Huumeet ja julkkikset

tieto on taidon väär

Julkkispiireissä liikkuu huumeita aivan älyttömästi, jos sitä liikkuu muutoinkin. Mutta eniten ärsyttää se, että käytetään aineita, ja sitten julkisuudessa ollaan niin rippikoulupoikaa/lettipäistätyttöä että huhuh... Luulen, että monien julkkisten sukulaiset, vanhemmat jne. järkyttyisivät, kun tulisivat tietämään, että "meidän oma lahjakas poika" / pärjäävä tyttö veteee koksuu ja piriä.

Lopettakaa julkkikset teeskentelemästä parempaa, mitä olettekaan!

13

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätä jämät

On totta, et pissa lainehtii monen julkkiksen vintillä ja toisilla loiskahtelee yli melko usein. Pintaliito ilman pillereitä tai muita pulverita ei ole mitään. Mut tuskimpa moni isi/äiti veettuijakaan veisaa mitä pentu tekee. Eduskunnassa istuu useampia "tärkeitä", jotka myöntää historiansa... kaikki toki on lopettaneet. En usko, et eduskunnan hebuista tuli täysin puhdas seula edes pollarin pikatestissä. Osalla on lääkitys "syy", osalla varmaan ihan muutenvaan.

Hesan ympyröissä monet vetää aivan avoimesti ainetta suoneen, toiset myy. Valvonta siis pissii reisille ja pahahasti. Huvittavaa on tämä lain "laahaaminen", mikä tahaa, et voidaan myydä näitä design huumeita, kun eivät ole listalla. Tuokin possun kolo voitas tukkia pikku lakiteknisellä muutoksella ja näin ei vaan jakseta tehdä.

Vedelköö vaan aineita, mut LAITTAKOON ne jätökset jonnekkin fiksuun mestaan, eikä lojumaan. Jos veroista kustannetaan uudet ruitat, niin pitäs vanhat jaksaa itte hoitaa. Pyyhkiikö joku kohta nistien pahvat, kun eivät viitti sitäkään.

HEMOHES suomessa osataan piikittää!

• ootellaan...

Saas nähdä koska suomeen rantautuu huume joka saa nämä narkit syömään toinen toisiaan niinkuin jenkeissä.

• NAM SANOI KANNIPAALI
        ootellaan... kirjoitti:

Saas nähdä koska suomeen rantautuu huume joka saa nämä narkit syömään toinen toisiaan niinkuin jenkeissä.

Onhan se Tuksu Artoa nakerrellu aikoja sitten. Eli on sekin huume suomeen, tai ainakin jollaksen rantaan rantautunut. Tämä on tosi !

• jk

niinkö

• otanko kepin vai..

NO JUST NIIN.

Bathsalts kehiin! Zombie-apokalypsi on nurkan takana. Valmistautumaan ja äkkiä!

• Kylpysuolaa suoneen!
        otanko kepin vai.. kirjoitti:

NO JUST NIIN.

Bathsalts kehiin! Zombie-apokalypsi on nurkan takana. Valmistautumaan ja äkkiä!

Olen valmistautunut.

• Tämä oli

Hyvä ja järkevä aloitus!

• Parempi puhua

Tämä on ainakin yhdelle täälläkin paljon puhutulle julkimolle TOSI arka aihe.

• Maisa +

Hmm, taidan arvata ketä tarkoitat :/

• 2123

Nim. Ootellaan... On selvinnyt, että se tyyppi, joka söi toista ihmistä kadulla; OLI POLTELLUT VAAN PILVIÄ.

• Maha kurnii

Ehkä hänellä oli vaan nälkä?

• informer.
    • pattajapeukuttaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe