Mikä mättää?
En pääse enää tekemään ohjelmapäivitystä Garminin 1490T navigaattoriini? Kirjautuminen onnistuu ja pääsen sivulle jossa välilehdet: työpöytä, tuotteet, kartat…. Työpöydältä pitäisi löytyä ohjelmapäivitys, koska täällä on ”tarkasta kartta ja ohjelmapäivitykset”, mutta kun kilkkaan tätä niin, tulee ikkuna jossa teksti: ” OutOfDatePluginException” ja OK painike. Tähän sitten kaikki tyssää vaikka odottaisin kuinka kauan tahansa. ( Tuotesivulta kyllä löytyy rekisteröity laita), olen aiemmin kyllä tehnyt onnistuneesti päivityksiä).
Päivitys
mättää??
3
206
Vastaukset
- dfhsgf
Kokeile toisella selaimella. IE:n kanssa ollut ongelmia, mutta esim. Firefox toiminut mygarminin kanssa aina.
- VoiHyväJumala
Täällähän oli jo kerran vastattu, että herra käyttää sitä Googlea.
Joku pölvästi oli jo poistattanut tuon viestin.
On meitä moneksi. - Kahden kartan loukku
Oletko siis maksanut päivityksen? Osa päivityksistä on ilmaisia, osa maksullisia. Riippuu siis kartasta. Minulla on toinen kartta, jonka päivitys on maksullinen ja toinen, joka on ilmainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833