heippa! Onko jollain kokemuksia kyseisestä lääkkeestä? olisi mukava kuulla kokemuksista :)
Lapsettomuutta takana yli vuoden (prolaktiini koholla) nyt sain tämän lääkityksen, jonka sitten aloitan ensi viikolla.
parlodel/kokemuksia
2
257
Vastaukset
- aina on toivoa
Moikka! Meillä on takana 2-vuotta lapsettomuutta, nyt oon vuoden päivät syönyt Parlodelia. Mulla ei prolaktiiniarvot olleet kovinkaan koholla ~700 pintaan. Lääkäri nyt kuitenkin meinas, että jatketaan lääkitystä, koska parantaa hedelmällisyyttä. Lääkkeen aloittamista n 4vko olo oli ihan kaamee. Pyörrytti, oksetti, tuntu että en kyennyt keskittymään mihinkään. Mut nyt menee ihan ok, eikä mitään haittavaikutuksia ole. Prolaktiiniarvotkin on laskenut alle viitearvojen :) Meidät molemmat on tutkittu, eikä mitään poikkeavaa löytynyt. Toisaaltaan olisin "halunut" että jokin "vika" löydettäisiin, niin tälle kaikelle olisi syy.
- PARKINSON
Sain kyseistä lääkettä parkinsonin tautiin,olisiko muita joille määrätty samaa ,olisi kiva kuulla kokemuksia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760