Muutuin & mitä teen!!

Hermoraunio!!

Nyt on näin, että musta on tullu "heikkohermoinen". Koulussa loppuvuodesta esitelmät ja ääneenlukeminen on tullu helvetiks. Mun ääni väreilee, en saa kunnolla henkee (vaikka yritän hengittää rauhalisesti), meinaan juosta luokasta ulos ja se hiljaisuus, että kaikki kuuntelee mua, on hermoja raastavaa :((.
Ennen oon ollu avoin ja itseluottamusta täynnä, nautin siitä että mua kuunnellaan, mut tunnettiin siitä että olin hyvin avoin... En tiiä mitä tapahtu, harrastan näyttelemistä sattunaisesti, ja sekin on jännä tilanne. Kun on kuitenkin joku muu vieressä, ei jännitä niin paljon.
Jännitän vrm siitä syystä, koska pelkään nolaavani itseni ja kun kaikki kattoo vaan mua >.<
Jos teil ois jtn neuvoi tai samoi kokemuksii, toki kertokaa :)) mä pelkään jo nyt koulunalkua ja esitelmii hirveesti :0

4

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212214

Ei mitään hätää! Kukaan ei naura sinulle, ja jos nauraakin, ota itsekin sellainen asenne, että naurat itsekin omalle töppäyksellesi.

Ei elämä ole niin vakavaa, ota ihan rennosti vaan niin hyvin menee!

• Hermoraunio!!

:).mä en pelkää et mulle naurettas, nautin kun nauretaan, ja se vapauttaa. Mutta pelkään että musta aletaan puhuu jtn ja mua pidetää urpona. En kestä sitä hiljaisuutta, ja vaikka halusinki puhuu, se vaa jännittää.

• kukka kumminkin

Taitaa olla ikään liittyvää. Oletko yläasteella? Suosittelisin ostamaan apteekista tai kaupan luontaistuote hyllystä Omega 3 kalaöljy kapseleita. Ne helpottavat jännityksiä ja rauhoittavat mieltä. Kannattaa kokeilla :) Ja liiku ulkona, nauti kavereiden seurasta, naura paljon ja nuku riittävästi. Myös se auttaa, kun puhuu jännittämisestä avoimesti.

• Hermoraunio!!

meen kasille, ja syön joka pvä 2 kalanmaksaöljy kapseleita :) oon kamujen kaa ja nautin elämästä. Toivon todella että on vain ikään liittyvää, sillä muut sosiaaliset tilanteet ei aiheuta ongelmia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      150
      5953
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      36
      4358
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3540
    4. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      36
      2951
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      55
      2847
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      2715
    7. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2638
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2530
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      2165
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2035
    Aihe