Mistä halvalla pullip?

Moikkelis kaikki! Elikkäs mä haluaisin tiedon mistä saisi halvalla pullipin olen etsinyt miku hatsune pullipia mutta nekin ovat kalliita niin voisitteko sanoa mistä saisio noin 40-60 eurolla pullipin.
Tai jos tiedätte muitakin pullipeita niin voitteko kertoa mistä?
Tai edes mistä halvalla mini pullip.
Kiitos jos vastaatte!

21

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgzhzhzhtccthkgi

      katsoppas pullipstylestä. sielä kaikki kyllä on dollareina mutta se tulee paaaaljon halvemmaksi kuin esim.mollamania

    • Manjushage

      Juu, voi olla halvempi tuo Pullipstyle, mutta jos tilaat ison nuken, varaudu siihen, että paketti jää tulliin ja joudut maksamaan alv:ia 23 prosenttia nuken alkuperäisestä hinnasta.

      • Manjushage

        Niin ja jos tilauksesi maksaa yli 150 euroa, joudut maksamaan myös tullia, joka on 23 prosenttia alv:eista.


    • Halvat pullip tiiän

      Tiiän semmosen mis saa 70€ MUT EN KERRO

      • pullip etsivä

        kerro! oot ilkee :(((


      • Pullip tykkääjä

        Toi vaan kiusaa ei se oikeest tiiä mut pullipstyle ebaysta saa kyl halval


      • ....

        kerro


      • Iipalime

        Toi on tosi ilkeetä ei se oikeesti tiiä kun se ei voi kertoo


      • nukkeilija

        Pullipstylestä saa esim pullip amarrin 55e, pullip moonin 56e, ja paljon muita.


    • MoLLis

      Käytettynä löytää tohon hintahaarukkaan, pullipstylessä halvemmat hinnat, mut pirun kalliit posti tullimaksut. Eli ite suosittelisin ostamaan mollamaniasta. Ite oon sieltä kaks nukkee tilannu, Ystävällinen myyjä ja nopea toimitus :)

    • Halvat pullip tiiän

      Tiiän siis oikeesi halval mut siis kamoooo jos kerron nii sit mulle ei riitäis

      • Mhhh

        Kerro😂


    • KÄYTETTY PULLIP

      Mulla ois käytetty pullip, jonka voin myydä hintaan 70 €. sillä on uusi parempi paruukki ja uudet silmät, joten 70 euroa on siitä hyvä hinta.

      • KIINNOSTAA

        Voitko laittaa kuvaa? Olisin kiinnostunu.


      • TheMiimu

    • nnnnnnnnnnnnn1

      nnnnn

      • nnnnnnnnnn1

        muhahahha


    • Pullipstyle ♥

      Pullip Stylessä on 3 sellasta 60-70€ maksavaa nukkea. :)

    • cicirotyyppi

      moi! oisin kysyny pari kysymystä. en itse vielä omista pullippia mutta parin viikon päästä on minullakin sellainen mutta kysymykset:1.kun pullipille vaihtaa uuden peruukin pitääkö vanha heittää pois?2.onko pullipiien hiukset kiinni päässä tarranauhoilla vai ompeleilla?3.miten uuden peruukinsaa päähän?

    • Chitsuki

      1. No eihän kenenkään ole pakko peruukkia heittää roskiin, jos ei halua :'D Aina on järkevää irrottaa stock-peruukki (ja myös vartalo) heti alkuunsa, ellei säilytä nukkeja lasivitriinissä vaan esim. kuvaa niitä. Keräilyhinta laskee huimasti, jos stockit ovat huonossa jamassa.

      2. Peruukki on liimalla päässä, eli hiuksia ei ole rootattu. Lisäksi ihan huomautuksena, Pullip on kovaa muovia, eikä siihen voi ommella. Suosittelen ottamaan tuollaisista asioista selvää ennen nuken hankintaa.

      3. Laittamalla, yksinkertaisesti. Jotkut käyttävät teippiä, sinitarraa, liimaa.. Itse en laita millään kiinni.

    • Talita3

      Hei! Mäkin olisin kiinostunu siitä käytetystä pullipista! :3 jos mitenkään vois saada siitä esim. kuvia? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe