Minulle se oli tänään,kun koirani edelliset omistajat tulivat kylään.Se riemu jonka sain kokea koirani kohdatessa,itkua tuli.Kerron teille,että sain tämän ihanan eläimen rotvailr/shäver rotuisen yksilön viime talvena,pitovaikeuksien vuoksi.
Omasta Ellistä englanninsringespanielielistä jouduin tekemään enkelikoiran,silloin päätin,ei koskaan uutta koiraa.
Nyt toi karvainen otus on osa minun sydäntäni,makaa nytkin ja vartio lähietäisyydellä.
Mitä on onnenkantamoinen sinulle merkitsee?
23
257
Vastaukset
- enVaan ottais itelle
kauheeta,,,,
varo,,,, jos se joskus syö sinut,,,
eikös kasvatus ole niille erittäin tärkeeää että se oppii käyttäytymään
" ihmisiksi "Pitääkö eläinmaailman käyttäytyä ihmisiksi.Teemme lemmikeistä omien mielipiteimme fanaattisia orjia.Papukaijoja riistetään niiden synnyinalueiltaan.
Delfiinit viedään planetaarioon.Minä annoin kodin koiralle,joka periytyy sudesta ja jonka luolamies on kesyttänyt
- ikävä..
Vieläkin itkettää, kun oma kultamme lähti hauvelien taivaaseen viime talvena.
Pikkuinen kultamme eli 19 vuotiaaksi, tosi pitkän elämän.
Koskaan emme enää uutta hauvaa aio hankkia, mutta kuka tietää?
Eläimestä on otettava vastuu sen eliniäksi.
Nytkin alkoi tulla kyynel silmään, kun kumpikin koiramme oli kuin lapsi meille.
Lapsettomille.Sen ymmärrän.Olette saaneet elää harvinaisen pitkän elämän eläinystävänne kanssa.Se yhteenkuuluvuus ja uskollisuus jota eläin osoittaa hoitajajiaan kohtaan on jotain sellaista kiintymystä,että me nyky ihmiset jotka vaihdamme kumppania,emme voi esimerkillämme olla edes eläinystäviemme tasolla.
Sateenkaarisillalla löytyy Googlesta.olen monet itkut itkenyt.Bumastiffi Topi ja porokoira Nappe on hyvästelty siellä.Sateenkaarisillalle vois mennä joku muukin kovettunut ihminen,siellä on sanoma joka koskettaa
Sateenkaarisilta onkin lisätty YouTobeen joten sinne vaan kyynelehtimään.
Onnenkantamoinen ei aina ole surua.Surun kyynelten läpi me voimme nähdä sarastavan aamuruskon joka vie meitä uuteen elämään,voimme jättää jäähyväiset rakkaalle eläinystävällemme ja me tapaamme vielä toivossa jatkamme elämäärituliini_38 kirjoitti:
Sateenkaarisilta onkin lisätty YouTobeen joten sinne vaan kyynelehtimään.
Onnenkantamoinen ei aina ole surua.Surun kyynelten läpi me voimme nähdä sarastavan aamuruskon joka vie meitä uuteen elämään,voimme jättää jäähyväiset rakkaalle eläinystävällemme ja me tapaamme vielä toivossa jatkamme elämääJoku osaava vois linkittäkin kiitos
- *Kukkahame*
rituliini_38 kirjoitti:
Joku osaava vois linkittäkin kiitos
http://personal.inet.fi/koti/soile.niemi/muisto.html
tätäköhän mahdoit tarkoittaa?
Haetaan lisää jos tämä ei tärpännyt - eräs vaan
rituliini_38 kirjoitti:
Joku osaava vois linkittäkin kiitos
eräs vaan kirjoitti:
Tämä on se alkuperäinen sateenkaarisilta,kiitos avauksesta,mutta nyt Youtube ja sitten sateenkaari silta on avannut uuden kanavan meille surijoille.
Siis mene ensin Youtubeen/sateenkaari silta.
- wanha hyvä aika
Hieno tämäkin. Vieno Kekkonen, aina ei päivä paistaa voi...tässä kuitenkin sateenkaaren tuolla puolen
http://www.youtube.com/watch?v=yTN1alFwN38 - *Kukkahame*
Onnen kantamoinen merkitsee minulle hyvää tuuria jossain ennalta hankalassa asiassa, odottamaton hyvä sitä se on!
Se on hyvää tunnetta lisäävä joko hetkellisesti tai antaa pitemmäksikin aikaa hyvää mieltä.Olet aivan oikeassa,näin minäkin sen nään.Se voi olla ennalta odottamaton onnentunne jos sen näinkin voisi julkituoda.Meille naisille toi tunteellisuus ja tunteikkuus ovat osa meidän luonnettamme,vaikka kerran minulle sanoi eräs mies,ei naisella mitään luonnetta ole,heillä on vain oikku per päivä.
Se oli mielestäni kyllä naisten aliarviomista
Jo 11v on minulla ollut ihana" taluttaja ", Jerry Kääpiösnautseri .
Ja saan kiittää "häntä" siittä että tulee ulkoiltua ja liikuttua enemmän jos olisin yksin .
Onse vaan sellainen elämänkumppani ,että saisi olla minunkanssa tämän lopunelämän. Molemmat ollaan kyllä rauhotuttu ihan samasa tahdissa :=)
Oli se aika villi sillon kin sen sain . Mutta nyt on niinkun " ihmisen mieli " ei tarvitse paljon sanoa kun tietää . --melkein ajatukset .
Varmaankin jää iso aukko -- jos hän jättää minut ennen ---Tuo sana onnenkantamoinen, ei ihan tuttu ole minulle, kuullut toki, mutta jännä sana!
Onni siis kantaa,... hm onhan se kuvaavaa, kuin siivet saaneena:D
Suojaavia ja kantavia enkelin siipiä elämässä tarvitaan!Snautserit ovt suhteellisen terveitä ja urokset ovat aina narttuja terveempiä.Kyllä Jerry sua vie vielä monta vuotta muassaan.Kyllä lemmikin kuolema koskettaa ja tuntuu että osan itseäni saatan hautaan sen eläimen myötä.Eläin on niin pyyteetön,se vain haluaa miellyttää.
Sikamaisen miellyttävä mies lemmikinasemassa on vaikeammin hallittava,kuin koira.Koiralla sanoisin muistin olevan paremman ja vainu ainakin on ihan eri luokkaa kuin kaksilahkeisilla.
Koira aina seuraa emäntäänsä ja mies taas poikkeaa harhateille milloin minnekin,kun
kiinnostava narttu osuu näkökenttään
Siinä olet oikeessa , että miestä ei hallita . mutta koiran saa kiintymään ja se on pyyteetöntä kiintymystä.
Rakkaudesta en oikein tiedä , kun olen sen vaan kerrankokenu. Mutta mies on ollut ihan kiva niinkauan kun se on ollut "kiva" , Miellyttämisen ja keimailun elkeitä en ole haRRASTANUT , JA ILMANKOS OLENKIN NYT YKSIN jERRYN KANSSA --MUTTA ONHAN KAIKKI KOETTU ---EI VALITTAMISTA .
NIITÄ KÄY SÄÄLISKS , JOTKA OVAT NIIN SIVEITÄ OLLAKSEEN , ETTÄ KUN MIELITEKIS , TULEE JOKU TEKOSYY. --ONKOOS NÄITÄ --OLETKO SINÄ KUULLUT SELLAISISTA NUNNISTA . Minä en kyllä oikein usko ,näillä syönisillä , jos kaikki hormoonit on kohdillaan .
Ihanaa kun ei oo niitäkään vaivoja enään (kais tiedät ) näin kahdenkesken :=)
Ja enkä meinaa kirjottaa uusiks , kun toi sormi lipsahti taas.Voi ullamirjami sun juttujas,arvaa naurattiko?Olet sinä mahtava mimmi,olen sun kalakotka pesälle yrittäny,nyt kun siellä on ne kolme poikasta,mutta turhaan.
Eilen heivasin harakanpoikasia tonne risukkoon rannalle ja tökkäsin otsani karahkaan.Tietty otsassa verinaarmuja,naapuri luuli jotta ukon kanssa käyty lähitaistelu näkyy naamassa.Juha Vainio lauloi,että näkyy naamasta,kun lakkaa saamasta,tiedä häntä niinkin voi sanoa
- Atolfia
Onhan se ollut melkoinen onnenkantamoinen, että kohtasin tuon oman siippani aikoinaan ja että yhteiselo on saanut jatkua tänne saakka. Se, että jokseenkin hyväkuntoisina olemme saaneet jatkaa tätä elämisen ihanuutta.
Ei se tuo "saaminen" nyt enää ole se maailman tärkein asia. On niin paljon muuta yhteistä.
Mutta tosi suuri onnenkantamoinen olisi se, jos vaikka lotosta miljoonia voittaisi,
vähempikin riittäisi.;>).Minulla se oli jo melko lähellä se lottovoitto,oli kuus ja lisä ja se 7,3miljoonaa rävähti lähes naapuriin seuraavana lauantaina.
Minulle onnenkantamoinen antoi puhtaan otoksen syövän koepalasta,joten se jos mikä on sitä onnenkantamoista.
On ollut paksusuolessa löydös,poskessa löydös ja vielä voin hengähtää,että saan aikaa olla ja hoitaa muistisairasta miestäni.Ehkä minullekin luoja on antanut tehtävän joka minun on suoritettava,eikä ennenaikojaan minua kutsuta tonne pilvenreunalle- Atolfia
rituliini_38 kirjoitti:
Minulla se oli jo melko lähellä se lottovoitto,oli kuus ja lisä ja se 7,3miljoonaa rävähti lähes naapuriin seuraavana lauantaina.
Minulle onnenkantamoinen antoi puhtaan otoksen syövän koepalasta,joten se jos mikä on sitä onnenkantamoista.
On ollut paksusuolessa löydös,poskessa löydös ja vielä voin hengähtää,että saan aikaa olla ja hoitaa muistisairasta miestäni.Ehkä minullekin luoja on antanut tehtävän joka minun on suoritettava,eikä ennenaikojaan minua kutsuta tonne pilvenreunalleOnnea sinulle rituliini. On sinulla ollut onnenkantamoista kerrakseen, kun olet selvinnyt noista sairauksista. Kaipa Luoja on ollut kanssasi ja katsonut, että sinun miehesi todella tarvitsee sinua.
Voimia sinulle tuon miehesi kanssa. Seuraan tuossa naapurissa 80 vuotiasta miestä, joka on hoitanut 12 vuotta pyörätuolissa istuvaa, melkein idiootin tasolle
vaipunutta vaimoaan.
Ehkä sinulla on hieman helpompaa, kun miehesi kulkee omilla jaloillaan ja varmaan jutteleekin kanssasi. Jotain positiivistakin.
Minulle tuo merkitsisi yhtä onnistumista monien yritysten joukossa. Urheilussa tuo joskus tapahtuu kun vaikkapa keihåänheitossa yksi heitto onnistuu "yli odotusten".
- Vt-9 td
Tiä, oliko tässä onnenkantamoisesta kysymys. Käi kuiten niettä kesken kaiken kaksikaistaisella soratiellä luonto alkoi vaatimaan mettä käyntiä.
Kerkesin tekeen toimituksen kun tieltä kuului hirmuinen rysäys, lasien ja pellien kolinaa.
Joku juutipösilö oli ajaa kajauttant päin pysäköityä autoa.
No vuokra-autohan se oli, mut se kauhee vastapuolen syyttäminen väärin pysäköinnistä ilman varoituskolmiota tuntu pahalta.
Poliisin tulo kesti ja kesti tuolla asumattomalla tieosuudella. Minä sain sakot merkitsemättömästä pysäköinnistä ja se törmääjä myös wateissa ajamisesta.
Ohikulkija antoi kyydin Toivakkaan asti. Auton vuokraaja vaatii perinpohjaista selvitystä tuon tapahtuman tiimoilta huomenissa.
Se onnenkantamoinen. Ettei törmätyssä biilissä ollut matkustajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892