Spaghetti ja vatsakipu

.........

Mistä voisi johtua kun välillä spagetin syömisen jälkeen tulee vatsa kipeäksi tai tuntuu siltä kuin vähän kurnisi kuin olisi nälkä? En ole mistään muusta ruoasta huomannut samanlaista kuin spagetista en muista että tulisi edes tavallisesta makaronista. Mistä voi johtua?

5

5914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wilhelm---

mulla on sama homma, ihme juttu. Itsekkin haluaisin siihen selityksen.

Toinen on nuudelit niistä tulee sellainen pahoinvointi, että tekisi mieli oksentaa. Spagetista tosin tulee vain maha-kramppeja. Makaronina syön täysjyvä makaronia, siitä ei tule mitään huonoja seurauksia.

• Anonyymi

Vanha tämä ketju,...mutta sama homma täällä. Lähes poikkeuksetta aina spagetin syönnin jälkeeen vatsaan tulee jonkun ajan päästä tosi ällöttävä olo. Vähän kuin nälkä mutta ei ihana sama vaan tuntuu tosi pahalle. Saman olen huomannut raan porkkanan ja omenan kohdalla tekevän, mutta ei aina. Hyvin epämiellyttävä tunne vatsassa joka tapauksessa on tuo juttu.

• Anonyymi

Onko varmasti ollut kypsää?
      Jostain syystä raaka pasta ei ihmisille sovi. Mä oon kerran oksentanut ja olin tietoinen tämmösestä mahdollisuudesta, mutta aika skeptinen kyllä olin. Ylikypsä taas liisteröityy helposti, mutta tässä auttaa riittävä keitinveden suolaus ja tätäkin enemmän pastalajin valinta.

Monisairas

• Anonyymi

Onko spagettia, mikä ois valmistettu durum-vehnästä, Se on vatsalle parempaa.

• Anonyymi

Minulla menee myös joka kerta spagettia syötyäni vatsa sekaisin. Muu pasta ei aiheuta samaa. Todella omituinen ilmiö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1168
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      94
      673
    Aihe