Hei, auttakaapa minua, mistä löytäsin sanat Mikko Alatalon kappaleeseen Minna vuodelta 1986. Koitin ettiä netistä, mutten löytäny. Linkittäkää tänne joko sivun osote tai sanat, kiitos!!
Mikko Alatalon kappale?
4
478
Vastaukset
- Hansu
MINNA
Alatalo-Rinne 1986
Minna
sut ottais jokainen mies
Minna
ei sua kukaan omaksi saa
Toisin
oot tyttö valinnut ties
Yksin
oot päättänyt taivaltaa
Ja mä tiedän taas kun sinut nään, sua rakastan
ja mä tiedän taas kun sinut nään, sinut haluan
Sä kuljet pystyssä päin, sen tavallani ymmärrän
ilman miestä vaivoinasi saat elämästä enemmän
sitä mietin aamuöin kun sä taas tilaat mulle taksin
sä et varmaan usko satuun että kaikkien ois kuljettava kaksin
Minna
sut ottais jokainen mies
Tiedän
sua helppo on rakastaa
Toisin
oot tyttö valinnut ties
Minna
ei sua mikään vangita saa
Ja mä katkerasti tunnen sen, sua rakastan
sua omakseni saa mä en, vaikka haluan
En voi ylpeyttäni salata, kun tyttö kuljet rinnallani
sä haluut olla oma ihmisesi, et jonkun miehen pikku hani
silti, Minna, särjet sydämeni, vaikka taistelisin vastaan
jokin huutaa sisälläni, sä kuulut mulle ainoastaan
Minna
sut ottais jokainen mies
Kuinka
voisin vaikuttaa kohtaloon
Minna
minne tyttö kulkeekaan ties
Sinuun
aivan liian kiintynyt oon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803