Cristiano Ronaldo

el nino all the way

12

322

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärkkärikö

Kun hän astelee kentälle, hän katselee ympärilleen että huomaavatko kaikki, että tässä astelee maailman paras, komein, rikkain ja muutenkin aivan ylivertainen ihmisolento maanpäällä; HUOMAATTEKO? IHASTELKAA NYT, KUN SAATTE!

• suski

juuri näin ilmeet ovat tarkoin harkittuja, tieto siitä,että kamera seuraa häntä näkyy
        mikä yökötys,

• -

Kateellisten panettelua.

• fffffffffffd

taitaa olla äijä vähä katkera ?
      Muijas varmaa vitun ruma

• Ronnieboy
    • brei

No enny sanois

• SevenGerga
    • Paras

Kateus kyllä näkyy sveitsiin asti! Näillä astetta rankempien jätkien kohdlalla siis..
      Ja luulen, että olisitte itsekin hieman ylimielisiä, jos olisitte maailman parhaita jalkapalloilijoita..Niinkun RONALDO !!!

• r.i.p.c.r.7

hyvähän teijän sohvalta huuttellaa kaikien aikoijen eniten maalia tehnyt mestarien liigassa (pieni juttu vai mitää? (hapetais!

• football is coming

Mitä järkeä on sitten siinä jos olis maailmanluokan tähti että nöyristelis ja ujosti vaan maata katselis? Kyllä tähdet saa ja pitää välkkyä isot egot esiin jne. semmoisia fanit rakastaa otetaan lisäksi esimerkiksi vaikka zlatani.

• Itik Asmael

Ronaldolle on tärkeämpää, että on tukka hyvin kuin joukkueelle pelaaminen.

• voita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1446
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      103
      928
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe