Istutin todella aurinkoiseen paikkaan tuiviota ja maljakatajia. En tajunnut peittää niitä kevätauringon paahteelta ja osa ruskistui pahasti. Ovatko ne menetetty vai voiko niitä vielä jollain tapaa pelastaa?
Havukasvien ruskettuminen
4
3528
Vastaukset
- päkätin
ruskettunut havu on lähes aina menetetty havu.... tuiviot tosin hieman väriä syksuisin saattaa saada mutta kevään koittaessa palautuu vihreäksi.
- kokeile.....
Leikkaa kuivuneet ruskeat pois ja kastele hyvin, voivat kasvattaa uusia oksia, mulla teki niin.
Mutta nyt on havut niin halpoja ostaa, kun on aleja, että melkein kannattaa vaihtaa uusiin. - täti
Hei vaan puutarhurit ! Onko järkevää jättää pylväskatajat kesäksi vielä , kun ovat viime talven aikana menneet kovin ruskeiksi ?
Kuka tietää pitääkö ne suojata kevätauringolta ? Lieneekö ruskettuminen auringon syytä, vai olisiko nämä kiusalliset jonkin sortin myyrät viottaneet juuret ?
Jos on kokemusta näistä, pistä viestiä ! - kaikki ikivihreät
istutetut pitäisi suojata kevätauringolta ainakin kolmena keväänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832