Ihme pelleilyä täällä

mies kommentoi

On yksinäisiä naisia jotka haluavat lapsen.
Olen rehellisesti muutaman kerran sanonut että kiinnostaa kovasti, vastaan myös kustannuksista, lapsi aikanaan saa puolesta miljoonasta miljoonaan perintöä ja tietenkin sitä ennen elatuksen ja opiskelukulut.

Aivan muutaman kanssa olen keskustellut koska itsekin hieman valikoin.
Ei tarvitse olla akateemisia mutta halukkaita kehittymään, ei todellakaan ole vaikeaa.

Oli tässä yksi mutta ilmeisesti halusi etsiä paremman saamatta miljoonaa euroa.

On vähän hassua naisten käytös.

5

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentti.

Hei, ymmärätkö, että varmaan suurin osa on lesboja, jotka sitä miesten spremaa metsästää täällä? Ei ne halua kylkiäiseksi miestä paimentamaan elämää. Mutta olkoot haluamatta myös spermaa miehiltä.

• mies kommentoi.

Tiedän näitäkin.

Jopa aivan oikean rekkalesbon joka tosin on pienehkö ja hoikka.
        Siirtyi rekkahommista autokoulunopettajaksi.

Lisäksi kohtuu ison määrän virkaheittoja humanisteja jne.
        On ollut myös joku tohtori.

En ole kenellekään tuppautunut, kun mieltymykset ovat selviä niin se olisi kovin epäkohteliasta.

• kommentti.
        mies kommentoi. kirjoitti:

Tiedän näitäkin.

Jopa aivan oikean rekkalesbon joka tosin on pienehkö ja hoikka.
        Siirtyi rekkahommista autokoulunopettajaksi.

Lisäksi kohtuu ison määrän virkaheittoja humanisteja jne.
        On ollut myös joku tohtori.

En ole kenellekään tuppautunut, kun mieltymykset ovat selviä niin se olisi kovin epäkohteliasta.

Miksi muuten haluaisit pelkäksi siittäjäksi? Eikö oikea perhe-elämä kiinnosta? Etsisit naisen jostain ja elättäisit hänet ja perheen, jos ei muuta.

• eräs mies
        kommentti. kirjoitti:

Miksi muuten haluaisit pelkäksi siittäjäksi? Eikö oikea perhe-elämä kiinnosta? Etsisit naisen jostain ja elättäisit hänet ja perheen, jos ei muuta.

Valintansa saa kai jokainen tehdä itse. Ei jokaisen tarvitse haluta perhe-elämää.

Itsekään en ole lapsia huusholliini halunnut enkä ole niitä halunnut myöskäään siittää taikka kasvattaa. Jostain syystä kovin harva nainen suhtautuu asiaan ymmärtävästi.

• mies kommentoi
        eräs mies kirjoitti:

Valintansa saa kai jokainen tehdä itse. Ei jokaisen tarvitse haluta perhe-elämää.

Itsekään en ole lapsia huusholliini halunnut enkä ole niitä halunnut myöskäään siittää taikka kasvattaa. Jostain syystä kovin harva nainen suhtautuu asiaan ymmärtävästi.

Tässä tapauksessa on eri tilanne.

Kolme lasta on jo tullut kasvatettua aikuisiksi, ei minulla mitään ole lapsia vastaan.

Tyypillinen kuvio näillä palstoilla on se että alussa nainen vaikuttaa tervejärkiseltä, voi jopa itse haluta yksinhuoltajuutta. Kun aikaa kuluu niin vaatimukset alkavat kasvaa. Lopulta ovat niin kovia ettei koko maasta löydy miestä joka kelpaisi.

Ei ole kokemusta kovin monesta naisesta näissä asioissa, muutaman olen tavannut aivan ystävällisissä merkeissä ja julkisella paikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe