Ujo 19v nainen

Ujo naisen alku

Eli missä minä voisin tavata ujoja miehiä? Ajattelin että helpointa olisi, jos täällä on joku ujo mies Espoosta niin voitaisiin tavata jossakin.. Olisi helppo tavata kun tietäisi että toinenkin on ujo.. Ja seksiseuraa etsivät pervot menköön muualle!

98

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko?

      taidat olla vain joku lumppu?

      • ohikulkijavaan

        Miten joku voikin olla noin hävytön. Kaikki muiden haukkujat voi mennä vaikka johonkin toiseen osioon täällä kuten esim. sinkut palstalle. Asiallisestihan tämä neiti kysyi asiansa.


      • Ujo naisen alku
        ohikulkijavaan kirjoitti:

        Miten joku voikin olla noin hävytön. Kaikki muiden haukkujat voi mennä vaikka johonkin toiseen osioon täällä kuten esim. sinkut palstalle. Asiallisestihan tämä neiti kysyi asiansa.

        Minä en jaksa enää edes välittää tuommoisista ääliöistä jotka vain haukkuvat..


      • Toinen ujo
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        Minä en jaksa enää edes välittää tuommoisista ääliöistä jotka vain haukkuvat..

        Eikä sun tarttekaan välittää, olet ihana.


      • Ujo naisen alku
        Toinen ujo kirjoitti:

        Eikä sun tarttekaan välittää, olet ihana.

        Tuopas oli mukavasti sanottu! Kiitos! :)


      • Toinen ujo
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        Tuopas oli mukavasti sanottu! Kiitos! :)

        Pusi pusi sulle edelleen...


      • Että mieti vähän

        Siis minkä takia jollekkin tulee edes mieleen laittaa tollainen kommentti asialliseen kysymykseen. Olen itsekkin ujo nuorimies joka ei oikein rohkene lähestyä tutustumaan nuoriin neitoihin, vaikka haluaisin.


    • normaalit suomi24:s

      Varmaan joku läski YH

      • Ujo naisen alku

        VITUN PELLE VITTU MENE MUUALLE HAUKKUMAAN TOISIA! VITTU MÄ EN JAKSA AINA TEITÄ VITUN PELLEJÄ JOTKA VITTU VAAN HAUKKUU KOKOAJAN! JOS EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ SANOTTAVAA NIIN VITTU MENE SITTEN VAIKKA VITTUUN! OLEN EN OLE YKSITYISHUOLTAJA ENKÄ LÄSKI!


      • Ujo naisen alku
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        VITUN PELLE VITTU MENE MUUALLE HAUKKUMAAN TOISIA! VITTU MÄ EN JAKSA AINA TEITÄ VITUN PELLEJÄ JOTKA VITTU VAAN HAUKKUU KOKOAJAN! JOS EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ SANOTTAVAA NIIN VITTU MENE SITTEN VAIKKA VITTUUN! OLEN EN OLE YKSITYISHUOLTAJA ENKÄ LÄSKI!

        TARKOITIN EN OLE YKSITYISHUOLTAJA ENKÄ LÄSKI!


      • kirosanafiltteri
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        VITUN PELLE VITTU MENE MUUALLE HAUKKUMAAN TOISIA! VITTU MÄ EN JAKSA AINA TEITÄ VITUN PELLEJÄ JOTKA VITTU VAAN HAUKKUU KOKOAJAN! JOS EI OLE MITÄÄN JÄRKEVÄÄ SANOTTAVAA NIIN VITTU MENE SITTEN VAIKKA VITTUUN! OLEN EN OLE YKSITYISHUOLTAJA ENKÄ LÄSKI!

        Olipas "ujolta" aika voimakas viesti. Ei onnistuisi minulta :(


      • keppadaa
        kirosanafiltteri kirjoitti:

        Olipas "ujolta" aika voimakas viesti. Ei onnistuisi minulta :(

        Joo. Ei se taidakaan olla ujo, kunhan esittää. Haluaa vain jonkun ujon miehen nolattavakseen.


      • rapada pam
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        TARKOITIN EN OLE YKSITYISHUOLTAJA ENKÄ LÄSKI!

        Mutta ruma kuitenkin, eikös joo?


    • 9+15

      ette te naiset tosissanne mitään tee.

    • fghfhgdhz

      nettitreffeistä tapaa ujjoja miehiä. ei ujot miehet uskalla kadulla iskeä.

      • Tosin ujot ei pahemmin mainosta ujouttaan nettitreffiprofiilissaan, ainakaan minä en.


      • fh46
        wlfwd kirjoitti:

        Tosin ujot ei pahemmin mainosta ujouttaan nettitreffiprofiilissaan, ainakaan minä en.

        Niin, ei sitä pahemmin kannata mainostaa, jos haluaa säilyttää edes mahdollisuuden saada viestejä naisilta...


    • Ujo naisen alku

      En ymmärrä miksi ihmisten pitää ilkeillä.. Enää en taida edes yrittää kun kukaan ei tee muuta kuin ilkeile

      Miten minä löydän nettitreffeistä ujon???? Rupean myymään itseäni?????

      • Jospa

        Jos käyt töissä tai opiskelet voisit alkajaiseksi mennä puhumaan jollekin ihan vain kaverimielessä. Myös jonkun harrastuksen aloittaminen jossa pitäisi tulla ihmisten kanssa tekemisiin voisi myös olla hyvä vaihtoehto. Itse olen 26 vuotias mies mutta yritän nyt saada itsestäni jotain näistä kyseisistä asioista itsestäni irti. Pitää nyt ottaa itsestään ote ja vaikka muuttamaan ja opiskelemaan tai tekemään jotain uutta työtä sekä mielellään alkamaan saada itsetuntoa kohennettua. Itsekin tein treffipalstoille profiilin mutta tietysti kasvotusten olisi mukevempaa tavata. Mutta nyt yrität vain ottaa itsestäsi kiinni ja lähteä tekemään muutosta itseesi hyvällä asenteella.


      • ujo mies

        Kyllä tuolla 24treffeistä löytyy ujoja miehiä, minä mukaanlukien :D Pientä vaivaa se vaan vaati etsiä samankaltaista ihmistä niin netistä kuin livenä. Itse kerron omassa profiilissani rehellisesti että olen ujo. Jos laitat esim. oman profiilin nettiin niin kerrot vaan rohkeasti siinä että olet ujo. Hieman hankalaa se tosin on jos molemmat ovat ujoja niin kumpikaan ei uskalla jutella. Itselläkin vaati aina hirveästi rohkeutta mennä juttelee niin täällä netissä kuin livenä tytölle.


    • Ujo naisen alku

      En ole löytänyt yhtään joka sanoisi tuolla olevansa ujo!!! Ja miten minä kysyn töissä että "hei oletko sä ujo? Mennäänkö vaikka elokuviin???"

    • Jospa

      Ehkä voisit tiedustella asiaa elokuviin menemisestä tai jonkin harrastukseen menemisestä. Tietysti jos sinua ei tulla kysymään ulos tai muuta, sinun täytyy kai vain itse ryhtyä tositoimiin. Ja jos se ei ole ehdoton edellytys, että miehen täytyy olla ujo, niin voithan kokeilla joitain, jotka kertovat olevansa rauhallisia eivätkä juo paljoa. Minä ainakin etsin tuollaisia piirteitä.

    • Ujo naisen alku

      Mitä? Itse minä tässä koitan jotain ujoa miestä löytää kun ei kukaan tule minulle puhumaan.. Se ujous on ehdottomuus miehessä.. Eihän sellainen joka on rauhallinen tai ei juo tarkoita että on ujo?? Alan kohta miettimään että pitääkö tässä mennä myymään itseään jonnekkin Helsingin keskustaan että edes jotkut miehet kiinnostuu

    • Jospa

      Jos ujous on ehdoton, sitten melkeinpä ainoa paikka löytää kyseinen henkilö on täällä netissä.

    • Jospa

      Mutta jos olet 19-vuotias nuori nainen, olet vähintään normaalin ruumin omaava ja terveet elämäntavat, et polta tai juo koko aikaa, kyllä uskoisi että moni mies on valmis olemaan kanssasi.

    • Ujo naisen alku

      No ei näytä olevan kiinnostunu! Ja ei täällä netissäkään kukaan ilmoita itseään ujoksi! Kohta totean itselleni että yritin ainakin niin saa nyt jäädä ainakin vähäksi aikaa jos ei nyt ala löytymään edes yhtä ihmistä

    • Jospa

      Niin, joko laitat nettiin, vaikka treffipalstalle, pofiilin ja kerrot itsestäsi ja mahdollisesta miehestä haluamasi tiedot tai toisena vaihtoehtona voisit antaa asian olla jonkin aikaa ja miettiä tätä tilannetta vähän tarkemmin itseksesi. Ujoja miehiä aivan varmasti löytyy "minä mukaanlukien ja ties kuinka monia muita" mutta voithan vielä harkita hetken ehkä asiaa.

      • Ujo naisen alku

        Minä olen laittanut.. eikä minuun ole otettu yhteyttä enkä ole löytänyt ketään joka sanoisi olevansa ujo.. Minä olen miettinyt asiaa ja mies jonka haluan tai mies ketä haluan lähestyä on oltava ujo.. Ei niitä vain näytä olevan tai kukaan ei ole kiinnostunut ujoista


    • Jospa

      Tai sitten ujot eivät vain uskalla lähestyä sinua koska he ovat, no "ujoja".

      • Ujo naisen alku

        Mutta minä olen sanonut että olen todella ujo ja sanonut että lähestykää minua.. ja joihinkin ottanut yhteyttä mutta ei ole vastattu koskaan.. Kai se ainut vaihtoehto on sitten myydä itseään.. Jos jonkun miehen löytäisi sitä kautta


      • t3t34t43rtrgerg
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        Mutta minä olen sanonut että olen todella ujo ja sanonut että lähestykää minua.. ja joihinkin ottanut yhteyttä mutta ei ole vastattu koskaan.. Kai se ainut vaihtoehto on sitten myydä itseään.. Jos jonkun miehen löytäisi sitä kautta

        laita kuva tänne niin eiköhän tule yhteydenottoja


      • älä luovuta
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        Mutta minä olen sanonut että olen todella ujo ja sanonut että lähestykää minua.. ja joihinkin ottanut yhteyttä mutta ei ole vastattu koskaan.. Kai se ainut vaihtoehto on sitten myydä itseään.. Jos jonkun miehen löytäisi sitä kautta

        Jos olisin vähän vanhempi ja asuisin lähempänä niin varmasti lähtisin kanssasi treffeille, olen itsekkin niin ujo että en varmaan löydä ikinä ketään, ja en ole sellainen joka ajattelee vaan juomista ym... ei todellakaan haluaisin läydä leffassa, kahvilla, lenkillä, puistoissa, ihan missä vaan vaikka vaan leffailta kotona yhdessä oloa siis tarkoitan enkä tarkoita sexiä. ja pidän enemmän ujoista koska olen itsekkin sellainen joten ymmärrän millaista se on. Että tsemppiä sulle kyllä sä vielä joskus jonkun viisaan miehen löydät.


    • Jospa

      "laita kuva tänne niin eiköhän tule yhteydenottoja". Olisihan siinäkin ehdotus sinänsä, ainakin se kuulostaa PALJON paremmalta kuin itsensä myyminen. Mutta todellakin, yritä saada asennetta itseesi muutettua positiivisempaan suuntaan kuin mitä se nyt on. Kai tiedät, että sinä itse olet tärkein asia itsellesi tässä maailmassa. Jos sinulla on ongelmia itsesi kanssa, selvitä ensisijaisesti ensin ne. Kun olet sujut itsesi kanssa, niin elämänkin pitäisi olla vähän enemmän mielekkäämpää.

    • Ujo naisen alku

      Ai jos laitan tänne kuvia niin sitten minuun otetaan yhteyttä? Miksi niin ei ole ennen tehty sitten? Kyllä minä koitan olla positiivisena mutta turhauttaa että kukaan ei ota yhteyttä mitenkään... Siksi jos rupean vaikka itseäni myymään niin eiköhän minuun sitten oteta yhteyttä taukoamatta

      Minulla ei ole nyt muuta ongelmaa kuin haluan tutustua johonkin mieheen vihdoin ja viimein

      • hukka.susi

        Miten kukaan voisi ottaakaan sinuun yhteyttä ainakaan tämän perusteella, kun mitään yhteystietoja et ole antanut. Veikkaan, että tässäkin olisi jo moni kirjoitellut sinulle mutta kukaan ei vaan kehtaa/uskalla sanoa sitä tms:)


    • Jospa

      Jos kerta olet tyytyväinen omaan itseesi, olet ihan tavallisen näköinen kaduntallaaja, et ole liian ylipainoinena ja töitä on, ainakin tällä hetkellä kaiken pitäisi päällisin puolin olla OK. Voisiko vaikka tanssin aloittamisella olla jotain hyötyä. Siinä ainakin pääsisi miesten lähelle ja varmasti joutuisi olemaan enemmän sosiaalinen. Siinä voisi yrittää kehittää omaa sosiaalisuuttaan turvallisessa seurassa.

    • _Ehdotus_

      Mitäs jos tekisit tänne rekisteröidyn nimimerkin, jonka kautta sinuun saisi helpommin yhteyden? Varmasti täälläkin olisi paljon kiinnostuneita tutustumaan, sillä yleensä naiset hakevat juuri päinvastaisia luonteenpiirteitä ja tällä palstalla jos millä niitä ujoja miehiä pyörii. Hitto, jos olisin itse muutaman vuoden nuorempi sekä sinkku, niin varmasti ottaisin yhteyttä. Olen itsekin saanut yllättäviä yhteydenottoa rekatun profiilini kautta, vaikka mies olenkin.

      Kokeile ihmeessä, mitää et ainakaan menetä :)

    • Ujo naisen alku

      Minä en tykkää tanssimisesta hirveästi.. Ainakaan mihinkään salsa-kurssille en haluaisi mennä.. Minulla on treffi-profiili mutta kenestäkään ei kuulu mitään.. ja ei tällä palstalla nyt vielä ole kukaan otttanutkaan yhteyttä, saati edes yrittänyt

      • _ehdotus_

        Mutta moniko tämän palstan lukijoista mahtaa löytää treffi-profiilisi, mitä luulet? Laittaisit nyt edes tähän ketjuun s-posti osoitteesi tai treffi-profiilin linkin, jotta sinuun saisi yhteyden. Ei täällä kaikki kehtaa julkisesti osoittaa kiinnostustaan tai jaella omia sähköpostiosoitteitaan. Kaikki konstit kannattaa käyttää.


      • Ujo naisen alku
        _ehdotus_ kirjoitti:

        Mutta moniko tämän palstan lukijoista mahtaa löytää treffi-profiilisi, mitä luulet? Laittaisit nyt edes tähän ketjuun s-posti osoitteesi tai treffi-profiilin linkin, jotta sinuun saisi yhteyden. Ei täällä kaikki kehtaa julkisesti osoittaa kiinnostustaan tai jaella omia sähköpostiosoitteitaan. Kaikki konstit kannattaa käyttää.

        No jos he käyttävät hakukonetta niin kyllä he löytävät sen helposti.. Miten jos on olemassa miehiä jotka olisivat todella (ujoja) kiinnostuneita, niin tänne ei kehtaa julkisesti osoittaa kiinnostusta tai laittaa sähköpostiosoitetta? Tai siis silloin ihan kuin olisin joku raato joka on tyrkyllä niille jotka haluaa jos haluaa.. Tai miksi siis ujot miehet täällä eivät nyt käytä ja osoita todellakin mielenkiintoaan laittamalla vaikka sen sähköpostiosoitteen? Onko täällä ketään pk-seudulta? Jos on niin sitten laitan tänne ehkä sähköpostiosoitteeni


      • Ujo naisen alku kirjoitti:

        No jos he käyttävät hakukonetta niin kyllä he löytävät sen helposti.. Miten jos on olemassa miehiä jotka olisivat todella (ujoja) kiinnostuneita, niin tänne ei kehtaa julkisesti osoittaa kiinnostusta tai laittaa sähköpostiosoitetta? Tai siis silloin ihan kuin olisin joku raato joka on tyrkyllä niille jotka haluaa jos haluaa.. Tai miksi siis ujot miehet täällä eivät nyt käytä ja osoita todellakin mielenkiintoaan laittamalla vaikka sen sähköpostiosoitteen? Onko täällä ketään pk-seudulta? Jos on niin sitten laitan tänne ehkä sähköpostiosoitteeni

        Kerrotko treffiprofiilissasi että haluat nimenomaan ujon miehen. Ainoa nainen, ketä olen pystynyt netissä lähestymään, kertoi pitävänsä ujoista miehistä.


      • _ehdotus_
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        No jos he käyttävät hakukonetta niin kyllä he löytävät sen helposti.. Miten jos on olemassa miehiä jotka olisivat todella (ujoja) kiinnostuneita, niin tänne ei kehtaa julkisesti osoittaa kiinnostusta tai laittaa sähköpostiosoitetta? Tai siis silloin ihan kuin olisin joku raato joka on tyrkyllä niille jotka haluaa jos haluaa.. Tai miksi siis ujot miehet täällä eivät nyt käytä ja osoita todellakin mielenkiintoaan laittamalla vaikka sen sähköpostiosoitteen? Onko täällä ketään pk-seudulta? Jos on niin sitten laitan tänne ehkä sähköpostiosoitteeni

        No mitä siihen hakukoneeseen pitäisi kirjoittaa? "ujo naisen alku" ? Pk-seudulla on varmasti aika monta samanikäisen profiilia, joihin sinut voi sekoittaa, etkä varmasti ole ainoa joka sanoo olevansa ujo. Yleensä jos haetaan seuraa, seuranhakija ilmoittaa miten häneen saa yhteyden, eikä toisin päin. Kaikki ei tosiaan halua jakaa yhteystietojaan julkisesti, välttääkseen trolleja ja roskapostia.

        :)


      • Ujo naisen alku
        _ehdotus_ kirjoitti:

        No mitä siihen hakukoneeseen pitäisi kirjoittaa? "ujo naisen alku" ? Pk-seudulla on varmasti aika monta samanikäisen profiilia, joihin sinut voi sekoittaa, etkä varmasti ole ainoa joka sanoo olevansa ujo. Yleensä jos haetaan seuraa, seuranhakija ilmoittaa miten häneen saa yhteyden, eikä toisin päin. Kaikki ei tosiaan halua jakaa yhteystietojaan julkisesti, välttääkseen trolleja ja roskapostia.

        :)

        Ei kun se käyttäjä joka on minulla siellä.. laitoin jo linkin kerran.. Heti pitää ruveta piikittelemään?


      • _ehdotus_
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        Ei kun se käyttäjä joka on minulla siellä.. laitoin jo linkin kerran.. Heti pitää ruveta piikittelemään?

        Tarkoitus ei todellakaan ole piikitellä, vaan päin vastoin auttaa, sori jos sait sen käsityksen :) Luin koko viestiketjun läpi, mutta löytänyt linkkiä tai käyttäjätunnustasi mistään, siksi kysyin. Vai onko mulla näössä vikaa? :D


      • Ujo naisen alku
        _ehdotus_ kirjoitti:

        Tarkoitus ei todellakaan ole piikitellä, vaan päin vastoin auttaa, sori jos sait sen käsityksen :) Luin koko viestiketjun läpi, mutta löytänyt linkkiä tai käyttäjätunnustasi mistään, siksi kysyin. Vai onko mulla näössä vikaa? :D

        No sitten minä ymmärsin väärin.. luulin että olit heti piikittelemässä.. alan jo kyllästymään sellaiseen.. Kaikki ihmiset tuntuu olevan niin ilkeitä nykyään. Ei sinulla ole näössä vikaa.. Se on näköjään poistettu? Eikö näillä sivuilla saa olla omia tietoja missään ilman että niistä joku tekee ilmoituksen ylläpidolle???? Minkä ikäinen sinä olet?


      • _ehdotus_
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        No sitten minä ymmärsin väärin.. luulin että olit heti piikittelemässä.. alan jo kyllästymään sellaiseen.. Kaikki ihmiset tuntuu olevan niin ilkeitä nykyään. Ei sinulla ole näössä vikaa.. Se on näköjään poistettu? Eikö näillä sivuilla saa olla omia tietoja missään ilman että niistä joku tekee ilmoituksen ylläpidolle???? Minkä ikäinen sinä olet?

        Ei kaikki ihmiset ole ilkeitä, mutta Suomi24:ssä niitä vaan sattuu olemaan
        monin verroin normaaliväestöön verrattuna enemmän. Mutta niistä ei kannata välittää :) Kumma juttu että se sun linkki on poistettu, sillä yleensä saa kyllä sähköpostiosoitteitakin jaella täällä. Mutta ehkä se on jotenkin henkilökohtaisempi juttu ja kun jaat sitä rekkaamattoman tunnuksen kautta, niin ylläpito ei voi tietää oletko todella sama henkilö vai trollaaja. Niin, minähän olen jo 28v käppänä :D


      • Ujo naisen alku
        _ehdotus_ kirjoitti:

        Ei kaikki ihmiset ole ilkeitä, mutta Suomi24:ssä niitä vaan sattuu olemaan
        monin verroin normaaliväestöön verrattuna enemmän. Mutta niistä ei kannata välittää :) Kumma juttu että se sun linkki on poistettu, sillä yleensä saa kyllä sähköpostiosoitteitakin jaella täällä. Mutta ehkä se on jotenkin henkilökohtaisempi juttu ja kun jaat sitä rekkaamattoman tunnuksen kautta, niin ylläpito ei voi tietää oletko todella sama henkilö vai trollaaja. Niin, minähän olen jo 28v käppänä :D

        Suurin osa vain tuppaa olemaan! Tälläkin palstalla minut haukuttiin heti lyttyyn ja vielä todella hirveällä tavalla kun aukaisee suuta.. Teen varmaan sitten uuden profiilin tätä varten.. Onko sinulla käyttäjää täällä? Ja missä sinä asut?


      • _ehdotus_
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        Suurin osa vain tuppaa olemaan! Tälläkin palstalla minut haukuttiin heti lyttyyn ja vielä todella hirveällä tavalla kun aukaisee suuta.. Teen varmaan sitten uuden profiilin tätä varten.. Onko sinulla käyttäjää täällä? Ja missä sinä asut?

        Savon seudulla asustelen ja on mulla rekisteröity tunnus, mutta en halua sitä täällä levitellä :p Jokos sinä olet rekisteröitynyt, jotta kiinnostuneet voisivat ottaa yhteyttä? Tuolla alempanahan olisi jo joku tapaamiseenkin suostuvainen, että nyt vaan yhteystietoja kehiin :)


      • Ujo naisen alku
        _ehdotus_ kirjoitti:

        Savon seudulla asustelen ja on mulla rekisteröity tunnus, mutta en halua sitä täällä levitellä :p Jokos sinä olet rekisteröitynyt, jotta kiinnostuneet voisivat ottaa yhteyttä? Tuolla alempanahan olisi jo joku tapaamiseenkin suostuvainen, että nyt vaan yhteystietoja kehiin :)

        Eikö se ole hirveän pitkällä tuo Savo? Minun sähköpostiosoitteeni on taas näillä sivuilla


    • Jospa

      Jep, minä olen vapaa eikä matkaa ole espooseen kuin pikkuisen vajaat 100 kilsaa, ei mikään mahdoton matka ollenkaan mutta kuten sanoin aiemmin, olen 26-vuotias, joten 7 vuotta taitaa olla vähän liikaa ikäeroa, ainakin ihan äärirajoilla taitaa käydä. Muuten voisi olla ihan mukava vaikka ainakin tavata. Muita mahdollisia harrastuksia voisi olla uiminen tai salilla käynti. Niissä ei ehkä ole sosiaalinen tilanne yhtä korkea mutta ainakin pientä kontaktia voisi saada. Ja ehkä vähän itseluottamusta.

      • Ujo naisen alku

        Niin.. Uimaan tai salille voisi koittaa mennä.. En minä muuten kuntoile kuin lenkkeile.. Harmi kun sinä et tuon ikäeron takia halua miettiä että tavattaisiin jos olet ujo ja sitä tarkoitit.. Mutta kaikille ei mene tasan.. No minä koittelen vielä jos joku kiinnostuisi internetissä


    • Jospa

      Niin, kai ainakin tavata tietysti voisi, ei kai siitä mitään ongelmia pitäisi tulla. Se on sitten ihan miten vaan sinulle käy.

      • Ujo naisen alku

        No en minä sitten tiedä kun minä ajattelin kumminkin että jos siitä kehkeytyisi jotain enemmän kuin yksi tapaaminen.. Niin jos sinä et halua "enempää" niin sitten en tiedä


    • Jospa

      Siis, jos sinua ei haittaa se, että ikäeroa on 7 vuotta, voisihan siinä tapauksessa ehkä kokeillakin jos siitä kehkeytyisi jotain enemmän. Ajattelin aiemmassa tekstissä vain sitä, että et ehkä ole halukas tapailemaan miestä, joka on 7 vuotta sinua vanhempi.

      • Ujo naisen alku

        Ei sitä nyt minun ikäinen tarvitse olla.. No haluaisitko sinä lähteä jonnekkin elokuviin tai kahville sitten? Onko sinulla juhannus suunnitelmia?


    • Jospa

      Siinä tapauksessa voidaan hyvinkin tavata. Pitäisikö siinä tapauksessa sähköpostiosoite tai ainakin profiilin kautta joitakin viestejä lähettää sitten tässä tarkemmin? Juhannussuunnitelmina minulla on, kuten joka juhannus, mummin kesämökille meno. Se on melkein yhtä suuri perinne kuin joulukuusen kantaminen sisään jouluksi.

      • Ujo naisen alku

        No hyvä! Tietenkin.. Teen tänne vaikka uuden profiilin jos täällä ei saa olla yhteystietoja julkisesti. Mitä sinä teet siellä sen juhannuksen sitten? Minä en ole oikein keksinyt että mihin menen.. Ja kaikki on jo melkein ehtinyt lähteä mökeille..


    • Jospa

      Täytyy nyt lähteä mökille, joten en ole koneella 1-2 päivään mutta palaillaan asiaan. Hyvää juhannusta vain kaikille!

      • Ujo naisen alku

        Voi kun pääsisi itse jonnekkin mökille.. Ikävöin nuotion äärellä istumista ja järvessä uimista niin paljon.. luonnon rauha on jotain kaikkein ihaninta..


    • Jospa

      saunon, uin, grillaan ja kaikea mitä juhannuksena nyt ylipäätänsä mökillä tehdään.

      • Ujo naisen alku

        Olen kateellinen sinulle


    • Jospa

      Hyvää juhannusta sinulle siitä huolimatta, nyt täytyy mennä, kuuluillaan.

    • Ujo naisen alku

      Sitä samaa.. Pidä hauskaa..

    • Ujo naisen alku

      Olisiko joku pk seudulla vailla juhannusseuraa? Olen nyt niin yksinäinen että se tuntuu jo aivan liian ylivoimaiselta

      • hmmm.

        Laitatko linkin siihen profiiliisi tai s-postiosoitteen, että näkisi kuvasi? Sokkotreffeille ei varmaan monella kiinnostusta


      • Ujo naisen alku
        hmmm. kirjoitti:

        Laitatko linkin siihen profiiliisi tai s-postiosoitteen, että näkisi kuvasi? Sokkotreffeille ei varmaan monella kiinnostusta

        Teen käyttäjän näille sivuille sitten, kun täältä jo aikaisemmin poistettiin minun yhteystiedot.. Mutta etkö sinä suostuisi edes tapaamaan ilman että näkee kuvaa??? Eihän se maailma voi siihen kaatua.. jos kun tapaa ihmisen ja huomaa muutenkin että pelaako kemiat yhteen, niin siihenhän voi vaikuttaa moni asia? Minä olisin ainakin valmis vaikka sokkotreffeille, kunhan ensin olisi puhunut ihmisen kanssa ja tapaamispaikka olisi mieluisa ja sopiva. Ja oletko sinä viellä sillä mentaliteetilla että kunhan itse näät toisen kuvan ja itse et näytä omaa kuvaasi? Mutta teen käyttäjän tälle sivulle joka tapauksessa kun se näyttää olevan joku kriteeri täällä


      • c2c2c34
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        Teen käyttäjän näille sivuille sitten, kun täältä jo aikaisemmin poistettiin minun yhteystiedot.. Mutta etkö sinä suostuisi edes tapaamaan ilman että näkee kuvaa??? Eihän se maailma voi siihen kaatua.. jos kun tapaa ihmisen ja huomaa muutenkin että pelaako kemiat yhteen, niin siihenhän voi vaikuttaa moni asia? Minä olisin ainakin valmis vaikka sokkotreffeille, kunhan ensin olisi puhunut ihmisen kanssa ja tapaamispaikka olisi mieluisa ja sopiva. Ja oletko sinä viellä sillä mentaliteetilla että kunhan itse näät toisen kuvan ja itse et näytä omaa kuvaasi? Mutta teen käyttäjän tälle sivulle joka tapauksessa kun se näyttää olevan joku kriteeri täällä

        pitää muistaa että ujoilla on myös samat kriiterit ulkonäön suhteen kuin muillakin. Ainakin nuoremmilla ihmisillä


      • Ujo naisen alku
        c2c2c34 kirjoitti:

        pitää muistaa että ujoilla on myös samat kriiterit ulkonäön suhteen kuin muillakin. Ainakin nuoremmilla ihmisillä

        Tietenkin on mutta tarkoitin että näin yleisesti!


      • Silloin Ujo Tällöin
        Ujo naisen alku kirjoitti:

        Tietenkin on mutta tarkoitin että näin yleisesti!

        Sä oot söpö. Tulistut ihanasti, pidän just sun tyyppisistä naisista...

        Hyvää jatkoa sulle, ujous pukee sua, mutta pidä tuosta tulisuudestasikin kiinni!!!


    • ABAHZ MAGHADAHZISH

      UJO PLUS UJO ON 2 UJO,MIKÄ PAREMPI KUIN YKSI UJO? VOISI OLLA YKSI UJO JA VIIDAKON LUONNON IHMINEN,JOKA EI OLE JOUTUNU TAPAMAAN PALJON RIISTÄJÄ SIVISTYSTÄ? SE VOI TUODA LUONTO YMMÄRRYS JA KARKOITTAA SIVISTYKSE PAHAT KIELET JA TEOT MISTÄ TULLA MYÖS UJO.OLETTE ELÄNNY SIVISTYKSE BARBAARINA JA UNOHTANE ÄITI LUONTO.ELÄIME JA KAIKKI MERET JA ILMA VOI PAHOIN.KUN ELÄTTE LUONNON TAVOIN KUN LUONNOSTA OLETTE,EI ENÄÄ UJO EI KIUKKUINE VAAN LUONNOLLINE.

      • hzdfhrsa

        tein tästä törkeästä viestistä ilmoituksen.


      • S.U.T.
        hzdfhrsa kirjoitti:

        tein tästä törkeästä viestistä ilmoituksen.

        Miten niin törkeä?

        En tajua. Ei mitään logiikkaa.


    • Jospa

      Tulipahan mökillä oltua, vesi oli lämmintä, ruokaa oli riittävästi ja hyttysiäkin oli kiitettävästi. Kaikenkaikkiaan siis mukava mökkireissu. Mitenkä sinulla on mennyt sillä välin?

      • Ujo naisen alku

        Olisin itse halunnut päästä myös uimaan. Vieläkään riisunut talviturkkia tai ollut mökillä kertaakaan. Pitää päästä edes kerran tänä kesänä tai muuten tulee hulluksi. Miksi et tullut vasta huomenna takaisin? Olin vain kotona kun en minnekkään lähtenyt.. Käytännössä tavallinen vkl paitsi en mennyt kauppoihin


    • Jospa

      Kaksi yötä siellä tuli jo oltua, joten kyllä juhannus tuli varmasti jo vietettyä. Minun elämäni on hyvin samanlaista, kotona tulee nimeenomaan oltua turhankin paljon, mitä nyt täällä kotipuolessa tulee silloin tällöin käytyä. Jos nyt olisi sen verran rohkea ja hakea nimenomaan tähän elämään vähän muutosta, jos sinulla on se profiili tai e-mail, niin voidaan ehkä puhua tarkemmin ja ehkä tavata tässä kesällä. Ei kai siitä nimenomaan voi mitään pahaakaan kai seurata.

    • hopi hopi

      Menkää jo treffeille siitä. Nyt "jospa" laitta meili osoitteen johon "ujo naisen alku" lähettää numeronsa johon "jospa" soittaa ja pyytä tapamiseen kahvilaan. Sitten menette yhdessä linnamäelle pitämään hauskaa. Ei ole vaikeeta.

    • treffeille mars

      juurikin näin :D Ja lisäyksenä vielä, että "Jospa" lopettaa tuon epäröinnin ja jättää "ehkä" ja "kai" sanat pois sanavarastostaan! Oikeesti, nyt olisi niin hyvä tilaisuus laittaa loppu sille kotona nysväämiselle, sillä tuollaisia "ujon naisen alun" kaltaisia ujoista miehistä kiinnostuneita kultakimpaleita on harvassa. Mitä menetettävää teillä kahdella on ???

      • S.U.T.

        JUURI NÄIN!!!


    • Jospa

      Ei kai mitään menetetävää ole ei. Odotan nyt vielä kuitenkin, vieläkö hän haluaa tavata.

    • Tsemppiä ujolle naisen alulle,meillä on kaikilla vikoja ja jos ja kun ujous on sinun ns. vikasi niin eihän se kulta pieni ole mikään niin kamala.Jotkut voivat pitää sitä jopa suloisena.TSEMPPIÄ!!

    • missä olet?

      Ujo naisen alku, vieläkö luet tätä vai löysitkö jo ujon miehen vierellesi? Miten sinuun saa yhteyttä?? :)

    • Jospa

      Se on hyvä, että näet isosiskoasi, toivottavasti näet myös muitakin sukulaisiasi. Heitä on aina mukava nähdä, minäkin näen heitä kotipuolessa, isosiskoa minulla tosin ei ole, kun olen vanhin lapsi.

      • Ujo naisen alku

        Kyllä perheenjäseniä kuuluu nähdä.. Suku pitää aina yhtä!


    • Jospa

      Näin on, on hienoa, että on ihmisiä joihin voi luottaa täysin.

      • Ujo naisen alku

        Paitsi en minä pysty luottamaan minun henkilökohtaisia asioitani perheenjäsenilleni.. Pelkään että he tuomitsisivat ja häpeäisivät.. Mitä he varmaa tekisivät


    • mies 18 <3

      Minua ujompaa ei löydykkään. Taidan olla jo hieman sairas.

    • Ujo naisen alku

      Mistä päätellen?

    • utelias-

      Hei ujo naisen alku, onkos yksikään ujo vielä uskaltanut ottaa yhteyttä? :) Toivottavasti seuraa on löytynyt.

    • 3242343232

      Ainoa keino taitaa olla netti erilaiset kirjeenvaihtojutut yms.

      Deitit ovat yleensä muille tyypeille.

    • Tsemppiä vaan,en halua mitenkään markkinoida alkoholia,mutta oletko kokeillut rohkaisuryyppyä.Moni ottaa vähän miestä vahvempaa...

    • Vastaa ensin

      Kuinka monelle olet reikääsi jakanut ?

      • S.U.T.

        Ja taas yllä yksi suomalainen typerä taulapää, mistä ihmeestä näitä tyylitajuttomia paukapäitä oikein sikiääkin???


    • Pingis

      H**** asun juuri espoon rajalla 22v ja ujo :( Liian myöhästä vissiin tähän enää vastailla :D

    • ujomies1111

      miksi kaikki naiset on aina niin kaukana jotka tänne kirjoittaa, minäkin olen ujo ja en baarista varmasti sitä ujoa naista löydä:/

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe