Pulleaa seksiä

Voiko aikuinen pullea, kaunis nainen olla haluttava? Myös nuorten aikuisten miesten mielestä?

63

3939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lll

Ei lainkaan! Enkä usko että kenenkään mielestä.

• JJ

totta kai! Oma asenne se ratkaisee mutta aivan varmasti.

• 13+11

Tottakai! Olen 29.v ja kyl mä pidän myös pyöreistä likoista! On oikeesti jopa todella seksikkäitä sopivasti pyöreitä naisia, siihen vielä korsetti ja isot rinnat niin kyllä sais nainen kyytiä!

• Jukka___________-

Jos naisella on sopivasti muotoja eikä ole liian lihava.
      Semmoiset menevät jo mielestäni yli jos nainen painaa 150-300kg.
      Läskien alta on vaikea kaivaa pillua.

• make69hla

tottakai voi ,mielummin sellainen kuin ihan ruipelo mitä ei naiseksi meinaa edes tunnistaa...muodot kunniaan:)

• pulleasta tykkäävä

oletko koskaan ollu oikeasti ISON naisen kanssa ja harrastanu seksiä??? itse olen ollu noin 170kg naisen kanssa mut olihan siinä pientä haastetta mut seksi onnistu silti ihan hyvin ja molemmat tykkäsi!!

• Herrasmies 41 v.

Kyllä se jotenkin menee. Silmät kiinni ja kuvittelee.....

Muuten ei ei millään. Edes kännissäkään.

• Tottakai voi.

• pulleasta tykkäävä

kyllä voi olla, minusta pyöreä nainen on kiihottavampi kuin joku luuranko anorektikko, naisessa pitää olla mistä saa kiinni otettua.

• ihanaa,ihanaa

sopivan pullukka on ihana,kun on pintaalaa mitä saa hyväillä.

• Hornydude

Ehdottomasti! Ja siihen vielä lisäks suotavaa,jos multa kysytään! Ja nyt rupes tekeen mieli....

• Kaisa50v

En ole aloittaja, mutta tuntui ihanalta lukea näitä kirjoituksia, joissa pidettiin pullukoista. Me isotkin voimme olla himokkaita ja halukkaita ja kyltymättömiä ja valmiita kaikenlaisiin mukaviin kokeiluihin.

• nyt!

Hei...kivaa oli lukea juttusi. Minusta on kivaa kun rehevä nainen lähellä..Itse 175 sm ja 74 kg...ja isot/rehevät naiset usimmiten kivoja tykkäävät hemmotella. On myös kivaa antaa eroottisia kielisuudelmia pullukalle...siinäpä tyyliä ja asennetta. Kivaa myös kun pullukalla ihanat alusasut joita voi riisua ja hyväillä alta. Tule 50 sivustolle juttusille. tane.tulisilmö

• mies 26.

Jod on 20 kg ylipainoa niin ei. Jos on 10 kg ylipainoa niin kyllä mut riippuu luonteesta. Jos naisells on vit.tumaine luonne niin ulkonöällä ei tee mitään.

• meikä van

Läskit ämmät on laiskoja. Sellaisella ei tee mitään. Jos läski ämmä makaa vaan sohvalla niin suhteestakaan ei tule mitään. Läskin ämmän on turha haaveilla komeasta miehestä jos itse ei ole valmis tekemään mitään kroppansa eteen.

• mirotic
        meikä van kirjoitti:

Läskit ämmät on laiskoja. Sellaisella ei tee mitään. Jos läski ämmä makaa vaan sohvalla niin suhteestakaan ei tule mitään. Läskin ämmän on turha haaveilla komeasta miehestä jos itse ei ole valmis tekemään mitään kroppansa eteen.

Kamalaa yleistystä! Tottakai on joitakin lihavia ihmisiä jotka on myös laiskoja mutta itse luokittelen itseni lihavaksi ja en kyllä ole laiska!
        Pyöräilen aina kun täytyy kouluun lähteä ja joskus jopa kävelenkin. Siivoan ja tiskaan ahkerasti ja teen lähes joka päivä ruokaa itselleni ja kumppanilleni. Laihduttaminen ei ole ikinä onnistunut. Ruokavaliota olen vaihtanut ja pitänyt ruokapäiväkirjaaa ja olen harrastanut liikuntaa, mutta olen silti lihava. Oma äitini on reilusti yli 120kg ja luultavasti on geeneissä tämä lihavuus, ainakin mulla. Itse en kyllä ole lähellä 100kg mutta kyllä voin myöntää että reidet löllyy, maha löllyy ja tutisee ja on jopa kaksoisleukakin, hyvin pieni kylläkin.

Olen ollut aina pyöreä neitonen ja eipä se elämääni ole haitannut. Baarissakin joka kerta useaan otteeseen on miehet kimpussa.
        Kohteliaasti aina sanonu että: "Anteeksi, olen varattu." jos meinaavat yrittää jotain. Oon 18 ja mulla on ihana poikaystävä joka mua arvostaa ja hän on 3 vuotta mua vanhempi. Meidän seksi on mahtavaa. Koskaan en oo saanu yhtä hyvää seksiä mitä hänen kanssaan. Hän kehuu että kanssani on parasta seksiä ikinä, ja hänellä on ollut useampi tyttöystävä ennen mua.

Eikä mun tarvi haaveilla komeast lihaksikkaasta miehestä kun oma poikaystävä on mielestäni todella komea on on tarpeeksi lihaksikas.

Ilmeisesti olen läski ämmä ja vieläpä laiska. Joo-o no ei kyllä muut oo haukkuneet läskiks ämmäks eikä laiskaksi. Mielestäni olen erittäin kaunis ja hyvännäköinen vaikka ylimääräistä onkin. Yleistä vaan rauhassa tyhmiä asioita muidenkin yleistäjien kanssa ja koita vähän viisastua ja äläkä vaan tuijottele omaa napaas ja elä pilvilinnoissa.
        Harmi ku tuskin sun aivot enää pystyy kasvamaan ja viisastumaan... jos sulla nyt on aivoja ollenkaan. On niitä nimittäin laiskoja miehiäkin, ei pelkästään naisia.

Mielipiteensä kullakin kuitenkin... ja tämä oli minun mielipiteeni ja kannanottoni. Yleistäminen on vaan rasittavaa. Tuskin olen yksin tämän asian kanssa.

• mirotic
        mirotic kirjoitti:

Kamalaa yleistystä! Tottakai on joitakin lihavia ihmisiä jotka on myös laiskoja mutta itse luokittelen itseni lihavaksi ja en kyllä ole laiska!
        Pyöräilen aina kun täytyy kouluun lähteä ja joskus jopa kävelenkin. Siivoan ja tiskaan ahkerasti ja teen lähes joka päivä ruokaa itselleni ja kumppanilleni. Laihduttaminen ei ole ikinä onnistunut. Ruokavaliota olen vaihtanut ja pitänyt ruokapäiväkirjaaa ja olen harrastanut liikuntaa, mutta olen silti lihava. Oma äitini on reilusti yli 120kg ja luultavasti on geeneissä tämä lihavuus, ainakin mulla. Itse en kyllä ole lähellä 100kg mutta kyllä voin myöntää että reidet löllyy, maha löllyy ja tutisee ja on jopa kaksoisleukakin, hyvin pieni kylläkin.

Olen ollut aina pyöreä neitonen ja eipä se elämääni ole haitannut. Baarissakin joka kerta useaan otteeseen on miehet kimpussa.
        Kohteliaasti aina sanonu että: "Anteeksi, olen varattu." jos meinaavat yrittää jotain. Oon 18 ja mulla on ihana poikaystävä joka mua arvostaa ja hän on 3 vuotta mua vanhempi. Meidän seksi on mahtavaa. Koskaan en oo saanu yhtä hyvää seksiä mitä hänen kanssaan. Hän kehuu että kanssani on parasta seksiä ikinä, ja hänellä on ollut useampi tyttöystävä ennen mua.

Eikä mun tarvi haaveilla komeast lihaksikkaasta miehestä kun oma poikaystävä on mielestäni todella komea on on tarpeeksi lihaksikas.

Ilmeisesti olen läski ämmä ja vieläpä laiska. Joo-o no ei kyllä muut oo haukkuneet läskiks ämmäks eikä laiskaksi. Mielestäni olen erittäin kaunis ja hyvännäköinen vaikka ylimääräistä onkin. Yleistä vaan rauhassa tyhmiä asioita muidenkin yleistäjien kanssa ja koita vähän viisastua ja äläkä vaan tuijottele omaa napaas ja elä pilvilinnoissa.
        Harmi ku tuskin sun aivot enää pystyy kasvamaan ja viisastumaan... jos sulla nyt on aivoja ollenkaan. On niitä nimittäin laiskoja miehiäkin, ei pelkästään naisia.

Mielipiteensä kullakin kuitenkin... ja tämä oli minun mielipiteeni ja kannanottoni. Yleistäminen on vaan rasittavaa. Tuskin olen yksin tämän asian kanssa.

Ja vastaus ketjun aloittajalle: Pullea tai lihava... voi olla haluttava ja jopa seksikäs. Ehdottomasti! Riippuu siitä miten itseänsä ilmaisee...eli millaisen kuvan itsestään antaa muille ihmisille! :)

Olen mitä olen ja koen että olen erittäin haluttava koska mua on niin monesti baareissa tultu iskemään ja yritetty saaha jatkoille sinne sun tänne. Halukkaita on ollut 22-38 vuotiaisiin asti. On jotkut yli 40.v miehetkin kokeilleet onneaan... :D
        En ole edes mikään tyrkky vaikka isot tissit onkin ja enkä pidä 10kg pakkelia naamassa. Olen vain oma hillitty ja mukava itseni... aina! :)

Pulleat ja lihavat naiset kunniaan~ Kyllä me voimme olla seksikkäitä ja haluttavia! ♥ :)

• mirotic
        mirotic kirjoitti:

Ja vastaus ketjun aloittajalle: Pullea tai lihava... voi olla haluttava ja jopa seksikäs. Ehdottomasti! Riippuu siitä miten itseänsä ilmaisee...eli millaisen kuvan itsestään antaa muille ihmisille! :)

Olen mitä olen ja koen että olen erittäin haluttava koska mua on niin monesti baareissa tultu iskemään ja yritetty saaha jatkoille sinne sun tänne. Halukkaita on ollut 22-38 vuotiaisiin asti. On jotkut yli 40.v miehetkin kokeilleet onneaan... :D
        En ole edes mikään tyrkky vaikka isot tissit onkin ja enkä pidä 10kg pakkelia naamassa. Olen vain oma hillitty ja mukava itseni... aina! :)

Pulleat ja lihavat naiset kunniaan~ Kyllä me voimme olla seksikkäitä ja haluttavia! ♥ :)

Ja satunpas näyttämään suurinpiirtein tältä!

http://nomentheomen.tumblr.com/post/34528355749/wide-hips-love-those-girls-with-those-wide

Ja olen ylpeä! Ja pidän siitä miltä näytän. Ehdottomasti~ :}
        Ja niin tykkää poikakaverikin ♥

• chubbies4ever

• ggfgfgjjg
        mirotic kirjoitti:

Ja satunpas näyttämään suurinpiirtein tältä!

http://nomentheomen.tumblr.com/post/34528355749/wide-hips-love-those-girls-with-those-wide

Ja olen ylpeä! Ja pidän siitä miltä näytän. Ehdottomasti~ :}
        Ja niin tykkää poikakaverikin ♥

Mirotic ei ole lihava. Sen näkee leuan alta.

Mirotic on pullukka, eli chubby, mutta ei lihava.

Lihoneella ihmisellä on aina kaksoisleuka.

Noilla pullukoilla ihmisillä ei ole myöskääna aina se pullukkuus pelkkää rasvaa, niinkuin lihavilla, vaan heidän lihastensa muoto nahan alla luo kuvaa pullukammasta vartalosta kuin se itseasiassa todellisuudessa onkaan.

• menkää salille

Joo, pulleat naiset on laiskoja ja sellaisella ei tee mitään.Sängyssäkään on turha odotaa mitään ihmeellistä ku pullea ei jaksa tehdä mitään. En itse alkasi olemaan pullean naisen kanssa.

• kunkku

www.xlgirls.com,täydellisiä naisia!vain homot ei tykkää

• nnam nam

Todella upeita naisia...tommosen kun sais.

• Bappa

ilman muuta voi!

• Lihansyöjä

Ennemmin pullea kuin anorektikko.

• voi tietty!!

• pullea nainen on paras, on mistä ottaa kiinni ja hyväillä

• Pehmoistaaaa!!!!

Jos tiedätte ihanien pulleiden, mielellään isotissisten naisten kuvia niin laittakaa ihmeessä linkkiä! Onhan niitä toki jo nähtykin, muttei koskaan liikaa!

• nakupalat.net

sieltä näyttää löytyvän!!

• Juuuuuuuuuppajuuuuuu
        nakupalat.net kirjoitti:

sieltä näyttää löytyvän!!

Niin näkyy....

• Itse olen hieman pullukka ja pidän myös siitä, ettei mies ole luuranko. Miehen ei tarvitse olla treenattu ja timmi. Minulla on ollut suhteita hyvin hoikkiin miehiin ja täytyy myöntää, että ylimääräiset kilot tuovat mukavuutta. Tuntuu hyvältä ottaa kiinni ja luut eivät paina :)

• Yessss!!!!!

Asiaa!!!!

• Voi olla ei siinä mitään ole. Itse en ole nuorei. mutta rakastellut monien vuisien aikana. Kun lööytyy naien jota mieli tekee ei merkitse on kolaiha vai pullea. En ehä ole oikea mutta jos haluaa rakastaa kyllä sitä mikä mielessä on

• Mies 29-v.

Pullea kaunis nainen, joka on myös kurvikas (eli lantio on leveä, pakaroissa on pyöreyttä ja rinnoissa kokoa), on minusta niin haluttava kuin vain voi olla! Hoikkakin nainen voi toki olla kurvikas, mutta kun isojen rintojen ja sen pepun lisäksi on vielä pehmoinen, pömpöttävä maha, jenkkakahvat ja yleensäkin pehmeyttä ympäri vartaloa, niin se vain lisää naisen seksikkyyttä.

• jippiiiiihuli

Pullea on parasta!

• Tuskinmaltanodottaa!

Tänään rakastelen ihanan, pehmeän, pyylevän naisen kanssa ja tiedän että se on parasta mitä olla voi!

• pullea mamma

Aj kun ihanaa saada kuulla että me isot pulleat pehmeät isorintaiset( 95D) naiset olemme haluttavia tämä kohentaa itsetuntoa :)

• Viihdyttäjä

Sopivan pulleilta naisilta on mun parhaat seksi kokemukset. ;-)

• Tuskinmaltanodottaa

Eilen oli upeaa!! Tietäisittepä vain! Muhkumpi on makeaa!

• Tosi on

Oma kulta on mukavan rehevä 85 E. Takana pitkä liitto ja mukana tullut lisäkiloja. Silti hän on mielestäni parhaimmillaan juuri nyt tuollaisena pyöreänä. Parisuhde toimii ja seksi on aivan upeaa!! Olen onnellinen!

• lifemocker

yleensä pulleus EI ole se tavoiteltavin asia

• Pienee on paree

Pakko kompata Lifemockeria, vaikka nykyinen avokki onkin hieman kookkaampi. Koskaan en ole hoikkien (näitä useampia) naisten kohdalla tuntenut mitään "luitten kolinee" Kyllä rehellisesti on sanottava, että ne maxviiskytkiloiset on parhaita, sekä silmälle, että munalle.
        Tän jutun jälkeen mut varmaan mollataan ja miinustetaan lattianrakoon, muttta so what siitä vaan. Mutta niin se vaan on !

• polleeeeeeeeeeeeeeee

Ei ehkä tavoiteltavin, mutta ei se elämää, saatikka seksi elämää huononna!

• Mielestäni vastapuolen koolla ei ole mitään tekemistä haluttavuuden kanssa. Vain sillä, kuinka ihminen ITSE itsensä näkee ja kroppansa kantaa. Itsellä on ollut miehiä väliltä 68kg-145kg. Eipä ole koskaan kiinnostanut mitä toinen painaa. Itse en myöskään ole missään nykyisten mallimisukoiden 40-kiloisissa mitoissa, mutta isetuntoa ja seksikyyttä löytyy ja itseni osaan kantaa ja edustaa. Ja minkään maxi-sloggien suurkuluttaja en ole, enkä tule olemaan.
      Uskoisin, että enemmän noista asioista kiinni se seksikkyys :) Ja, jos oikeasti deittailisin ihmistä, joka tuijottaa siihen vaakaan ja reidenympärykseen, niin eipä jaksaisi kovin kauan kiinnostaa :) Kyllä aikuisena ihmisena aivan muilla asioilla on metkitystä :)
      Toki rajansa kaikella, aivan sairaalloinen lihavuus ei ole "normaalia" ja siihen on haettava apua jo ihan terveydenkin takia. :)

• polleeeeeeeeeeeeeeee

Hyvä Nielutar! Upeasti kirjoitettu! Täysin samaa mieltä kanssasi!

• Herr Lederhose

Monen mielestä voi, ja tahtoisin kuulua heihin, mutta en vaan voi itselleni mitään. Moni pullea nainan on seksikäs olemukseltaan ja vatteet päällä, mutta alastomana ... en vaan voi tuntea halua.

• lihaskimppu69

Naisten kuuluu olla 120kg ja miesten -80kg...

• lifemocker

vastaan "ei"

• lihaskimppu69

arvaa kiinnostaako,herra väsynyt.

• lihaskimppu69

"jos naisesta tulee valas,on kyseessä valaistuminen"

• vatsalihakset joskus.

Onneksi on näitä ketkä lihavista tykkää! Itse olen 163cm ja painan88 mahaa löytyy ja jalat hyllyy. Ja minä olen sanonut että laihduttaa voin jos joku maksaa mulle roiskeläpän poiston. Laihduttaminen on sujunut aina helposti mutta kiinnostus loppuu siihen kun mahasta ei nahka kiristy,lääkärikin sano että sitte kun olet lapset tehnyt niin voidaan kiristää nahka ennemmin ei kannata. Eli olen suosiolla päättänyt pitää pikku painon niin ei maha liikaa roiku. Ja ei sanon heti niille ketkä ajattelee että ite ensin lihotit en lihottanut vaan odotin isoa isoa vauvaa mikä venytti mahani mutta en kadu ollenkaan. Miehiä on sellaisia ketkä tahtoo että naisessa on muutakin kun luut ja nahka. Oma mieheni sanoi kerran niin kauniisti mulle: mielummin vähän ylimääräistä mitä muodoton nainen ettei erota pikkulapsesta edes... Ja toiseen esimerkkiin mieheni ex oli luuta ja nahkaa sillä ei ollut tissejäkään kunnolla niillä karitui suhde osa syynä se kun miehestä tuntui aina seksin aikana niinkö pikku pojan kanssa olis ollut. Että olkaa vaan naiset tyytyväisiä muotoihin mutta liika on huonoksi tetveydelle.

• Näissä tunnelmissa..

Ulkona myrskyää, mutta siitä viis kun saa peiton alla käpertyä oman pehmeän upean kullan kainaloon ja nukahtaa siihen lämpöön.

• Anybody interested??

Tuossa sängyllä nyt odottaa kiimaisena pullea isorintainen nainen kovaa kalua. Nesteet valuu runsaana norona lakanoille. Dildo on sisässä ja sormet käy klitoriksella voihkeen saattelemana. Mille kuulostaa? Herättäiskö kellään haluja??

• Tonttu

Sain pukin muorilta aattona.

• lihaskimmppp

Muhkeat ja Muodokkaat Kurvikkaat Rulettaa!!!

• Hulivilivillitys

Kiva keskustelu!

• ????????????????????

Mistähän löytyis oma pullukka?

• täällä näin:)

pohjois-pohjanmaalta ;)

• HausmannHki

Helsingistä ei tietenkään löydy kuin nälkäkurkia päihdeongelmaisia.

• Onko näin???????

Näinkö on??

• onkomiaa

plumperpass googlee,naisellisia naisia ;)

• pulleat kunniaan!

onko Oulussa pulleita sexyjä naisia? itse en ole tosin pullea vaan 180cm 85kg tiukkakroppainen urheilullinen mies mutta haluan pulleampaa naista ;)

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      182
      5107
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3656
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      7
      3125
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      25
      3078
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      61
      2697
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2316
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      103
      2253
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2117
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      75
      2095
    10. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      92
      2059
    Aihe