eräällä duunin miehellä
Mielenterveys ongelmat pahat
7
150
Vastaukset
- on tultu
huomaamaan, mutta sairaiden täytyy antaa elää kokonaisena omaa elämää
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MSMIoIBrmzg&feature=endscreen- ap.
mun puolesta mt ongelmainen mies eläköön omaa elämäänsä kunhan ei jatkossa terrorisoi mun elämää. Toivon hänelle blondinsa kanssa onnellisia päivä jos pystyy
- oongelmia
ap. kirjoitti:
mun puolesta mt ongelmainen mies eläköön omaa elämäänsä kunhan ei jatkossa terrorisoi mun elämää. Toivon hänelle blondinsa kanssa onnellisia päivä jos pystyy
myös yhdyssanojen ja sanajärjestyksen kanssa ap:llä...
- ehkä tai ei
siis kirjoitat pahaa oloa , kokemuksia . Niitä en väheksy! , vaan entä jos vääristät viestilläsi toisen ihmisen elämää? Saattanut joutua "terveen" ihmisen jatkuvan kiusan teon kohteeksi. Edellisen lauseen kohteeksi joutunut , tuskin käyttäytyy enää omana itsenään. Maailma on joskus tai usein paha
- ap.
Mutta hän sai mua terrorisoida ja vääristellä elämääni. Monet käänsivät selkänsä mulle koska hän netissä vääristeli minun sanomisiani
- ap,lle.
Olet vaan tosi kateellinen ja katkera kun itsellä elämä on kurja et kestä muiden menestystä. Tuskin ketään kiinnostaa sun pahoinvointi. Sun elämä näyttää olevan sun juttujes perusteella suomi24 palstoilla. Ei käy kateeksi.
- ap.
joo kyllä vääristele lisää kuten olet vuosia tehnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776