Olemme menossa syksyllä lokakuun alussa naimisiin.
Häämme ovat melko pienet ja intiimit, max 15 henkilö.
Ongelmana onkin juhlapaikka!
Mistään ei oikein (netin kautta etsittynä) löydy sellaista (tai en osaa etsiä!) minun mieleistäni. Haluaisin itse koristella paikan (ravintoloissa se ei varmaan oikein onnistu?). En halua, että paikka on kovin suuri, mutta kuitenkin sellainen, ettei tarvitse olla kylki kyljessä kiinni ja pystyy liikkumaan vähän muuallakin, kuin pelkän pöydän ympärillä. Mietittiin ensin, että jos varaamme jostain ravintolasta suuremman pöydän, mutta loppujen lopuksi ajatus ei miellyttänyt suuresti minua.
Joten olisiko kenelläkään tietoa, ideoita TAMPEREELLA (ylöjärvi, nokia, pirkkala käy myös!) oleista tiloista?!
Pienet ja intiimit häät
tiutiu_
1
507
Vastaukset
- kabinetit
Ravintoloissa on kivoja suljettavia kabinetteja juuri tuon kokoisille tai vähän isommillekin ryhmille, ja tarjoilu käy kätevästi samasta paikasta. Esimerkkinä Tampereella rav. Astoria keskustorin lähellä, kiva kabinetti kellarikerroksessa. Muitakin löytyy, kun selaat ravintoloita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251