Mistä voisi johtua kun välillä spagetin syömisen jälkeen tulee vatsa kipeäksi tai tuntuu siltä kuin vähän kurnisi kuin olisi nälkä? En ole mistään muusta ruoasta huomannut samanlaista kuin spagetista en muista että tulisi edes tavallisesta makaronista. Mistä voi johtua?
Spaghetti ja vatsakipu
5
6301
Vastaukset
- wilhelm---
mulla on sama homma, ihme juttu. Itsekkin haluaisin siihen selityksen.
Toinen on nuudelit niistä tulee sellainen pahoinvointi, että tekisi mieli oksentaa. Spagetista tosin tulee vain maha-kramppeja. Makaronina syön täysjyvä makaronia, siitä ei tule mitään huonoja seurauksia. - Anonyymi
Vanha tämä ketju,...mutta sama homma täällä. Lähes poikkeuksetta aina spagetin syönnin jälkeeen vatsaan tulee jonkun ajan päästä tosi ällöttävä olo. Vähän kuin nälkä mutta ei ihana sama vaan tuntuu tosi pahalle. Saman olen huomannut raan porkkanan ja omenan kohdalla tekevän, mutta ei aina. Hyvin epämiellyttävä tunne vatsassa joka tapauksessa on tuo juttu.
- Anonyymi
Onko varmasti ollut kypsää?
Jostain syystä raaka pasta ei ihmisille sovi. Mä oon kerran oksentanut ja olin tietoinen tämmösestä mahdollisuudesta, mutta aika skeptinen kyllä olin. Ylikypsä taas liisteröityy helposti, mutta tässä auttaa riittävä keitinveden suolaus ja tätäkin enemmän pastalajin valinta.
Monisairas - Anonyymi
Onko spagettia, mikä ois valmistettu durum-vehnästä, Se on vatsalle parempaa.
- Anonyymi
Minulla menee myös joka kerta spagettia syötyäni vatsa sekaisin. Muu pasta ei aiheuta samaa. Todella omituinen ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem933118HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat722395Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601414Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901372Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309843Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184825Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.10815- 49775
Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s9734Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142718