Sunnutaipäivää! Haluaisin todella tietää jämähdämmekö tähän asuntoon vai näetkö muuttoa jonekki vilkkaamalle paikalle? Saisinko myytyä tämän?
Rauhallinen tämä nyt on ja luontoa lähellä. Linnut sirkuttaa ikkunan takana ja kauniit näköalat ylhäältä. Mutta tuo kulkeminen arkiasioissa.
Se helpottaisi kulkemista ja ehtimistä elämässä!
Pitäisi vielä töissä käydä muutamia vuosia ainaskin, kunnes ehkä sairauseläke irtoaa. Sitten kyllä jaksaisinkin, kun ei tarvi istua koko päivää pitkä olen ja vikoja seljässä niskassani.
Keskiyölle
2
<50
Vastaukset
Hei
tuon talon "metsässä" näen niinkuin muutoksenkaipuusikin. sinusta on alkanut tuntua hieman vankilamaiselta. en usko että on ihan helppoa saada asuntoa myydyksi. varaudu odottelemaan.
mutta laitat siitä ilmoituksen tai annat sen välittäjälle myytäväksi, näen sinun vievän asiaa eteenpäin.
mielestäni sinun miehelläsi on kyllä töitä, uskoisin sinun jäävän häntä ennen eläkkeelle.
no kyllä tulee muutto, onnellinen muutto ja silloin on hyvä ilmakin.
tiaitaa olla tarmokas nuorehko mies tuo välittäjä ja hän saa tehtävänsä suoritetuksi.
t. Keskiyö- muutto ajatuksissa
Iltaa ja kiitos Keskiyö. Näet varmaan minun poikani joka asuu vielä minun kanssa. Eksäni on eläkkeellä jo ja muualla.
Niin kyllä se pitäisi olla hyvä asunto mihkä muutan ehkä loppuelämäkseni.
Niitä muuttoja on ollu elämässä turhan paljon.
Et näe mikälainen se asunto olisi. Omakotitalo, rivitalo pientalo,, vai kerrostalo?
Oliko tyhmä kysymys:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991