Eerola Halla-ahon aseenkantajako

Säälisinkö vain naur

Olisiko niin, että lakia ja järjestystä kannattavien parissa Halla-ahon tuomio ja käytös karkoitti tukijoita. Toisaalta hänellä näyttää olevan omat uskolliset aseenkantajansa, sanoo Rahkonen. "Lainaus Iltalehti 16.06 20112".

Onko tämä meidän Eerola näitä ainoita Halla-ahon perässä juoksijoita, jos näin on niin ämä Suomen sisusta eroamiset ovat peitejuttuja, mieli piteet eivät kai heilahtele kansanedustajalta päivittäin.
Kotkan perusSuomalaisten kannattajat seisovatkin persujen vähemmistön rivissä.
Hei haloo halla tulee jo!
On se hupaisaa kun kotkalaitan peruskoulun käynyt työtön lukeutuu suomen äärikonservisteihin, siinä näkee näiden kavereiden älyllisen tason. Nämä Juhot ja Jussit juoksettavat tätä sakkia miten lystäävät.

10

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikki ja pinoon

Jos Eerola todellakin on persujen ykkösvaihtoehto korvaamaan Halla-aho, täytyy vain ihmetellä koko persuryhmän harkintakykyä. Tämä ailahteleva ja arvaamaton äärioikeiston mannekiini tulee takuuvarmasti nolaamaan persut moneen kertaan lausunnoillaan - ja samalla tietysti koko Suomen. Ilmeisesti persut suodattavatkin maailmastaan kaiken kritiikin ja uskovat lahkolaisten tavoin löytäneensä lopullisen totuuden kaikesta.

Eerola hoitaa PS:n haudankaivuun loppuun.

• SDP on POP

Totta, ihan toista on olla aito kotkalainen sosialidemokraatti joka ei koskaan ajattele itseään, vaan kaikessa tulee muiden hyvä olo ja toisten ihmisten huomioon ottaminen ensimmäisenä ajatuksena.

Ensin muille ja sitten vasta itselle.

• aasiantuntija

Mut onhan persuissa järki-ihminenkin>>>TEUKKA HAKKARAINEN, siinä esi
      merkillinen kansanedustaja, jopa maahanmuutto asiantuntija, eikä vaa SAHURI.
      Eikö asiantuntijankin vois valita niin merkittävää tehtävää kun valiokuntaa puheenjohtajaksi, ettei tarvis ihan pystymettästä, hihasta, arpomalla.
      TOSIN TEUKKA VOIS VÄHÄ LEPSUILLA, ettei mitää estoi ois.?

• enpä tiiä sit

TEUKALLA on VAARALLINEN ase pöksyissä, tai joskus ehkä ollu.???

• ............

Eerolahan voisi samalla vastata valiokunnan viihdepuolesta, kun on tuosta strippaamisesta kokemusta.
      P.S. Hassua, että sama ihminen, joka strippasi tapahtumassa jossa oli paikalla lapsia, arvosteli ihmisiä jotka veivät lapsensa pride-paraatia katsomaan. Paraatissa ei kuitenkaan Eerolan esityksen tapaan altistettu lapsia seksille.

• PunaisetKotkat

Totta, minäkln lähtisin mielummin syömään etanoita Henryn ja Vesan kanssa Porvooseen.

Onneksi joukostamme vielä löytyy näitä pyytettömiä kansanpalvelijoita, niin ei tarvitse kaikenmaailman strippareihin tukeutua.

• Eroan tietenkin

Ei ei ei! En minä herranen aika ole homovastainen, minähän tässä tilanteessani, kun olen kärkyllä jos vaikka minkälaiseen luottamustehtävään,olen valmis perumaan vaikka kakista periaatteistani,kirkosta en kuitenkaan hevillä eroa.Suomen sisulle pyllistin jo ja tämä homovastaisuus nyt oli vain vasemmistolle ja vihreille tarkoitettu härnäys. Jos on vielä jotain mikä ei tule mieleen, niin olen valmis pyllistämään sillekin.

• iphLÖ.iLPH. ilihb.gv

Ei haittaa yhtään, onneksi Kotkassa on SDP, joka rehellisesti pyllistää köhti äänestäjää.

Siinä jää kaikenmaailman aloittelijaeerolat kevyesti toiseksi.

• tiedoksi

• SDP on GAY

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      64
      4536
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      121
      4310
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3730
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3714
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      72
      3034
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      52
      2884
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      27
      2821
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe