Tervehdys
Olen tässä seurannut kaikenlaisia kirjoituksia. Itse olen ainakin huomannut, että aika monet haluaisivat aloittaa tanssimisen tai viritellä uudelleen tanssitaitojaan. Itse lukeudun myös tähän.
Porukallahan voisi mennä tanssipaikoille tai sopia ajasta, jos ei halua yksin lähteä. Kynnys lähteä lavoille olisi varmasti pienempi, kun olisi mukava porukka/kaveri millä lähteä.
Onko netissä jotain luotua ryhmää, johon voisi liittyä. Tanssi.netissä on tällainen paikka, mutta onko jotain muuta. Itse kuitenkin myös aika aloittelija ja ikisinkkuna välillä on vaikea saada kaveriakin perheellisistä, mikä on ihan ymmärrettävää. Mitään muuta seuraa ei ole tarkoitus hakea, vain mukavaa tanssiporukkaa/kaveria ja tanssimisen iloa elämään.
Toki tanssikursseilta voi saada kaverin, mutta käytäntökin opettaa ja voi solmia hyviä ystäviäkin sitä myötä.
Muita samoin ajattelevia...
N pirkanmaalta
3
198
Vastaukset
- humppahumppa
Minkä ikäinen oot? Kun täällä olis parikymppinen nuori nainen, jota kiinnostais myös lavatansseille lähteminen.
- humppahumppa
Tää oli trolli
- ..pirkanmaa..
Olen 31v.
Toki n 60v naisihminenkin olisi välillä halukas lähtemään mukaan ja mahd myös vähän yli 50v mies. Kaikki ollaan ihan rentoja ja ihan asiallisia. Kaveripiiri on laajaa iällisesti ja kaikki sinkkuja.
Toki tällä porukalla ei ole pakko lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760