Sunnutaipäivää! Haluaisin todella tietää jämähdämmekö tähän asuntoon vai näetkö muuttoa jonekki vilkkaamalle paikalle? Saisinko myytyä tämän?
Rauhallinen tämä nyt on ja luontoa lähellä. Linnut sirkuttaa ikkunan takana ja kauniit näköalat ylhäältä. Mutta tuo kulkeminen arkiasioissa.
Se helpottaisi kulkemista ja ehtimistä elämässä!
Pitäisi vielä töissä käydä muutamia vuosia ainaskin, kunnes ehkä sairauseläke irtoaa. Sitten kyllä jaksaisinkin, kun ei tarvi istua koko päivää pitkä olen ja vikoja seljässä niskassani.
Keskiyölle
2
51
Vastaukset
Hei
tuon talon "metsässä" näen niinkuin muutoksenkaipuusikin. sinusta on alkanut tuntua hieman vankilamaiselta. en usko että on ihan helppoa saada asuntoa myydyksi. varaudu odottelemaan.
mutta laitat siitä ilmoituksen tai annat sen välittäjälle myytäväksi, näen sinun vievän asiaa eteenpäin.
mielestäni sinun miehelläsi on kyllä töitä, uskoisin sinun jäävän häntä ennen eläkkeelle.
no kyllä tulee muutto, onnellinen muutto ja silloin on hyvä ilmakin.
tiaitaa olla tarmokas nuorehko mies tuo välittäjä ja hän saa tehtävänsä suoritetuksi.
t. Keskiyö- muutto ajatuksissa
Iltaa ja kiitos Keskiyö. Näet varmaan minun poikani joka asuu vielä minun kanssa. Eksäni on eläkkeellä jo ja muualla.
Niin kyllä se pitäisi olla hyvä asunto mihkä muutan ehkä loppuelämäkseni.
Niitä muuttoja on ollu elämässä turhan paljon.
Et näe mikälainen se asunto olisi. Omakotitalo, rivitalo pientalo,, vai kerrostalo?
Oliko tyhmä kysymys:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1716432Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6933913SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1383213Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3612981Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti242294"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1582050Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091929SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?581552Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re271522Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4901502