Tarvitseeko Greyhound paljoa enempää liikuntaa kuin whippet?

dogstyle

Tarvitseeko Greyhound paljoa enempää liikuntaa kuin whippet?Kun siis mulla on ollut 2 whippettiä ja nyt haluisin ehkä kokeilla greyhoundia niin että onkos näillä koirilla paljoa eroa? ja mistäs niitä sitten saisi?

7

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhan koiran emäntä

Saat tietoa greyhoundeista rotujärjestöltä. Minulle on sanottu että greyt ovat rauhallisempia kuin wipukat. Tosin toinen whippettini muistuttaa enemmänkin terrieriä ja toinen on hyvin rauhallinen. En usko että greyt tarvitsevat enemmän liikuntaa mutta ainakin Helsingissä greyt eivät voi kilpailla Tuomarinlartanon nurmiradalla vaan Hyvinkään hiekkaradalla. Grey onnurmiradalle liian nopea ja kaarteet ovat liian jyrkät =)

• whipsalgr

Mielestäni greyt eivät tarvitse enempää liikuntaakaa kuin whippetitkään. Itselläni on 2 whipua, 3 salukia ja 2 greytä :)

• voe elämä

Kokeilla ??? ei koiria kokeilla, eli kun ajattelet noin niin älä hanki, minkään rotusta.

• dogstyle

juu kun jotkut väittävät ihan toisin elikkä että greyt ois paljon rauhattomampia kuin vipukat mutta en sitten tiiä.... ja en nyt just keksinyt oikeeta sanaa niin laitoin että kokeilla ja tarttee heti kiihtyy tommosesta pienestä!

• vinttari

Vapaana kun saa juosta niin kyllä se sama aika riittää. Irtijuoksu mahdollisuus siis ehdottomasti :)

Meillä ainakin tulee nii rauhatonta ku 2 päivää eio ole vapaana saannu juosta. ja energia menee vähemmän kivaan tekemiseen

• irja3

greyhound on tietysti kokonsa puolesta jo liikkeissään rajummpi ,tarvitsee vapaana likkumista varmasti enemmän ,ja mielellään juoksuseuraa joka on samaa kokoluokkaa ettei satu vahinkoja .minulla on Ruotsista kasvattajalta hankittu näyttelylinjainen greyhound .kyllä suomen greyhoundyhdistyksen sivuilta löytyy kasvatajia .

• Filani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe