Keskiyö/Tuntijasi..

Real love?

Hei keskiyö.. Juhannus ja synttärit tulossa..Näetkö mitään mukavaa ja piristävää sinkun elämään? Näetkö mitään rakkautta minulle?.. Olen ollut yksin jo kauan ja haluaisin niin löytää rakkauden, sen pysyvän, aidon ja ikuisen..

Kirjoitellut olen 7kuukautta ulkomailla olevalle, näetkö tästä ehkä jotain?

Kiitos Sinulle..

4

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

no vilkaistaan tuota. mutta aikaa en osaa kertoa.
      työtä näkyy sinun ympärilläsi, paljon ja ahkerasti. työhön liittyviä toiveita on myös hautumassa, ehkäpä työkuviot ovat siirtymässä toiseen rakennukseen.

olet saanut tarpeeksesi kaikista rajoituksista ja suorittamisesta, olisit tosiaan valmis muutokseen. niin se näkyy.
      ja onnikin on tulollaan, oikein rakkauden muodossa! mutta siihen voi liittyä myös väärinkäsityksiä, joten kuuntele ennenkuin aina puhut.

näen sinun pitävän yhteyttä tämän henkilön kanssa, hän pinnistää itseään eteenpäin asuntonsa kanssa. mahdollisesti hänellä on korjausta tai remonttia kodissaan.
      sellaista näen myös, että lapsi (tai nuori) lähtee matkalle ja että se on oikein hyvä ja opettavainen reissu. kaikki sujuu turvallisesti.

en kuitenkaan näe sinua tämän kaukana asuvan kanssa yhdessä, onnesi on lähempänä. onni ja avioliitto tulevat elämääsi vaikeuksien tai väärinkäsitysten kautta, inhottaa sanoa tällaista, mutta lopussa on kaikki enemmän kuin hyvin!

t. Keskiyö

• Real Love

Kiitos Sinulle..Tosi on että kaukainen ystävä laittaa taloansa kuntoon:)
      Työelämässä en ole..Muutosta on tulollaan Syyskuussa, kun palaan työnhakijaksi,enkä oikein tiedä mitä haluaisin tehdä..Mutta samaan en halua palata kun ennen sairastumistani..Eläinten kanssa tiedän, että haluan olla tekemisissä..
      Näetkö vielä onnistuuko toiveeni..

Tunnenko entuudestaan tämän tulevan rakkauden? Kiitos kovasti vastauksesta..

• Hei

no sitähän minäkin, että työasioihin on tulossa muutoksia.

näen tässä lapsia leikkimässä eläinten kanssa. sinulla on odotuksia tuon kauempana asuvan miehen suhteen, mutta hän ei taida välttämättä olla sinun heiniäsi. mutta ainahan voit tavata ja katsoa, miltä se tuntuu.

jos toiveesi on avioliitto, niin se toki onnistuu. tahdot nähdäkseni pois nykyisestä tilanteesta, tunnet sen ahdistavaksi. eikä rahantulokaan ole haitaksi!

t. Keskiyö

• True Love

Kiitos taas Keskiyö.. Oikeassa olet kyllä tahdon muutoksia,
      tähän nykyiseen elämääni...

Mielessä on että jos jotenkin kävisin katsomassa tätä kirjeystävääni..
      Toivottavasti saisin työn johon liittyy lapset ja eläimet:)

Hyvää juhannusta ja kesän jatkoa Sinulle aina vastaavalle enkelille:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76