Naapuri osti kukon !!

mökkiläinen

Onkohan ihan sallittua hankkia kukko kiekumaan talon pihalle vaikka asuukin taajaman ulkopuolella? Täällä on kuitenkin mökit ja talot tosi lähellä toisiaan vaikka asutaankin haja-asutusalueella.

Nyt siis heräämme joka aamu viideltä tuon kukon kiekumiseen! Ei voi olla oikein että jos kuntalainen haluaa oman kanalan niin mökkinaapureilta ei kysytä mitään. Voiko ja saako vaktuisesti kunnassa asuva siis tällaisella toiminnalla häiritä mökkiläisten yöunia?

Olen vakavasti harkinnut rikosilmoituksen tekoa. Mitä mieltä olette?

10

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaTROL

Repesin viimeistään tuon rikosilmoituksen kohdalla. Poliiseja kiinnostaa varmaan aivan s**ta**sti jos teidän naapurissa kiekuu kukko. Ota enemmän unilääkkeitä tai muuta Saloon. Siellä ei laula kohta kukkokaan.

• määääääääääää.

Luvallista on. Uusin villitys on kasvattaa omat munat ja muut syötävät tuotteet itse.
      Minäkin hommasin kukon ja muutaman kanan pihalleni.Lampaita on pari jo määkimässä.

• kaakatus_hermostutta

Täällä meidän mökin lähellä on yksi hullu jätkä, joka nussii kanoja joka päivä niin että höyhenet pöllyää. Arvaatte varmaan, mikä kaakatus siitä syntyy!

Voiko siitä kaakatuksesta tehdä poliisille valituksen?

• KFC 4 life

Se jätkä ei tee mitään väärää mutta kanoilta niskat nurin moisesta käytöksestä!

• turpa kii

Tarkoitat kai että mökkisi on jossakin peräkylässä ja lähimpään naapuriin on matkaa vähintään 300m ja nyt ihmettelet miksei naapuri kysynyt sinulta lupaa kun otti kukon.

Onhan se peräti hävytöntä että naapurisi ei tule anomaan herra mökkiläiseltä lupaa omiin henkilökohtaisiin asioihinsa. Mökkiläiset pitäisi olla hiljaa ja ymmärtää etteivät heidän oman tonttinsa ulkopuoliset asiat kuulu heille niin Suomi olisi mukavampi paikka elää.

• Aamun virkku

Korvatulpat korviin jos on niin herkkäuninen, että naapurin kukko herättää liian aikaisin. Minä olisin tyytyväinen. Kesäaamut ovat parasta kesässä. Keskipäivän aikoihin voi vetää siestaa.

• maajussit perseestä

onneks Turussa on vielä meitä miljonäärejä.Sinunkin köyhäpojan kyläpahasessa ei ois ilman meitä ees kyläkauppaa mistä saisit sen reikäleipäs saatikaan makkaraa siihen päälle ottaen huomioon että sulla ois ees varaa muuhun kuin siihen reikään.

• turpa kii

Pysy vaan siellä Turussa, niin saaristo on mukavempi paikka elää.

• Kukkokieeeekuuuu

Sitä mieltä olen, että joudatkin kesällä herätä kukonlaulun aikaan.
      Haudassa on sitten aikaa maata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2148
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1331
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1245
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    8. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      26
      1078
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      323
      1061
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe