Tangomarkkinat

matkijatuomari

Jep, yksi kainuulainen jatkoon Tangomarkkinoille, Sotkamosta kuulemma kotoisin, Pekka Mikkola.

Miksi Eija Kantola päästi Tapio Liinojan jatkoon.

Tunteella veti Mikko, Sami, Nino ja Heidi.

14.7 kisaa Mikko, Sami, Nino, Heidi, Suvi ja Anne.

Mutta mutta, kuninkuuden vie tänä kesänä Mikko Vihma.

30

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tykkää..

      MArko Lundberg vie kuninkuuden. Se on varma juttu. Tunnetta ja ääntä ei puutu. Pekka mikkola on leuhka mies.

      • ...

        Niin, en tiedä siitä Mikkolan leuhkuudesta mistä mainitsit, kun en häntä tunne. Mutta itse kyllä tykkään Lundbergin Markon äänestä kun on tullut häntä kuultua paljon enemmän ja tunnen hänet muutenkin hyvin ja ollaan laulettu yhdessä. Tietysti mikäpä siinä jos Kainuun poikakin pärjää tässä kisassa. Hyvä juttuhan se olisi myös :)


    • Köpi K.

      Mitä hemmetin touhua tämä on??? . Kuka viitsii osallistua tämän jälkeen kilpailuun, jossa tuomarit valitsevat jatkoon omia perhetuttujaan ja ystäviään. Sääliksi käyvät ne sadat, jotka tulevat eri puolilta Suomea kisaamaan kuninkuudesta suurin odotuksin.. He eivät satu olemaan tuomarien tuttavia ennestään. On aivan yhdentekevää osaavatko he laulaa vai eivät, koska tuomarit ovat jo ennen heidän esityksiään päättäneet ketkä menevät jatkoon.

      Ovatko Janus Hanski ja Tapio Liinoja muka ansainneet paikkansa? No eivät taatusti ole, sillä kyseisten herrojen taidot soveltuvat paremmin muualle. Kuka sitten onkaan keksinyt tämän täysin vähämielisen idean, niin toivottavasti päättäjät ottavat opikseen tästä tämänvuotisesta sähläyksestä ja palaavat jatkossa vanhaan muottiin. Tangomarkkinat syövät tämänlaatuisella hölmöilyllä itselleen sellaisen montun, johon saattaa kaatua koko vuosikymmenien perinne.

      Hävetkää!!! ( ja Peltosen Peltsille pelkkää plussaa letkeästä juonnosta)

      • Kotisohvatuomari

        Aivan, nettiäänestyksessä 50 parhaiten menestyneen lisäksi, tuomariston valitsemista 25:stä on nyt mukana 7.

        Nettiäänestyksessä parhaiten menestyneitä loput 5.

        Jo aikaisemmin putosi joukosta mm. suurimman yleisöäänisaaliin nettiäänestyksessä saanut Sanna Westerlund.

        Olen samaa mieltä, että Hanski ja Liinoja kuulu eri kastiin, ei Tangolaulajaksi.

        Minunkin mielestäni esim. Hanna Hirvosen kuuluisi olla nyt vielä mukana ja monen muun esim. noitten edellä mainittujen sijasta.

        Tällä menolla Tangomarkkinoitten suosio hiipuu.
        Viittinköhän enää edes niitä kisoja katsoa.


      • Kotisohvatuomari

        Aivan, tuomarit kaikki vaihtoon.
        Nähtiinhän se viime kesänäkin, että pistepeliä pelattiin, et saatiin huonommin laulava Hessun ohi.
        Saas nähdä finaalissa, kuinka nyt käy.

        Hietamäkikin kuulemma räpläsi ja mietti viimeisiä pisteitään viime vuonna. Laskeskeli tietenkin mielessään jo voittajan ratkeavan sillä, kuten ratkesikin.

        Hietamäki nytkin valitsi Janus Hanskin, paremmin laulavan Tero Kuorikosken sijasta jatkoon.


      • Päin p.. tuomaroivat

        Totta puhut.
        Tuomarit oli valittu typerästi, sillä tässä "kilpailussa" tuomareita olivat henkilöt, jotka olivat kilpailijoiden laulunopetajia. Ja tietenkin opettaja äänesti aina omaa oppilastaan! Tulos oli sitten tuo mikä oli. Laulutaitoiset raakattiin kilpailuissa heti.
        Yäk!!!


    • ...

      Kuunnelkaa hyvät ihmiset Marko Lundbergia. Taisto Tammen veljenpoikaa. Hieno tyyppi. Ja laulaa mahtavasti. Kenelläkään ei ole tuossa porukassa jakoja tuolle miehelle.

      • jaahas ....

        sekö tekee ihmisestä laulajan jos on jonkun veljenpoika? Eiköhän ne meriitit täydy hommata ilman sukulaisuutta. Kyllähän ne on kaksi eri asiaa Tammi ja Lundberg! Vielä aivan eri kastissa. Pitkä on matka vielä Taiston tasolle Markolla, mutta hiljaa hyvä tulee!


      • ...
        jaahas .... kirjoitti:

        sekö tekee ihmisestä laulajan jos on jonkun veljenpoika? Eiköhän ne meriitit täydy hommata ilman sukulaisuutta. Kyllähän ne on kaksi eri asiaa Tammi ja Lundberg! Vielä aivan eri kastissa. Pitkä on matka vielä Taiston tasolle Markolla, mutta hiljaa hyvä tulee!

        Lundberg oli mennyt Taisto Tammen tason yli jo 10 vuotta sitten kun ensi kerran häntä kuulin.


    • ...

      Heh. Et oo sitten paljon Markoa kuullut. Marko on parempi kuin TAisto Tammi.

      • ...

        Kyllä Marko on tuosta porukasta se aito tangolaulaja. Ja äänenvahvuus tekniikka, ja persoonallisuus ja tunne on omaa luokkaansa


      • ...
        ... kirjoitti:

        Kyllä Marko on tuosta porukasta se aito tangolaulaja. Ja äänenvahvuus tekniikka, ja persoonallisuus ja tunne on omaa luokkaansa

        Voin sanoa että sen verran olen miehen kuullut laulavan että en sortuisi edes vahingossa tuollaiseen aliarviointiin.


    • ...

      MArko himmailee nyt. Sanoin et anna mennä ja näytä äänesi. Se on ihan perkeleen hyvä laulamaan. Tekniikka mahtava. Kantava erittäin vahva ääni. Mutta myös pehmeyttä. Marko himmaa. Pitäis ottaa joku vanha tango missä pääsee käyttämään ääntään. Ihan oikeesti. On todella hyvä laulaja. Ja hieno ääni.

      • ...

        Oon käyny saman laulajan koulun. Vuosi laulettiin yhdessä viikottain. Tiedän Markon erittäin hyvin. Parempaa ei tule löytymään tangomarkkinoilta. Tuollaista lahjaa ei mistään osteta. Muut laulaa kaikki samalla äänellä ja tekniikka ei oo samalla tasolla kuin MArkolla


      • ...
        ... kirjoitti:

        Oon käyny saman laulajan koulun. Vuosi laulettiin yhdessä viikottain. Tiedän Markon erittäin hyvin. Parempaa ei tule löytymään tangomarkkinoilta. Tuollaista lahjaa ei mistään osteta. Muut laulaa kaikki samalla äänellä ja tekniikka ei oo samalla tasolla kuin MArkolla

        Itse kari tapio olisi halunnut miehestä tangokuninkaan. Suuttui ja manaili kun muut tuomarit tiputtivat että eivätkö he tunnista oikeaa laulajaa.


      • onnemme kyyneleet
        ... kirjoitti:

        Itse kari tapio olisi halunnut miehestä tangokuninkaan. Suuttui ja manaili kun muut tuomarit tiputtivat että eivätkö he tunnista oikeaa laulajaa.

        Kari Tapio ei ollut ehtinyt kuulla Pekka Mikkolaa ,paras voitti vaikkei henk,kohtaisesti olla laulettu yhdessä.; 0


    • Sotka Mosta

      Pekka tosiaan on sotkamolaisen aggregaatin poika Rauramonpellolta. Johtaa vedonlyönnissä matalimmalla kertoimellla 2,50

    • tango

      Onhan sellä naisiakin. Suvi Karjula ja Terhi Matikainen loistavia tangotulkkeja

    • joodooooo

      ei todellakaa tätä kisaa voiteta sillä että,joka mutkassa painotetaan tammen veljen poikaa.kyllä käy menemää maku pikku hiljaa,että silläkö sitä yritetää päässä ettenpäin kun on tammen velejen poika.olen sitä mieltä että nino nyman on paras tästä joukosta,hänelläkin on varmasti suvussa hyviäkin laulajia,mutta ei ole koskaan sitä mainostanut.vaan omalla persoonallisella äänellään hän pärjää.nino on luonnollinen ja omaitsensä.eikä koita kenenkään muun nimellä mennä eteenpäin.nino on minun suosikki, toivottavasti tämän vuoden tangokuningas.nuori komea mies.....

      • eräs katsoja.

        Minä uskon myös enemmän Kari Tapion mielipiteeseen kuin sinun mielipiteeseesi ja äänestän Markoa.


    • ....

      Ei Marko ole sitä asiaa mainostanut. Kyllä se on ihan muut tahot sen tehneet. TUnnen Markon. Vaatimaton mukava mies. Mielestäni kyllä Marko on ainoa oikeasti luonnollinen ja tunteella laulava laulaja. Ja tekniikka toimii ylivoimaisesti parhaiten. Mutta minä tiedänkin jotakin laulamisesta.

      • ...

        Joo. Tänään Markolle peukku pystyssä. Mutta hyvä että on Kainuustakin saatu sinne kisaajia. Toivottavasti tuo kainuun mieskin kisassa pärjäisi.


    • suomalaiset

      voittoon, ei enää ns. tummia, heillä on todella hieno äänenväritys, oon ihaillut heitä aina minä normi-suomi-nainen ja käynyt tansseiissa heidän laulaessaan, tykkään heidän äänensävystään todella, aina tykännyt, mutta mutta, he pärjäävät jo nimillään musisoidessaan ja tanssipaikoissaan, joko Suvi tai Pekka viimeinkin nyt voittoon!!

      EN ole rasistinen, en!
      Kaa kun meillä, kun olin lapsi, asuivat muutamat heimot aikanaan hevosillaan kulkeissaan eli yöpyivät kotonani jne, se oli sitä aikaa....

    • ...

      Itse asiassa asia taitaa olla toisinpäin. Eli tämä "tummuus" kääntyy itseään vastaan. Tämä Marko Lundberg ainakin on hyvä mies. Hänellä taitaa olla valko-ihoisia paljon enemmän kavereina kuin tummia. Ei mitään elämästä kokemattomia nuorukaisia nyt voittoon. Voittakoon se joka sen ansaitsee..

    • Pekka voittoon!!

      Pidetään peukkuja Pekalle!!!!

      • ?????????

        ???? kuka voittaa ,,,mies vuorossa????


      • nälkämää twist jee
        ????????? kirjoitti:

        ???? kuka voittaa ,,,mies vuorossa????

        Puolueellista todella. Janus pelottavine kiiltävine silmineen ilman laulu ääntä.
        Kamalaa. Todella "vanhat" julkkismiehet ei kuulu kyseiseen kisaan.

        Kansa tietää paremmin ,maku mennyt koko kisoista sen totesin viime vuoden kisoista.


    • JEES, Pekkaa-aa

      voitti, toivoinkin niin, sanoin heti illalla kotona että PEKKA VOITTAA!
      Hienoa, kaikki muutkin olivat tosi hyviä, niin Suvi kuin Terhi ja Marko ja Nico ja kaikki muut, ääntä ja hyvää musansointua on kaikilla, tsemppiä kaikille elämässään!

      Ottakaa päivä kerrallaan ja eläkää niin kuin mieli tekee, muuten ottaen huomioon lähimmäisennekin!

    • voitto kotiin!

      Hyvääääää Sotlamon mieeesss!!!!! Hyvä pekaaa!!!!

      • sotkamon tyttö

        Onnea Pekka.! Olet kerrassaan upea ääninen kuningas.!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe