun ojentaa toista. Esittämällä vain kysymyksiä "vastauksessa" jättää tietenkin epäselvän kuvan. Tuolla alapuolella olevassa vastauksessa puhuit vähemmän torikauppiaan tyylillä, joten sieltä se vastausta tuli.
- uskissss
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
uskisss,
"On eri asia, haluaako ihminen pelastua? Haluaako seurata Kristusta? Antaako rakkauden vaikuttaa muutokseen?"
Kun tunnustamme syntimme ja saamme ne anteeksi, vaikuttaa Jumala armossaan muutokseen rakkauden kautta. Kykeneekö ihminen tosta vaan lopettamaan omalla päätöksellään asiat, joita synniksiskin kutsutaan? Milloin on kyse omavanhurskaudesta, omilla teoillaan Jumalalle kelpaamisesta? Ronskisti syntinen on räikeästi armon alla!
HnsqOk - en tiedä painotinko minä vai sinä. Sinulla pitää olla rohkautta sanoa syntiselle ihmiselle, että lopeta synti, vaikka kuinka sattuisi. Tuossa vastasit kuin liukas saippua. Vastaa vain suoraan.
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
uskisss,
HnsqHnsq sanoi :
Kykeneekö ihminen tosta vaan lopettamaan omalla päätöksellään asiat, joita synniksiskin kutsutaan?
Kykeneekö ihminen tosta vaan lopettamaan omalla päätöksellään asiat, joita synniksiskin kutsutaan?
Mitä homouteen tulee, niin se onkin taas ihan eri juttu. Kahden tasavertaisen aikuisen rakkaussuhde, homosuhde, ei ole mielestäni synti, josta tulee tehdä parannus. Synti on mielestäni rike Jumalaa, itseä tai lähimmäistä kohtaan. Tekoja, jotka satuttaa ja rikkoo.
Tästä aiheesta on maailman sivu tapeltu enkä katso sen olevan pelastuksen kannalta kovin merkittävää. Kysyitte mielipidettäni ja tuossa se on aika lyhykäisyydessään. En kenties kommentoi sitä enempää ainakaan tässä, koska se ei aloitukseen liity.
Hnsqkuunteleva_kirkko kirjoitti:
Kyllä, Pertsa, olen samaa mieltä siitä, että Jumala antaa meille voimia parannuksen tekoon. Mutta itsessämme emme siihen kykene.
Mitä homouteen tulee, niin se onkin taas ihan eri juttu. Kahden tasavertaisen aikuisen rakkaussuhde, homosuhde, ei ole mielestäni synti, josta tulee tehdä parannus. Synti on mielestäni rike Jumalaa, itseä tai lähimmäistä kohtaan. Tekoja, jotka satuttaa ja rikkoo.
Tästä aiheesta on maailman sivu tapeltu enkä katso sen olevan pelastuksen kannalta kovin merkittävää. Kysyitte mielipidettäni ja tuossa se on aika lyhykäisyydessään. En kenties kommentoi sitä enempää ainakaan tässä, koska se ei aloitukseen liity.
HnsqHnsq sanoi :
Kahden tasavertaisen aikuisen rakkaussuhde, homosuhde, ei ole mielestäni synti, josta tulee tehdä parannus. Synti on mielestäni rike Jumalaa, itseä tai lähimmäistä kohtaan. Tekoja, jotka satuttaa ja rikkoo.
HnsqMikä vitun nimi on Hnsq? Eikö ole pokkaa esiintyä oikealla nimellä?
Surkimus kirjoitti:
Mikä vitun nimi on Hnsq? Eikö ole pokkaa esiintyä oikealla nimellä?
Hnsq on lempinimeni, tittelini on erityisnuorisotyönohjaaja. Mitä siinä on erilaista kuin esim. Merja-pappi tai Sini-diakoni? Juu olet oikeassa, että pokkaa tarvitaan kyllä tällä palstalla :)
- Ma5a
Eroa nyt nopeasti kirkosta! Jos sinulla on oma halu ja tarve noin vastakkainen uskonnon kanssa, niin parempi unohtaa se uskonto. Et tee kuitenkaan mitään pahaa, nautit ainoastaan elämästä ja siitä millainen ihminen olet.
1, elät synnissä
2, eroa kirkosta
3, elät synnittä ja nautit elämästä niillä tavoin jotka tekevät sinusta onnellisen quiet sanoi :
olen miehille helppo nainen rakastan seksiä. minulla on vakipartnereita alle kymmenen,kaikki miehet tietävät että olen monen nainen.en halua lopettaa rakastan seksiä liikaa.voiko näin syntinen ihminen pelastua?
- 898
Ihminen itsessään on sellaisenaan pyhä, sillä jos ja kun Jumala loi ihmisen, hän loi ihmisen niistä raaka-aineista joita oli käytettävissä ja " katso se oli sangen hyvä ".
ihminen ihse sorkkii siihen omia puumerkkejään ja nimittelee ne synniksi, jotta voi toista alistaa ja orjuuttaa.
Juokse vapaasti, äläkä välitä mitä ihmiset sanovat, sillä he huutavat aina, syntiä, syntiä ja ovat menneisyyden orjia, orjuuttaakseen toisia. - sdfghjkli
"Ihminen itsessään on sellaisenaan pyhä, sillä jos ja kun Jumala loi ihmisen, hän loi ihmisen niistä raaka-aineista joita oli käytettävissä ja " katso se oli sangen hyvä "."
Hiukka epäloogista. "niistä raaka-aineista joita oli käytettävissä". Täh? Eikös se jumala ne raaka-aineet luonut? - Yeshua on Herrani
Raamatussa kerrotaan, miten pelastuu. Tässä Jeesus itse on viime aikoina toistanut sen, mikä on Raamatun sanoma pelastuakseen.
Jeesus antaa ohjeen siitä, miten varmistaa pelastuksensa. Kristus kertoo, miten voi mitata omaa turvallisuuttasi uskosi kohdalla:
"...If you doubt your security, then come to ME on your knees, repent of all your sin before ME, your GOD, and from your heart give ME your life! Announce your decision to another person, then read MY Word, spend time in the pages. Get to know ME in a secret place, pray earnestly, and I will show you that I am a GOD WHO passionately longs to know you intimately—more than you ever imagined!.."
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_31
"...Jos olet epävarma turvallisuudestasi, polvistu eteeni, tee parannus kaikista synneistä (kadu kaikkia syntejäsi, lopeta synnin tekeminen) minun, sinun Jumalasi, edessä, ja anna koko sydämestäsi minulle elämäsi! Ilmoita päätöksesi jollekin toiselle henkilölle, sitten lue Sanaani, vietä sen sivuilla aikaa. Mene rauhalliseen, salaiseen paikkaan ja opettele tuntemaan minut, rukoile tosissasi (rehellisesti ja vilpittömästi), ja minä tulen näyttämään sinulle, että minä olen Jumala, joka kaipaan intohimoisesti tuntea sinut - enemmän kuin olet koskaan kuvitellut! ..."
Siis kyseessä on usko, joka saa katumaan syntejä Jumalan edessä, usko jonka kertoo häpeilemättä muille ihmisille, usko joka innostaa ihmistä lukemaan Raamattua, usko jossa ihminen rukoilee vilpittömästi sekä rehellisesti Jumalan kanssa ja usko, että ihminen yrittää parhaansa mukaan totella Jumalaa.
Jos tunnistat tästä itsesi, niin Jeesus eli alkuperäiseltä hepreankieliseltä nimeltään Yeshua pelastaa sinut. Maarit pappi: Mietin asiaasi itsesi arvostamisen kannalta. Sukupuoliyhteydessä ihminen antaa aina palan sielustaan ja itsestään toiselle. Ja ruumiimme on Pyhän Hengen temppeli, josta meidän pitäisi pitää huolta.
Arvosta itseäsi, äläkä anna käyttää itseäsi leikkikaluna ilman tunteita.
Jeesus lupasi syntiselle naiselle, että hänen syntinsä on anteeksi annettu, mutta lisäsi: Älä enää syntiä tee.
Yritä löytää itsellesi mies, joka jaksaisi tyydyttää niin henkiset kuin seksuaaliset tarpeesi ja vakiintua hänen kanssaan. Se olisi turvallisinta kaikilla tasoilla.- tee parannus
Et voit, ellet tee parannusta. Elät tietoisessa haureudessa ja Raamatun mukaan haureuden harjoittajat päätyvät tullijärveen.
Tee parannus ja ota Jeesus vastaan ja ojentaudu tälläkin elämisen alueella Jumalan ohjeiden mukaan.
Voit olla trolli, mutta lukeehan palstaa monet henkilöt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408