Vielä koskenpään hirsibaarista?

mökkiläinen

Mikä on hirsibaarin tilanne tällä hetkellä, kun kantautui tänne asuinpaikkakunnalle tietoa että baari ei olisi auki?? Mitä tapahtunut/ tapahtumassa?
Kohta loman alkaessa kun mökille taas suunnistetaan niin kiinnostaisi..

38

4680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä-häh

Koskenpään Kyläparlamentti ei tykkää hyvää, jos tieto pitää paikkansa.

• kesäasukas

kyllä koskenpään oma "olohuone" on tällä hetkellä kuulemma huonossa jamassa .toivotaan että apu tulee ajoissa.

• JussPuss

Rantapirttikö? Hyttyset siellä ainakin parveileepi sankoin joukoin!

• koskenpäältä

Joo, näin olemme kuulleet, että asiat ovat todella huonolla mallilla, kesä parhaimmillaan ja baari vähän auki, eikä kuulema alkoholijuomiakaan enää tarjoilla.

• kesäasukas

jusspuss ei taida tietää koskenpäästä mitään jos ei erota rantapirttiä ja hirc baaria toisistaan

• kesäasukas

tarvii pitää kyläpäälikön kanssa palaveri ni eiköhän me jotain keksitä

• koskenpäältä

Eilen kuulin tiedon että baari aukeaa uudestaan elokuun alusta ja pitäjänä tuttu ja turvallinen Katja.

• Kesäasukas

Ihan totta :) no sehän kuulostaisi todella hyvältä..ei ole Katjan voittanutta :D

• Myös Mökkiläinen

Baarin nykyiset yrittäjät ovat Jämsänkoskelta, työmatka päivittäin 40km. Lisäksi pieniä lapsia, jotka kai myöskin Jämsänkoskella päivähoidossa. Heillä, kuten taas Katjalla, ei ole anoppeja ja muuta sukua lähellä auttamassa baarinpidossa ja lasten hoidossa. Miettikää vähän, ennenkuin haukutte toisia! Lisäksi Katja vaati kuulemma aivan älytöntä vuokraa baarista, noin tonni kuussa! Ihan törkeää, kun vertaa esim. Jämsän vuokrakiinteistöihin!! Nimim. En yhtään ihmettele että nykyiset lopettavat, eihän sinne tuolla tyylillä kukaan halua.. :/

• dunarimyös

Koskenpäältä on kautta aikojen käyty Jämsänkoskella(40km) töissä ja viety pieniä lapsia hoitoon.Aivan normaalia työtä tekevien ihmisten arkea.Hoh hoijaa tuo kirjoittelu...

• Koskenpääläinen

Eiköhän ole parempi ettei täällä mollata ketään,ei nykyisiä eikä uusia eikä edellisiä, jokainenhan itse valitsee ammattinsa, toiset pärjää yrittäjänä toiset ei. Ollaan nyt onnellisia että Koskenpäällä saadaan pysymään baari missä on tapahtumia ja mukavaa seuraa. Ja Katjahan sen on jo aikaisemminkin osannut hoitaa.
      Itsekkin yrittäjä ollut jo yli 10 vuotta.

• täältä kyliltä

mukavaa kun katja jaksaa jatkaa vaikka on kotona pieniä lapsia, tsemppiä katjalle, kyllä saat baarin palautettua taas ennalleen,eli mukavaksi paikaksi poiketa.

• Myöa Mökkiläinen

Ennalleen??? Kyllä meidän mielestä baari on ollut koko aika mukava paikka poiketa ja viettää aikaa :)

• Kävis ku vois

Henkilökunta hyvää, mutta ei rahanpuute. Kaks kesää oll kiini silloin kun olis asiakkaita

• Useasti pysähtynyt

Baarihan oli vuokrattavana useaan otteeseen ainakin kahden vuoden ajan ennen nykyisien yrittäjien tuloa. Ainakin keskisuomalaisessa oli monia vuokrailmoituksia. Eipä taida olla mikään kannattava yritys.. Nyt siellä siellä sentään oli uusien yrittäjien toimesta hyvät ruuat ja aina tuoreet päivän lehdet, siitä ISO PLUSSA! Ja hieno palvelu. Kiitos siitä! :)

• ovi kiinni sesonkina

Kannattavuudesta en tiedä, mutta ei se ainakaan kannata jos ei ole auki, niinku nykyään.

• Useasti pysähtynyt

Kyllä ainakin tänään oli auki, kun ajoin koskenpään kautta ja poikkesin Baariin syömään. Ja ovessa oli aukioloaikoja ja selitys miksi nykyään lyhyt aukioloaika. Ymmärrän yrittäjiä, kun itsekin olen sellainen. Aika on rajallista..

• miksi???

Niin no pelkällä kahvin ja pullan yms. myynnillä tuskin olisi kannattanut jatkaa, kun alkoluvat poistuivat :/

• ei sieltä

Kauheita juoppoja siellä Koskenpäällä, pelkkä kalja kiinnostaa! Mitä nyt kahvista...Kaljaa saatte Siwastakin, sillä myynnillä se kai siellä edelleen pärjää. Hyvää kesää :)

• ...

Ei kahvissa mitään vikaa, mutta sillä tuotolla ei niin pienellä kylällä kuppiloita pidetä.. Itse tykkään käydä juomassa muutaman ihan jossain terassilla yms.. mutta onhan pussikaljallakin olo jossain lepikossa varmasti ihan omaa luokkaansa..miten kukin tykkää :D Se nyt vaan sattuu olemaan tämä pienen kylän baarin poismeno iso juttu, kun ei palveluita juuri ole :/

• Kyllä näin on!
    • Koskenpäältä

Olipas ihana käydä Hirsibaarilla perjantaina, ihana Katja jälleen tiskin takana.
      Palvelu toimi, oli hyvää ruokaa, ja ihmiset viihtyi, tsemppiä Katjalle baarin pitämiseen ja toivottavasti saa vuoden aikana menetetyt asiakkaat takaisin, meidät ainakin!

• Rekkamies71

No onnea teille! Mitä vikaa edellisissä oli,oliko ruoka huonoa vai palvelu epäystävällistä?Eikös väliaikaiset yrittäjät tehneet omistajalle palveluksen, kun Suostuivat Pitämään Baaria noinkin kauan? Minä kuulin myös, että vuokra oli ihan hirvittävä (verrattunu kaupungin vuokriin), en yhtään ihmettele, ettei vuokrallaolo tuollaisessa kannata. T. Joskus siellä pysähtynyt :)

• El Tiempo
        Rekkamies71 kirjoitti:

No onnea teille! Mitä vikaa edellisissä oli,oliko ruoka huonoa vai palvelu epäystävällistä?Eikös väliaikaiset yrittäjät tehneet omistajalle palveluksen, kun Suostuivat Pitämään Baaria noinkin kauan? Minä kuulin myös, että vuokra oli ihan hirvittävä (verrattunu kaupungin vuokriin), en yhtään ihmettele, ettei vuokrallaolo tuollaisessa kannata. T. Joskus siellä pysähtynyt :)

Kaikista ei ole yrittäjiksi. Se vaatii paljon muutakin, kuin tahtoa olla yrittäjä. Vuokra lienee ollut jo tiedossa tehdessä yrityksen kannattavuuslaskelmia? Pääasia kuitenkin, että baari pysyy Koskenpäällä.

• kylältä
        El Tiempo kirjoitti:

Kaikista ei ole yrittäjiksi. Se vaatii paljon muutakin, kuin tahtoa olla yrittäjä. Vuokra lienee ollut jo tiedossa tehdessä yrityksen kannattavuuslaskelmia? Pääasia kuitenkin, että baari pysyy Koskenpäällä.

Onneksi koskenpäällä pysyy baari, kiitos Katjan. :)

• Pitkälinja

Kyllä mulla tulee ikävä Berttaa ja Bertan baaria - missä Ottokin joi kokista. Se oli kulta aikaa silloin kun poikkesin Petäjäveden linjalla siihen ja laskin "Jyväskyläläisen" pois.

• akin ajoilta...

koskenpään baari hieno homma,kylläkin tonnin vuokra ja siihen 4-5 sataa euroa sähköön kuussa,monen halukkaan yrittäjän vetää puihin.katjalle onnea ja jaksamista.

• baarin pitäjät

Rekkamies 71, vastaus sinulle: ruoka välillä ala-arvoista ( minun mielestä) palvelu todella tokeröä, baari auki-kiinni miten sattuu, vuokra tonni kuussa sähköt, joutuu sitä muuallakin maksamaan samoja summia, voihan pienen kahvilan saada viis satasella, mutta ei siihen kuulu kaikki irtaimistot yms. Valitettavasti kaikista ei ole yrittäjäksi, baarin pitäminen ei ole helppoa työtä, mutta joskus onneksi palkitsevaa. Parempi jättää baarin pitäminen niille ketkä sitä jaksaa tehdä. Itsekkin baaria pitänyt....

• yrittäjä myös

Eiköhän tää kaikkien arvostelu täällä jo riitä, annetaan jokaisen yrittää rauhassa.
      Bisnes on bisnes.

• kesäasukas

tervetuloa koskenpäälle

• BP/Union/Gulf/TB

Heh kävin viimeviikolla kahvilla, olihan sekin kokemus.
      Pikkukahvi ja näivettynyt pulla (jolle en nimeä keksinyt)
      3,40€ joten hinnaston ovat varmaan saaneet ABC:lltä lainattua,
      taso ja tarjoiltavat kuitenkin ihan eri maailmasta.

Epäilen meitä viimeisenkerran kävijöitä riittävän tulevaisuudessakin.

• Torvisen Tonttu

Hah haa näitä keskusteluja... Rekkamies71 ja BP/Union/Gulf/TB nimimerkillä kirjoittaa selkeästi sama henkilö. Mikähän lie motiivi? Oma lehmä jotenkin ojassa, vai pelkkää kateutta?

• Omaan päähän
        Torvisen Tonttu kirjoitti:

Hah haa näitä keskusteluja... Rekkamies71 ja BP/Union/Gulf/TB nimimerkillä kirjoittaa selkeästi sama henkilö. Mikähän lie motiivi? Oma lehmä jotenkin ojassa, vai pelkkää kateutta?

Juu, nämä keskustelut on aivan p:stä. Mutta pakko on kommentoida kun pienyrittäjää lyödään maanrakoon. BP/Union/Gulf/TB; ÄLÄ IKINÄ TULE Koskenpäälle jos elämäsi pyörii ko. yhtiöiden piirissä. Mutta sinulle lohdutukseksi; Me ja muut olemme taivaallisen onnellisia, että sinunlaisesi ei ole häiritsemässä enään ikinä rauhallista ja hyvää kahvihetkeä. Nyt suut suppuun!!!

• BP/UNION.........
        Omaan päähän kirjoitti:

Juu, nämä keskustelut on aivan p:stä. Mutta pakko on kommentoida kun pienyrittäjää lyödään maanrakoon. BP/Union/Gulf/TB; ÄLÄ IKINÄ TULE Koskenpäälle jos elämäsi pyörii ko. yhtiöiden piirissä. Mutta sinulle lohdutukseksi; Me ja muut olemme taivaallisen onnellisia, että sinunlaisesi ei ole häiritsemässä enään ikinä rauhallista ja hyvää kahvihetkeä. Nyt suut suppuun!!!

Tulen kerran vielä käymään ja jätän sulle sinne baariin noudettavaksi nitroja ettet saa sydäriä.

Kovasti lämpeävää porukkaa tuntuu asustavan näivettyvässä Jämsän pikkukylässä, kannattaisi ottaa asikkaiden kommentit opiksi ja parantaa palvelua, eikä akitoida ystäviä haukkumaan maksavia asiakkaita.

Ilmeisesti et tunnista noita tuotemerkkejä, ainoastaan TB on nykyisin voimakkaasti jakeluverkkobisneksessä mukana ja tietysti erityisen
        voimakkaasti kasvava Harjunsalmen Gulf.

Tilatkaa TV:veestä tuttu kauhukeittiön kokki laittamaan asiat kuntoon,
        niin Koskenpääkin tulee vielä maailmankartalle onhan lähellä Unescon maailmanperinnekohde Kirkkokin.

Omalta osaltani lopetan teidän valistamisen tähän viestiin, repikää suitanne niin paljon kuin huvittaa tästä eteenpäin, näkemiin.

• koskenpäältä

Käytiin eilen karaoke illassa Hirsibaarilla, ja oli todella mukavaa menoa ja meinikiä, palvelu hyvää ja kaikki toimi. Kiitos yrittäjille!

• utelias...

oliko paljon porukkaa

• yes

Kyllä oli

• Nuohooja Sami

Hirsibaarissa saa juoda hyvät kahvit! Tosi hyvä, että baari on voimissaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe