Tuleeko tästä oikeesti näin tylsä päivä ??

teeeeeeeeeeeeeeee

Et kukaan älyn riemuvoitto ei täällä ole keksiny vielä mitään.......???

15

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs keksittäisiin?

Tosiaan ollut ikäviä :) aloituksia, tylsyys painaa mieltä.

• teeeeeeeeeeeeeeee

Niin nimenomaan.

• uusi hyökkäys

jeeh, ikävöineet löytäneet toisensa, ei ole mennyt hukkaan täällä vietetty aika...vai kerätäänkö voimia iltaa varten :)

• teeeeeeeeeeeeeeee

Odottelen tässä et ihmiset herää.... Vai pitäisköhän herättää ne,kaatais saavillisen vettä päälle... :)))).. Eivät saattais ihan heti ymmärtää.....

• toffelisankar

joks sä vastasit sille avantgardenille, se sua hivotteli jossain ketjussa:)

• Mää vaan

sille mittään vastaa, tarhurille..

Kerätään vaan voimia iltamiin.

• teeeeeeeeeeeeeeee

En ole vastaillu, ai hivotteli vai ?? Olinko ite kenties paikalla vai joku kopio :))... Taikka sit oon ollu kännissä kun en muista....

• jookunen

ota teist selvä..olitko vai et..

• Kännissä oli

ihan selvä tapaus..

• teeeeeeeeeeeeeeeeee

:)))))). No enhän ! Mulla on dementia.

• Ahaaa

muistikuvat siis paranivat selvästi!

• oooh vau?

honeybearhan se repäisi kunnolla ;) uhos täs yks päivä , että hämpä uskaltaa laittaa kuvansa suomi 24-sivulle ,,ja tuollahan se vas. yläkulmassa komeilee..mut serran häveliäs on, ett käänti selän ;)

• :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Kiits.
      Tulihan se sieltä, se PÄIVÄN PARAS!

Nyt voinkin sitten täältä lähteä! Hauskaa iltapäivän jatkoa kaikille!

(Repesin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD )

• ooh vau?

tirsk!!!!! samoin sulle:)

• teeeeeeeeeeeeeeeee

Ite oon kaks kertaa erehtyny luulee et oon kuvani ym hakemusta laittanu vetää tuohon kylkeen. Sit oon tihrustanu lähemmäs näyttöä ja huh en se olekaan minä vaan joku muu ihan tismalleen saman näköinen.... Mistä sitä tietää mitä pienessä sievässä on saanu päähänsä... Aamullakii aina joutuu muistelee et hetkineeeennnn miten se ilta meni. Huh. oon omassa sängyssä yksin ! Jesssss!!!. Ja sit puhelin käteen ja kattoo lähetetyt.... ja soitetut ja vastatut.... Ei ole hauskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe