Eli olen pitkään seurannut Pukkilan liikenne oy:n toimintaa ja kalustoa. Olen ollut kaikki nämä 45 vuotta mitä tätä kyseistä yritystä olen seurannut niin todella tyytyväinen ja hämmästynut! Miten näin pieneltä paikkakunnalta kuten Pukkila , on voinut tulla näin "suuri" perheyritys, tai suuri ja suuri, mutta pukkilaan ainakin. Niin uutta kalustoa on että voi vaan ihmetellä ja tietenkin Scanioita kaikki ;) . Kuinka mones sukupolvi tätä yritystä nytten pyörittää? mahtaako olla 3 vai 4? Hattua haluan nostaa pukkilaan! Mahtavat kuskit ja kalusto, ei kaikkialta löydy! eli mitäs mieltä muut ovat tästä yrityksestä? mukavia kokemuksia?vai? sitten tällänen haastavampi kysymys mikä mahtaa olla "yrityksen" arvo? puhutaan kai miljoonista? Tämä olisi tosi mielenkiintoinen vastaus minulle henkilö kohtaisesti! Kiitos vastauksista! ja toivon että itse pääsen näkemään seuraanvan sukupolven vaihdoksen ;) ? mitäköhän sieltäkin tulee.
Kiinnostunut Pukkilan Liikenteestä!
7
684
Vastaukset
- diamondo o´rossi
Pukkilasta ei kannata olla kiinnostunut missään mielesää koska siellä on tosi neitimäiset työvaatteet. Ei sellaisia voi itseään kunnoittava heteromies käyttää, vain joku posetiivari-apina niitä suosii.
Minä isona raavaana heteromiehenä hakkaan koko puljun timanttisormuksellani muussiksi!- diamond o`rossi
Ei siellä mitään neitivaatteita ole. Pukkilan liikenne vaatetukseltaan ihan ok. Varmaan muutenkin paitsi pitkä työmatka pääkaupungista katsoen.
Terveisin Oikea Rossi.
ps. pölhölä ja heidän missit on asia erikseen... - diapam o´pässi
diamond o`rossi kirjoitti:
Ei siellä mitään neitivaatteita ole. Pukkilan liikenne vaatetukseltaan ihan ok. Varmaan muutenkin paitsi pitkä työmatka pääkaupungista katsoen.
Terveisin Oikea Rossi.
ps. pölhölä ja heidän missit on asia erikseen...Älä pelkää ei sinulla ole mitään mahdollisuutta päästä pukkilalle töihin.
- diamond o`rossi
Mulla vähän toi lääkitys kusee, ensin kirjoitan yhtä, sitten toista.
Mutta fakta on se, että kaikilla bussikuskeilla on ihan neitivaatteet, jollasia minä raavas timanttisormusmies en pue. En sitten millään. Minä kuljen vain bikinit ylläni aina. Ja ihmettelen kun mua ei palkata minnekkään.
T: aito ja oikea Rossi, varo halpoja kopioita minusta. - bussi luo tunnelman
Omasta mielestä työvaatteet on ihan ok..Ja muutenkin bussit aina siistejä ja kunnossa. Ei moittimista! :) Seuraava sukupolvenvaihdos taitaa olla tyttö tulossa ;) . mutta mukavat kokemukseni on
HYVIN HOIDETTU YRITYS
- askolllllaaaa
täysin samaa mieltä! Tervesiä vaan pukkilaan :) Nähdään bussissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1676558Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2213981Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772640Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42150Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42055100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01840Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351441Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431415Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun451334