Mul olis sellanen ongelma et bf3 kaatuilee noin 30min välein mistä johtuu? Näyttis on GeForce GT 440 ja 4GB RAM
Battlefield 3 kaatuilee!
6
81
Vastaukset
- pc nörtti
Minkälaanen tuuletus sulla on konees ? onko se joku kaupan muropaketti kone jossa 1 tulletin jossain takana . Voi olla että ylikuumenee tai ajureista kiinni ym . Käykö noin kun pelaat muita pelejä ?
- GaselliTheftAmis
Saattaa olla koska tää kotelo makso noin 40€ ja siinä oli vielä 400w poweri mukana vaan 1 aika pieni tuuletin mulla kyl on sellanen paneeli siinä kotelossa kiinni josta voi säätää sitä nopeutta ja siitä näkee sen lämpötilan jotai 29 astetta.
- Ps1235779
GaselliTheftAmis kirjoitti:
Saattaa olla koska tää kotelo makso noin 40€ ja siinä oli vielä 400w poweri mukana vaan 1 aika pieni tuuletin mulla kyl on sellanen paneeli siinä kotelossa kiinni josta voi säätää sitä nopeutta ja siitä näkee sen lämpötilan jotai 29 astetta.
Niin ja muut pelit ei kaatuile ja ajurit pitäis olla kunnossa
- pc nörtti
Aika paha sanoo toho mtn , ootko koittanu laskee grafiikoita low asetukseen ?
- Ämpärit
Battelfield 3 voiko tyhmempääpeliä olla ukot on kuin koppakuoriaisen kokosia ja pelaajat samalla asteella ei sitten mitään järkee koko pelissäja sitten toi medalof hönör warfighter kattos mikä krafiikka ihan niikuin jostain satukirjasta Voeeee,tämän päivän peleissä ei ole hohtoa,Tarkotettu varmaan 3-10vuotiaille älytöntä
- mw3 syvältä
Mw 3 NOOB
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788