Tuli sit käytyä tossa Pelle Hermannin puistossa lapsen kanssa ja vessahätä yllätti. Voi luoja missä kunnossa ne oli...ei varmaan siivottu 2 viikkoon. Taas hyvää mainosta Porille...onko kaupungilla rahat todella noin loppu?
Pelle Hermannin puiston vessat.
8
1486
Vastaukset
- toinen pettynyt
Olen samaa mieltä. Aika likainen oli ainakin naisten wc. Kaipaisi perusteellisempaa pesua.
- Helle Permanni
Ihan kuin jonkun kusisen pubin saastaiset vessat...hyi stana!
- i00ii0i0iw0
Mitä siinä sättäätte saatana, peskää ne vessat! Ihme valitusta, pitääkö kaiken tulla valmiina? Kuvittelitte varmaan että teille pestään vessatkin valmiiksi? Istutteko myös pytyllä ja odotatte että joku saapuu pyyhimään?
- siivooooja
siivoapa suusi.
- P.ettynyt
Kuules vajakki, se on kyllä ihan KAUPUNGIN homma järjestää se siivous!
- työnmallia
Palkatkaa pian kaupungin varoista 5 uutta siivoojaa.On selvää että 1 ei riitä, koska perinteiseen tapaan tarvitaan ainakin 4 siihen mukaan eli 2 tupakalla ja 2 muuten vaan notkumassa ja nojailemassa työvälineisiin.Sen varsinaisen siivouksen sitten tekee esim. kesätyöläinen, joka on kaupungin työntekijän lapsi tai sukulainen tietenkin ja työkkärin kesätyötuella.
Entinen selviämisasema, nykyinen mikälierahankerjuulaitos.Siinäkin oli 4 ukkoa notkumassa työvälineisiin ja 1 harjaili silloin tällöin näön vuoksi seiniä :D - mun mielest
Mun mielestä koko kirjurinkahvila hermannin vieres kaipais pesua.
- Vaksu Viris
Ko taas mun miälest ne asiakkaat tarttis kaikki saunottaa. Ne haisee pahalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770