Moikkelis kaikki! Elikkäs mä haluaisin tiedon mistä saisi halvalla pullipin olen etsinyt miku hatsune pullipia mutta nekin ovat kalliita niin voisitteko sanoa mistä saisio noin 40-60 eurolla pullipin.
Tai jos tiedätte muitakin pullipeita niin voitteko kertoa mistä?
Tai edes mistä halvalla mini pullip.
Kiitos jos vastaatte!
Mistä halvalla pullip?
21
988
Vastaukset
- fgzhzhzhtccthkgi
katsoppas pullipstylestä. sielä kaikki kyllä on dollareina mutta se tulee paaaaljon halvemmaksi kuin esim.mollamania
- Manjushage
Juu, voi olla halvempi tuo Pullipstyle, mutta jos tilaat ison nuken, varaudu siihen, että paketti jää tulliin ja joudut maksamaan alv:ia 23 prosenttia nuken alkuperäisestä hinnasta.
- Manjushage
Niin ja jos tilauksesi maksaa yli 150 euroa, joudut maksamaan myös tullia, joka on 23 prosenttia alv:eista.
- Halvat pullip tiiän
Tiiän semmosen mis saa 70€ MUT EN KERRO
- pullip etsivä
kerro! oot ilkee :(((
- Pullip tykkääjä
Toi vaan kiusaa ei se oikeest tiiä mut pullipstyle ebaysta saa kyl halval
- ....
kerro
- Iipalime
Toi on tosi ilkeetä ei se oikeesti tiiä kun se ei voi kertoo
- nukkeilija
Pullipstylestä saa esim pullip amarrin 55e, pullip moonin 56e, ja paljon muita.
- MoLLis
Käytettynä löytää tohon hintahaarukkaan, pullipstylessä halvemmat hinnat, mut pirun kalliit posti tullimaksut. Eli ite suosittelisin ostamaan mollamaniasta. Ite oon sieltä kaks nukkee tilannu, Ystävällinen myyjä ja nopea toimitus :)
- Halvat pullip tiiän
Tiiän siis oikeesi halval mut siis kamoooo jos kerron nii sit mulle ei riitäis
- Mhhh
Kerro😂
- KÄYTETTY PULLIP
Mulla ois käytetty pullip, jonka voin myydä hintaan 70 €. sillä on uusi parempi paruukki ja uudet silmät, joten 70 euroa on siitä hyvä hinta.
- KIINNOSTAA
Voitko laittaa kuvaa? Olisin kiinnostunu.
- nnnnnnnnnnnnn1
nnnnn
- nnnnnnnnnn1
muhahahha
- Pullipstyle ♥
Pullip Stylessä on 3 sellasta 60-70€ maksavaa nukkea. :)
- cicirotyyppi
moi! oisin kysyny pari kysymystä. en itse vielä omista pullippia mutta parin viikon päästä on minullakin sellainen mutta kysymykset:1.kun pullipille vaihtaa uuden peruukin pitääkö vanha heittää pois?2.onko pullipiien hiukset kiinni päässä tarranauhoilla vai ompeleilla?3.miten uuden peruukinsaa päähän?
- Chitsuki
1. No eihän kenenkään ole pakko peruukkia heittää roskiin, jos ei halua :'D Aina on järkevää irrottaa stock-peruukki (ja myös vartalo) heti alkuunsa, ellei säilytä nukkeja lasivitriinissä vaan esim. kuvaa niitä. Keräilyhinta laskee huimasti, jos stockit ovat huonossa jamassa.
2. Peruukki on liimalla päässä, eli hiuksia ei ole rootattu. Lisäksi ihan huomautuksena, Pullip on kovaa muovia, eikä siihen voi ommella. Suosittelen ottamaan tuollaisista asioista selvää ennen nuken hankintaa.
3. Laittamalla, yksinkertaisesti. Jotkut käyttävät teippiä, sinitarraa, liimaa.. Itse en laita millään kiinni. - Talita3
Hei! Mäkin olisin kiinostunu siitä käytetystä pullipista! :3 jos mitenkään vois saada siitä esim. kuvia? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768