Aikaisin AaMUNA oli paha paha krapula. mutta alkaa elämä voittamaan kun päätin helpottaa oloani jatkamalla juomista. Muita sunnuntaijuoppoja?
Eilen oli kyllä hauskaa, naapuritkin varmaan kuuli että kuinka hauskaa :D
Sunnuntaikännit
3
273
Vastaukset
- hgjhvghb
jooooooo
- Ex-tyttöystävä!
Mulla oli mukavan tuntuinen miesystävä vähän aikaa mä hölmö löysin sen lähibaarista ja luulin vielä että nyt olen löytänyt elämäni miehen!
Lemppasin sen eilen koska lupasi mulle ettei asu siellä,
ja silti jatkuvasti istuu siellä,milloin milläkin verukkeella!
Sanoin sille vaan suoraan että mun tulevaisuus ei ole seurustella lähijuopon kanssa vaan haluan niin muita normaaleja asioita,niin nyt selittelee että kun sain syyn vaan jättää hänet!
No tavallaan totta sekin,sillä minä en halua viettää elämääni baarikärpäsen kanssa,jonka parhaat kaverit asuvat joka ilta samaisessa kälyisessä bubissa jossa heidän harrastukset pyörivät vain telkkarin,biljardin ja kaljalasin ääressä!
Joo ei kiitos tykkään niin paljon elämästä itsessään etten aio loppuelämääni viettää baarejen penkeillä!
Minä haluan jatkaa elämääni ilman päihteiden käyttäjää,
ja olen jo sen ikäinen nainen että haluan seurustella kunnollisen miehen kanssa,
enkä miehen jonka tärkein asia pyörii alkoholin ja biljardin ympärillä!
Ei kiitos!!!- juhannusheila vapaa
Tsemiä, oikea asenne.
Elämään kun mahtuu niiiin paljon muutakin.
Minä sain täysin uuden elämän kun lemppasin melko täydellisesti alkoholisoituneen valehetlevan "jaskan" ulos.
Alussa se on kun hyppy tyhjyyteen, mutta se tyhjiö täyttyy tosi pian.
Nautin jopa yksinäisistä illoista, tiedän että ystäviä on, mutta joskus on ihan kivaa olla itsekseen kun ei tarvia miettiä missä se retku taas vetää salaa viinaksia ja missä kunnossa tulee takasin.
Voin itse piipahtaa joskus lasillisella mutta ei mitään hinkua mennä sinne kantapaikkaan katsomaan örvellystä joka aste asteelta vaan paheni... kunnes loppui !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261