vaimoni antoi

ihme hemmo

Asumme rivarissa, mulle selivisi juuri että vaimoni on antanut persettä naapurissa asuville turkkilaisille, ilmeisesti useamman kerran ja vielä molemmille veljeksistä ja vielä yhtäaikaa.

Ajatus sai ensin raivostumaan sitten kiihottumaan, nyt mietin vaan sitä, että miten tämän kanssa elää.

Kutsunko kaverit illan viettoon meille, vai haenko avioeron ????

30

19174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi hemmo

Mitäs tuo nyt haittaa... älä nyt turhista hermostu. Kutsu heidät kylään ja panette sitten porukalla vaimoasi.

• Jakorasian Jakaja

Tää on kyllä paras vaihtoehto. Mutta hei siihen voi jäädä KOUKKUUN. Itselläni kävi noin kun ajattelin että pannaan nyt sitten kunnolla kun haluaa. Pyysin turkkilaisia ottamaan kaverinsa mukaan saunailtaan. Vaimolle suostui kun lupasin etten ota eroa (ja paskat). Nyt ei tunnu miltään kun ollaan kahdestaan. Kokoajan olen mankumassa niitä turkkilaisia, ne rupeaa jo kyllästymään meihin.

• hyvin vinkuu

no mitä siinä mietit ja hermoilet?vaimosi on jo valinnan tehnyt ja onko ihan PERSETTÄKIN antanut kavereille?ehkä kavereilla isommat kullit ku sulla jne joten koeta ite laittaa paremmaksi

• ylläpidon

ankeaa arkea...voi.voi....

• Vain rotunaisia

No, jos mun vaimolle olisi kelvannut jokin turkkilainen tai vielä pahemmassa tapauksessa joku afrikkalainen, niin mulle ei akka enää kelpaisi, vaan hakisin heti avioeroa ja tasinko-oikeuden menetystä.

• Siis luuletko että sä kelpaisit vamollesi jos se olisi saanut maistaa afrikkalaista herkkua?

• Tiedetään nuo
        jormalaiset kirjoitti:

Siis luuletko että sä kelpaisit vamollesi jos se olisi saanut maistaa afrikkalaista herkkua?

Nysäkullisilla persujen äänestäjillä on usein kovat kuvitelmat itsestään. Luulevat olevansa miehiä, joilla kävisi hyvä flaksi, vaikka todellisuudessa ostarin ja lähibaarin white trash -muijat ovat ainoat, joille nämä vajukit saattavat kelvata.

• huhahahahahahhaahah
        Tiedetään nuo kirjoitti:

Nysäkullisilla persujen äänestäjillä on usein kovat kuvitelmat itsestään. Luulevat olevansa miehiä, joilla kävisi hyvä flaksi, vaikka todellisuudessa ostarin ja lähibaarin white trash -muijat ovat ainoat, joille nämä vajukit saattavat kelvata.

hui perse

• Olen kuullut...

Asutteko espoossa?

• minä taas

oo älä, avaruus ja se että mitä tulee sen jälkee ku maapallo kuolee on iha hullui aatella! ei pitäs aatella mut mä mietin et ollaanko me jossai pelilaudalla että sitte ku aurinko poksahtaa ja maailma kuolee nii sit on game over ja sit joku jumala on voittanu ja ne ottaa uude pelin!

• miderammiiii

miderami

aloin aattelee eilen yhtäkkiä että kun mä tavallaan asun mun kehoni sisällä, ja samassa koko elämäni mutta en silti tiiä mitä mun sisällä konkreettisesti tapahtuu! sillee että en saa nähä mua sisältäpäin ja se on silti mun oma keho muka! tosi sekava olo tuli ja yhtä sekava on mun selityski mutta... kukaa miettiny tätä? :D:Dd
      ja sit tuli semmone että koska näkö on mulle ainaki se tärkein aisti nii että mä asun mun silmis ja sit on toi muu ruumis. oikeesti tuun höperöksi

• Joskus tuntuu et toi ihon tuntoaisti on se voimakkain. Joinakin ohi kiitävinä hetkinä kun voi tuntea viileän tuulen kosketus iholla tai polun pienet oksat ja juuret jalkapohjissa. Näkö on kyllä tärkein. Ooon samaa mieltä.
        Joskus mun keho tekee ihan mitä se haluaa. Se toimii ihan erilailla kuin mä ajattelen. Se tekee omia päätöksiä ja suunnitelmia. Enkä mä voi muuta kuin roikkua mukana...

• kenkää

Akalle monoo

• ja.......

kehtas vielä turkkilaisten kanssa...ei näköjään millään rajaa.

• hehe.

anna sinäkin vaimolta salaa turkkilaisille persettä, kun ajatus kerran kiihottaa.

• daamboy

Mitä tekisin olen 16v poika.. Olen harrastannut seksiä tytön kanssa joka on parisuhteessa toisen kanssa... Olemme panneet suihkussa, saunassa sängyssä ja vaikka missä! Emmekä pysty lopettamaan tätä "seksi" suhdetta!? Mitä teen tälle asialle? Onhan se mukava panna sitä kun seksi sujuu taivaallisesti;) MUtta tämä tuntuu kuitenkin väärältä!! =(

• olli

jatka nussimista vaan, vittuaoko siitä toisesta

• Hemminki Hämminki

Tapahtunut mikä tapahtunut.Onko turkkilaisilla vaimoa,siskoa,sukulaistyttöä tai sieltä päin tullutta naista tuttavapiirissään?Sikäli kun on niin vuoroin vieraissa eli käyhän selättämässä nainen.

• Suleiman Mohamed

Antaskohan se sun vaimos myös minulle persettä?

ystävällisesti: Suleiman Mohamed

• perseaukko

antas ja perse pitää olla pyyhkimättä

• käykö?

Ei mutta minä voin tarjota persett...ni. Niin tuleepa samalla tarkastettua onko se sun leikattu mulkeros niin komea kun kehutaan.

• voevoe

ei helkkari kyllä en suom miehenä katsos tommosta rulettia. häperä jo rodulle. kyllä sulta on nyt viety kaikki ja kun et ymmärrä msutasukanen raukka edes olla!

• äitiliini-64

kysy siltä vaimolta mitä se haluaa ? Turkkilaiset on isomunaista kansaa ja pitäähän se nyt edes kerran elämässä kokea miltä se iso tuntuu ja onko sillä koolla väliä..mut ei semmoisen ulkomaalaisen kanssa voi naimisiin mennä kun ne hakkaa vaimojaan ja sulkee säkkiin elämään.Aikansa leikkii uusilla leluillaan ja sit unohtaa tai lähtee..kyllä asiat tuppaa järjestymään ajallaan.Saattaahan ne sotaisat Turkkilaiset hävittää koko naisen niin ei tartte siun vaivautua..etelässä on naiset niin tarkoin vartioituja ettei ne raukat pääse pukille jos ei oo naimisissa..ei se vene soutamalla kulu...tauteja saattaa kyllä tarttua,mut niistäkin enimäkseen pääsee antibiooteilla.paitsi se aids..jos se akka kehtaa palata aina vaan uudelleen sun luokse niin jotain annettavaa siullakin saattaa tässä vielä olla.mut se haluatko antaa sille mitään enää sun pitää miettiä ja haluatko jakaa omastasi niin autuaasti.Saattaa ne Turkkilaiset jopa laittaa siut ahtaalle jos kovin tykästyvät siun vaimoosi..mie läksin pois sinun asemassasi ja olen tyytyväinen ratkaisuuni.

• tre 10+16

Mitäs turkkilaisista, kunhan ei turkulaiselle anna...

• jkc66

Älä

• vitunväliä

hommaa sinäkin ulkolaisia ,erimaalaisia akkoja ja pane niitä urakalla,ja heitä akkas pellolle ja akalles sit lähetät postissa näiden ulkolaisten akkojen spermaset alkkarit valokuvan kera

• kokokokokokokokoko

Sähän voit perustaa kebapizzerian,turkkilaisten kanssa ja vaimos,maksaa palkan perseellä,sä saat tuloja lisää ja vaimos munaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4022
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3071
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2263
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2038
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1811
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1790
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      70
      1790
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1517
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe