mikä teillä oikein on?
Enää en uskalla kertoa amaa koskevista elämänkiemuroista,koska toi uusi sukupolvi ei ymmärrä pilkkihullua omaishoitajaa joka samaistuu hoidokkiinsa heidän mielestään.
Luojankiitos minulla on tota elinpiiriä ja ystäviä,ettei heti ole seinä vastassa,kun haluaa ulos.Ulospääsytie on ihmiselle tärkeä,joillekin se näkyy olevan vain ja ainoastaan tämä netti ja tulos on se,että emme näe malkaa omassa silmässämme,mutta lähimmäistämme emme lainkaan.Meille lähimmäinen on vihollinen,joka syö meidän leipäämme ja lähestulkoon asuu meidän reviiririllämme.
Olen huomioinut,ettei enää nicillinen kirjoittelija olekaan riemukupla,hyvä niin,mutta otan vastaan teidän väljähtyneetkin kiljahdukset tähän aurinkoiseen kesäiltaan ama
Kesä kauneimmillaan ja keskustelijat yrmeimmillään,
5
67
Vastaukset
Tiedän seuraava kommentti,voi perhana toi ama juuttui tonne loppuhuipentumaanSorry
Tänään oli hiukan liian lämmin ulkotöissä puurtajan päivä, mutta huomiseksi on jo luvassa "normaali" kesäsää.
Hyvä huomio muuten tuo 'ulospääsytie'. Monet elikot varustavat pesänsä vasiten varaoviseksi; kun pesärosvo tulee on varauloskäytävä tarpeen.
Ens tiistaina 19.6 näyttää seinäkalenterin mukaan olevan "mustankuunpäivä". Minulle vaikuttaa jo nyt aloitekyvyn alenemisena.
Enkä tässä tarkoita nettiaktiivisuutta vaan loivempaa otetta kaikkin välttämättömiinkin harrastusduuneihin.
Sentään daaliapenkin tänään remontoin uudelleen. Ei sii auta kun lempata kaikki vanha maa mäkeen, laittaa pohjalle suodatinkangas ja ravinteinen multa tilalle.
Äkkiäkös ne kukat pehmeeseen maahan tuikkaa ja kastelee loputteks.- Makriina ek
Tänä vuonna on ainakin meidän mökillä todellinen hyttyskesä. Eipä siellä kovin innokkaasti kukkia istutella, kun parvi verenimijöitä seuraa jokaista askelta.
Miten niitä noin paljon onkin tänä kesänä! :)
Pionit kohta aukeavat. Kiitos kapu kommentointisi antoi uutta puhtia peltotöihin.
Minulla oli ihania vieraita,koirani Mimin 2vuotiaan nartun kasvattajat kävivät kylässä.
Sain Mimin viime talvena,kun omasta eglanninsringelspanielielistä tuli enkelikoira.
Minulle toi musta kuu tietää alenevaa kalansaalista ja kaiketi se ajatuskykyynkin vaikuttaa,mutta popsin vitamiinejä ja hivenaineita niin eiköhän se siitäMakriina ek kirjoitti:
Tänä vuonna on ainakin meidän mökillä todellinen hyttyskesä. Eipä siellä kovin innokkaasti kukkia istutella, kun parvi verenimijöitä seuraa jokaista askelta.
Miten niitä noin paljon onkin tänä kesänä! :)
Pionit kohta aukeavat.Me multapeukalot lyökämme viisaat peukalomme yhteen ja kertokaa kuinka kurpitsapenkistä voin tehdä lämpöpenkin.Aikoinaan sain sen aikaan hevosenlannalla,mutta nyt hevot enkelilaitumella ja ne pari lammastakin jotka kuulema pääsivät jo lampaiden taivaaseen,kun pääsivät ylttäkylläiseen ruokapöytään,sen kertoi uuhien tuoja.Tupu ja Lupu olivat meillä lähes viisi vuotta,kunnes naapuri teki niistä rosvopaistia,kun en jaksanut keritä niitä enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805