Haaveilen perheestä, talosta ja onnellisesta tulevaisuudesta.
Tämän hetkinen työtilanne ei tyydytä minua tarpeeksi. Ja tulevien lasteni isäkin on hukassa. Kertoisitko mitä näet?
Keskiyö
4
61
Vastaukset
Hei
nyt kyllä kysyt koko tulevan elämän tapahtumia. enkä minä osaa kertoa aikoja, joten tähän voisi tietenkin kirjoittaa kokonaisen romaanin.
näen tyytymättömyytesi ja odotuksesi, myös sen että sinulla on jo ollutkin ihanan onnellisia aikoja aikaisemmin. toivot kumppania ja sinä löydätkin hänet, te menette naimisiinkin.
ja te riitelette niinkuin jokainen normaali perhe tekee, varsinkin asunnosta olette täysin eri mieltä keskenänne.
voi olla, että menet vielä opiskelemaan. niin päättäessäsi sinulla on kaikki mahdollisuudet siihen, rahoitus järjestyy ja onnistutkin pyrkimyksissäsi.
koska nykyinen työ ei sinua tyydytä, kannattaisi ehdottomasti ottaa selvää opintomahdollisuuksista!!
hoitoala olisi yksi mahdollisuus, mutta uskon sinun haluavan liikkua.
no niin, kyllä sinä lähdet eteenpäin ja siellä toisella paikkakunnalla sinä kohtaat tulevan miehesi. ja siinä se talokin tököttää, eli sinuna minä lähtisin purkamaan tätä vyyhtiä sinun omista työasioistasi.
t. Keskiyö- savua ilman tulta
No kokoelämän, tai sitten lähitulevaisuuden. Kuinka sen haluaa ajatella.
Hoitoala ei ole minun juttuni. Opiskelumahdollisuudet olen tutkinut, opiskeleminen ei kiinnosta minua nyt tarpeeksi koska en tiedä mikä ala edes kiinnostaisi.
Ihanan onnellisia aikoja ei ole elämässäni ollut. Niitä odotellessa..
Näetkö työstä paremmin?
Perhe elämä ei kuulosta hääviltä, jos siitä ainoana asiana mainitaan riiteleminen. Liekö yksi turha suhde siis jossain vaiheessa taas.- MANTSUURIAN KUKKA.
Mikään suhde ei ole turha..Aina niistä oppii jotain uuttakin ja hyvää..
Onnea SINULLE!
- savua ilman tulta
Näetkö työstä paremmin? Ja uudesta paikkakunnasta?
Olen hakenut sinne ja tänne, mutta uuden paikan löytäminen on todella vaikeaa.
Minkälaisen miehen kanssa tämä riitaisa avioliitto on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991