Nilkka turvonnut hyttysenpistosta

Hyttynen_

Menisittekö lääkäriin, jos teitä pistäisi hyttynen nilkkaan ja koko nilkka turpoaa? Minua pisti nilkkaan hyttynen ja koko nilkka on turvonnut. Pistosta on pari päivää. Iho on aivan kova piston ympäriltä. Se on aika kipeä. Kävely on vaikeaa. Nyt on kaiken lisäksi alkanut särkeä niveliä ja päätä.

Mielestäni se on ihan tavallisen hyttysen pisto. Asun kyllä seudulla, missä on paljon punkkeja, mutta en ole huomannut missään punkkia.

Saan monesti kauheita turvotuksia varsinkin nilkkoihin. Ja esim. käsivarteen ja pohkeisiin tulee monesti puolen kämmenen kokoinen punainen, kova turvotus. Mutta eilen vaikka pisti monta hyttystä päähän ja kasvoihin, niin siihen vain nousi normaali paukama ja meni sitten ohi. Mutta joskus tulee näitä kauheita turvotuksia.

On minulla ennenkin nilkka turvonnut palloksi, mutta se on mennyt muutamassa päivässä tai viikossa ohi. En muista ainakaan, että ennen olisi tullut päänsärkyä ja nivelkipuakin.

Olen pistänyt siihen hydrokortisonivoidetta ja ottanut Buranaa. En oikein tiedä, menisikö ensi viikolla lääkäriin, jos ei yhtään helpota. Olen vähän sitä tyyppiä, joka menee lääkäriin vasta kun pää on paketissa ja joku pakottaen raahaa sinne.

3

5391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyttynen_

Nyt kävikin niin, että jalkani parantui yhden pyörälenkin aikana. Tai ei nyt kokonaan, mutta turvotus on laskenut jonkun verran eikä se ole enää kovin kipeä. Ehkä jalka myös kaipasi liikuntaa, kun ennen pyöräilyä sillä oli vaikea kävellä, mutta ei enää sen jälkeen. Varmaan voide ja särkylääkekin auttoivat.

• Hoitoon

Ehdottomasti menet heti...

• Anonyymi

Vähän tyhmää pistää kommentti 6 vuoden jälkeen kun kommentin pistäjä on varmasti parantunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1737
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1474
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1361
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1121
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      985
    Aihe