joilta, joko työ mennyt alta tai akka lähtenyt lätkimään.
Ainoa pätemisenpaikka on tämä ikäihmistenpalsta,kun täällä voi tota lantaa levittää oli vuodenaika mikä tahansa.
Palstaa hallitsee keskiikäiset nuoretmiehet
28
81
Vastaukset
Niin ja Kauhee Anoppi ,joka piti omansapuolia ,niin että se miesparka joutui puillepaljaille. Nyt on sitten vanhat naiset hänen huonoissahampaissaan .
Voi voi sääliks käy,- vettävät aikaansa..
,Paremminkin nuoret työttömät luuserit, jotka eivät löydä paikkaamsa yhteiskunnasa. Tietämättömyys. lehdistä kopsatin tiedoin vailla omaa mielipidettä söhläävä vanhusten palstalla.
Onhan täällä toki omiakin tyhjän huutelijoita kuten kukkis ja ruotsin puolella asuva suutari. Perustiedot tyystin puuttuu. Eipä niitä tietysti tuntien koulupohjan voi odottaakkaan.
Toisen kirjoituksesta kirjoitus ohjeman jälkeen saa jotainvää toisen teksi joka yleensä on sekaisin surta ja pientä tekstiä on täyttä hebreaa....- kielipoliisi1
Opettele ensin kirjoittamaan. En saa mitään selvää tekstistäsi. Se on täyttä hebreaa:)
- kysyn vaan
kielipoliisi1 kirjoitti:
Opettele ensin kirjoittamaan. En saa mitään selvää tekstistäsi. Se on täyttä hebreaa:)
Kielipoliisi 1
Vitun juntti etkö onnoton luuseri osaa edes hebreaa, Vittuako täällä sitten luuhaat. Täällä ollaan akateemisesti sivistyneitä, eikä tommosia talipäitä kuten sinä. Sut pitää pistää kukkisen hameen alle saamaan raitista ilmaa.. - muuan muori,,,
kysyn vaan kirjoitti:
Kielipoliisi 1
Vitun juntti etkö onnoton luuseri osaa edes hebreaa, Vittuako täällä sitten luuhaat. Täällä ollaan akateemisesti sivistyneitä, eikä tommosia talipäitä kuten sinä. Sut pitää pistää kukkisen hameen alle saamaan raitista ilmaa..HAH HAHAAA empä parempaa komettia oo aikoihin kuulukkaa,,,
tätä lisäääää,''
nauru pidentää meidän lyhyttä ikää ,,,,
loppu on nääs lähellä yhellä jos toisella,,,
HAH HAA HAAA !!
- tavu- ta-vus-ta
Saisit edes otsikon luettavaan asuun!
- no mitä sanoin ?
vastaa nyt pölkkypää tähän hebreän kysymykseen...
tai loeta pönttö paskan jauhanta.
Rak'at אפילו לא חלק מטומטם hebreaa מלא שלא - ja sitten
no mitä sanoin ? kirjoitti:
Rak'at אפילו לא חלק מטומטם hebreaa מלא שלאRakaa, ei edes täyttä osaa ei tyhmä hebreaamm...... eipä ole kummosta suomeksi
- rappi
no mitä sanoin ? kirjoitti:
Rak'at אפילו לא חלק מטומטם hebreaa מלא שלאhebreaa kirjoitetaan oikealta vasemmallerappi
No voi Surta --kun et tunne paremmin sitä suutariksi kutsumaasi .
Onkos kirjoittajalla "vettävät aikansa " minkäänlaista koulupohjaa.- /0-0/
Surta siitä kait oli kysymys se on se vanha höperö akka joka päivät päästään kyttää toimiiko leobardin suoli...
lienee sama kun se höperö akka, joka luulee tietävänsä kaikki Suomen asiat.
"vettävät aikansa " On akateemisesti sivistynyt maisteriksi opiskellut ja valtiotieteitä Upsalan yliopistosakin opiskellut.
Piruutaan vaan leikkii teidän kanssanne.
- tajuais jo
Uskomattoman huolimattomia kirjoitusasuun nähden on nähtävissä!
Joko humaltuneita tai ääliöitä! Pahimpia tämä suutarihöntti! - kunhan kysyn.
Onkos se Kerjäläinen ruvennut käyttämään vaihteeksi Ullamirjamin nikkiä ja alkanut taas kakaran lailla riehumaan tällä palstalla.
Ei tullut pestiä Helsinkiin --oli jo kaikki paikat luvattu niille ulkolaisille , Suomalaisia ei siellä katsota Tervetulleiksi --- tosi rasistista porukkaa.
Ja varotettiinkin -- voi olla , että olis saanut pelätä omiamaanmiehiään enemmän.
- v.v.
Enpä usko luuloihin.
Itse yritin kirjoittaa jokin aika sitten ihan inhimillisesti ja kiltisti.
Pian sain niskaani loskaa, josta olin vähintäänkin ihmeissäni.
Käyttämäni nikki, kolme kertaa, oli mukamas jokin vanha "tuttu".
Kun hain laajalla haulla, nikkiä oli käytetty 5 kertaa, niistä 3 minun, 2 joskus
aikain alussa jonkun muun.
Minusta on tosi ikävää, jos ihmiset elävät kuvitelmissaan.
Toki, jos live ei riitä, niinkin voi totuutta käsitellä.
Toivoisin sopua ja sallimusta kanssamme.
Tuskin enää usein uskaltaudun palstalle, niin rumaa sain osakseni.
Ihmettelen, jos rienaajilla on hyvä mieli.
Kuka meistä välittää, jois emme me, ikäisemme? Minä käytän juuri siksi aina rekattua --koska jos on jotain sanottavaa ,siis keskustella , niin rekattuna se on kivampaa ja rehellistä . Täytyy olla sanojensa takana.
Kerjäläisenä kirjoitin,-- sitä suosion saanutta ketjua --ja sittenkun ruvettiin arvaileen , kuka on sen takana --ajattelin, että ilmoitan nimmarini .
Koska keskustelu meni herjaamisen puolelle .
Siihen se kiva ketju sitten lopahtikin .- v.v.
Itse olen kokeillut kumpaakin.
Paljon hauskempaa ja iloisempaa on olla rekkautumaton.
Ei tarvi kantaa olkapäillään niccinsä taakkaa.
Olla aina sitä samaa mieltä, kuin oletetaan.
Minusta, jos sallitaan, rekkaus on narsismia. v.v. kirjoitti:
Itse olen kokeillut kumpaakin.
Paljon hauskempaa ja iloisempaa on olla rekkautumaton.
Ei tarvi kantaa olkapäillään niccinsä taakkaa.
Olla aina sitä samaa mieltä, kuin oletetaan.
Minusta, jos sallitaan, rekkaus on narsismia.Palstanhallintaa se mielestäni on,mutta olen niin vanhanaikainen tytteli jotta aina ton nicin kanssa haastelen.Täytyiskin opetella tolle vapalle linjalle ja jättää turha painolasti pois
Tässähän minäkin olen, käytän edelleen valitsemaani palstanikkiä sekä myös minä-sanaa, silloin kun sitä on käytettävä.
Olis kyllä suotavaa, että tuo narsisti-nimittelykin loppuisi, koska negatiivinen narsismi on todella kamala sairaus. Eivät oikeasti narsistiset tällaisille palstoille kirjoittele....no enpä selittelekään muuta. Enkä ala kinaamaan, kumpi on oikeassa, rekattu vai puskis.
Itsenäinen ihminen käyttää rekattua, ei hän piiloudu mielipiteissään milloin minkin tuulesta tempaamansa sanan taakse, varsinkaan silloin, jos on mielestään poikkeavaakin sanottavaa. Tämäkin on sellainen asia, jota on turha selitellä. Se nyt on vaan niin, ihminen seisoo sanojensa takana. On helpompaa olla itselleen rehellinen, mitä se haittaa,vaikka tulee "turpiin", sanotaan huomiota hakevan ynnä muuta sellaista, oikeudentuntoista se ei hetkauta minnekään. Osaltani selittely riittää, minä olen minä ja susmorsian kutsumanimeni.
Minusta nikki v.v.....loppukaneettisi ´jos sallitaan´osoittaa oman itsensä aliarvostusta. En käytä sanaa itsetunto ylensä koskaan, koska se sana ei sano mitään.
Tuohon otsikon ajatelmaan voi olla syytäkin palata myöhemmin.- *Kukkahame*
Täällä on ihan hyviä kirjoittajia ja kirjoituksia, on tietoa ja taitoa tuoda asioita esille joita on mielenkiintoista lukea.
Harmi kyllä niitä ikäviäkin tyhjänpäiväisiä huomauttelijoita aina mahtuu joukkoon, vaikka kuin yrittää kiertää, perässä kuljetaan ja rivosti arvostellaan ennen näkemätöntä ihmistä, koettu on että ei tarvitse keksiä .
Turhaa on enää peitellä ajatuksiaan ja jokainen sen sivulla on huomannut,
voin antaa hävyttömyyksille takaisin ja katson että minulla on siihen oikeus. - *Kukkahame*
Vastineeksi voin kertoa että itse olet oikein rekannut hajupojan, oletan että olet sen tehnyt aivan vapaaehtoisesti, kaiken kukkuraksi kehuskellut muilla palstoille ilkeilyistäsi täällä.
Suomen kielessä olisi varmasti korjaamisen varaa sitä en kiellä omalta osaltani.
Vastaavasti voisit kyllä ajatella koko palstaa tuolla käytökselläsi olet kyllä aivan omassa luokassasi.
Haju olet ja hajuna pysyt.- hyi sinua...
Kyllä olet paksunahkainen eikö millään mahdu kalloosi hajun tulevan pesemättömästä ¤¤¤¤¤¤¤i. Se on haju josta et tässä maailmassa pääse eroon. Se on ominaishajusi jolla yrität myrkyttää sala kavalasti koko palstan
Ei herranpiaksut ja rouvan nappikengät ---taasko sama jaaritus - Olkaa niin kilttiä ja ,koitetaan jotenkin sietää toisiamme
.
Eihän täällä ole pakko ollenkaan olla jos ei viihdy , ja molnelle tämä on kivaa ajanvietettäkin .
Kunhan ei oteta ketää "hampaisiin"
. Ei sovi tässäiässä 70 enään , kun pitäis nauttia näistä viimeisistä vuosista -- mikä on kaikilla sama ---loppu.
Se voi tulla sille nuorellekkin --joka ei katso vielä itse olevansa Joukkoonkuuluva 70 . Siis nauti elämästäsi ja anna toisillekkin mahdollisuus kirjoitella täälä Ilman loukkaavia kirjoituksia .- Meidän lapsenlapset!
Tästä palstasta on tullut
työttömien läskipäitten
kokoontumispaikka.
Eivät ymmärrä, kuin-
ka tärkeä olis kielitaito.
Siis. äidinkieltä opis-
kelemaan! - hyvä haju...
Minkäs mahdat tuolle *kukka hameelle".
Vähintäinkin hänelle on kohteliasta vastata. Uskoisin kuten sinäkin Ullamirjami ettei palsta siitä köyhdy jos vaikka Kukkhame suuntaisi täältä jaaritteluinen, vaikka hevon perseeseen.- ärrsyttää
Kun se joka asian rääpii vaikka ei ole alkeellistakaan tietoo asiasta. Ei viitti edes ottaa selvää kun suuna päänä joka asiassa. Kerkiikö se edes nukkia. Kh siis, um on
edes luonnollinen jaystävällinen.
- Minäkin kysyn
Mikä oikeus sinulla Pentti Lehtonen on olla suuna ja päänä?
- Pena.
"Minäkin kysyn"
Älä ole niin utelias !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092708
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521906Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4071518Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531483Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3621389Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641278Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591046
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938