kankaanpään keskustelupalsta

Keskusteluhaluinen

Onko nyt käynyt silleen, että ensin lopettivat keskustelupalstan kaupungin omilta sivuilta ja sitten paikallislehden Kankaanpään seudun sivuilta? Vai onko tämän 24:n lisäksi jäljellä vielä joku "lähikeskustelupalsta"?

Avoimuutta aina toitotetaan, mutta ei tämä aivan sellaiselta tunnu.

55

9028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdadadadadadasasda

      Johtunee siitä, että tuskin kyseistä palstaa käytti kukaan. Joten ei maksanut vaivaa pitää yllä.

      • Alakoululainen

        - hei kaikki kankaapääläiset, Lammelan Erkit, Heinosen Sepot ja Sulevit ,Viidan Ritvat ,nyt kaikki kirjoittelemaan palstalle.. ..että saan kuulla mitä .. kuuluu...


      • kavoluoma

        Kuka kyselee??


      • ristilä1
        Alakoululainen kirjoitti:

        - hei kaikki kankaapääläiset, Lammelan Erkit, Heinosen Sepot ja Sulevit ,Viidan Ritvat ,nyt kaikki kirjoittelemaan palstalle.. ..että saan kuulla mitä .. kuuluu...

        Hei, vastaisin kun tietäisin kenelle. Terveisin Ritva


      • alakoululainen
        ristilä1 kirjoitti:

        Hei, vastaisin kun tietäisin kenelle. Terveisin Ritva

        Hei Ritva !!! -Oletko sinä Viidan Ritva .Anna tulla textiä mitä Sinulle kuuluu......Minä olen Hilkka ! Joko hiffaat ...kuka. ..


      • ristilä1
        alakoululainen kirjoitti:

        Hei Ritva !!! -Oletko sinä Viidan Ritva .Anna tulla textiä mitä Sinulle kuuluu......Minä olen Hilkka ! Joko hiffaat ...kuka. ..

        Hei, voisitko laittaa puh.numerosi niin ottaisin yhteyttä, taidan tietää kuka olet. Terv. Ritva


      • alakoululainen

        Hei ! - Kun epäilet - kuka olen niin,voisitko kertoa sukunimeni ekan kirjaimen ?


      • Ristilä1

        Tyttönimeltäsi ajattelen A kirjaimella alkavaa.....


      • Anonyymi
        alakoululainen kirjoitti:

        Hei Ritva !!! -Oletko sinä Viidan Ritva .Anna tulla textiä mitä Sinulle kuuluu......Minä olen Hilkka ! Joko hiffaat ...kuka. ..

        On uteliaita ihmisiä t


      • Anonyymi
        alakoululainen kirjoitti:

        Hei Ritva !!! -Oletko sinä Viidan Ritva .Anna tulla textiä mitä Sinulle kuuluu......Minä olen Hilkka ! Joko hiffaat ...kuka. ..

        Tää minä olem


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On uteliaita ihmisiä t

        Olen minä,,,hah,-haa,,


      • Anonyymi
        ristilä1 kirjoitti:

        Hei, voisitko laittaa puh.numerosi niin ottaisin yhteyttä, taidan tietää kuka olet. Terv. Ritva

        En laita numerosi.


      • Anonyymi
        kavoluoma kirjoitti:

        Kuka kyselee??

        ..no minä kyselen.
        - Esim. Erkki Lammela..
        Missäpäin hääräilee. mies tällä hetkellä, olisi kiva kuulla !


      • Anonyymi

        04.08. - Onnen päivä tämä tiistai !
        -ilhana elokuu


      • Anonyymi
        alakoululainen kirjoitti:

        Hei ! - Kun epäilet - kuka olen niin,voisitko kertoa sukunimeni ekan kirjaimen ?

        Perkiö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita numerosi.

        Petkiö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On uteliaita ihmisiä t

        O tempora O more. Onpa kiva palsta arvuutella kuka nimetön id....etsii ystäviään
        . Kai joistakin on sitten kivaa tuollainen.


      • Anonyymi
        alakoululainen kirjoitti:

        Hei Ritva !!! -Oletko sinä Viidan Ritva .Anna tulla textiä mitä Sinulle kuuluu......Minä olen Hilkka ! Joko hiffaat ...kuka. ..

        huono tavaraa


    • Alakoululainen

      Haloo... Vesangon Kalevi ! Kirjoita palstalle kuulumisia Ristilän kulmalta..ja siitä minne elämä Sinua kuljettanut ...

    • Dodoska

      Miksi kirjoittelu on lopahtanut ?
      Jatkakaa, yrittäkää edes.
      Hyvää Uutta -Vuotta kaikille !

    • sisoo

      Hilkan nimi alkaa S-kirjaimella ja toisen
      F-kirjaimella.
      Jos oikein muistan.?

    • buah

      käykää jätkät sutasemas lohikon valkoses talos.ettei tartte dildoja käyttää mutta varokaa ettette löydä dildoo takapuolestanne ja pitäkää rahapussista kiinni

      • Misäpäin

        Kuka?


      • buah

        se on se subwayn lihava läskileuka myyjä......sillä on holistin tekemiä kakaroita ......on hyvä imee..........


      • Anonyymi
        buah kirjoitti:

        se on se subwayn lihava läskileuka myyjä......sillä on holistin tekemiä kakaroita ......on hyvä imee..........

        Ja myllymaen lihava isoperseinen nainen...kaykaa miehet painamassa..hahaa


      • Anonyymi
        buah kirjoitti:

        se on se subwayn lihava läskileuka myyjä......sillä on holistin tekemiä kakaroita ......on hyvä imee..........

        Ja varma saanti...hehee


    • harmittavaa

      Hyvä olisi, jos olisi muitakin palstoja kuin tämä, sillä kaikki eivät ole facessa. Seudun keskustelupalstan sulkeminen ärsyttää, mutta niinpä näyttää olevan muidenkin lehtien kanssa, että vapaata keskustelua ei suvaita.

    • dengxiaoping

      Kylään perustettiin markkinointiin ja viestintään oikein päällikkövirka. Onko kukaan huomannut mitään tuloksia? Eikös juuri tuolle vakanssille kuuluisi järjestää edes kunnollinen keskustelupalsta?

      • Anonyymi

        Kaija Vesanko....missä olet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaija Vesanko....missä olet ?

        Olen taalla,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen taalla,,,

        Aivan oikein vastattu .
        Mutta missä ?
        kaverit kertoi , että olet niemeltäsi
        nykyään Villanen.
        Pitääkö paikkansa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein vastattu .
        Mutta missä ?
        kaverit kertoi , että olet niemeltäsi
        nykyään Villanen.
        Pitääkö paikkansa ?

        ...korjaus = nimeltäsi.
        Ok !


    • Anonyymi

      Kuka haluaa keskustella jossain kaupungin ylläpitämällä keskustelupalstalla, siinä on suuri tietoturvavaara kun joku kaupungin palkkalistoilla suojatyöpaikassaan oleva sosialisti moderoi palstaa, tekee kaikkensa selvittääkseen henkilöllisyytesi ja raportoi kaikki eteenpäin työväen talolla ryyppääville ja nussutteleville tovereille. Pahimmassa tapauksessa löytyy joku porsaanreikä millä perusteella syyttäjälaitoksella työskentelevät, Halosen, Leninin ja Stalinin kuvia toimistonsa seinällä toverit saavat kirjoittajan tuomiolle väärästä mielipiteestä, joka kylläkin oli totta mutta ääneen ei saa puhua.

      • Anonyymi

        Totta. Demarit on kaikkein pahimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Demarit on kaikkein pahimpia.

        Eipäs vaan persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs vaan persut.

        Kuka tietää missä Asseri Katajamäki
        nykyään vaikuttaa..
        Ei mulla muuta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää missä Asseri Katajamäki
        nykyään vaikuttaa..
        Ei mulla muuta !

        Noormarkussahan Asseri nykyään vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noormarkussahan Asseri nykyään vaikuttaa.

        Hilduri kyselee,
        kuka Sinä olet,
        kun tunnet ja tiedät ihan kaiken ?
        Kiva lukea ...jatka vaan!


    • Anonyymi

      Liity mukaan keskusteluihin

      Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.

    • Anonyymi

      Sodomiittia kaikki.

      • Anonyymi

        En halua tuomita, mutta teen sen kuitenkin.
        HYI Sinun ajatusmaailmaasi, kuinka voitkaan ajatella tuollaisia.
        - Ehkä olet vielä kuvitteellinen
        Ikäteini? ( = IKÄTEINI.).....hyi !


    • Anonyymi

      Mitä oikein tarkotat?

    • Anonyymi

      Minäkin olen käynyt Kankaanpäässä! Sain pimppiä siellä!

      • Anonyymi

        OHO! Että ihan sait.


    • Anonyymi

      Mitä hyötyä Suomi24:stä on?

      • Anonyymi

        Se että.kuulee paikkakunnan vittuilut


    • Anonyymi

      Jos keskustelua tai siihen vastattua viestiä ei poisteta ilmoittamisesta huolimatta, tarkoittaako se sitä, ettei se ole sääntöjen vastainen?

      • Anonyymi

        Maailmassa on niin monta ihmeellistä asiaa...David


    • Anonyymi

      oja vaahtoa maantie

    • Anonyymi

      Vasemmalta saamme... puhdasta tekopyhyyttä, tarkoituksellisia tuomiota. Et ole syyllinen pelkästään omiin synteihisi, vaan myös isiesi synteihin. Orjuuden ja kolonialismin rikokset ovat sinun vastuullasi. Ja jos olet valkoinen, heteroseksuaalinen mies olet rasisti, homofoobikko, transfoobikko, islamofoobikko, seksisti ja barbaari. Et ole riittävän hyvä seksissä, mustat ovat parempia! Et osaa olla suvaitseva, kaikki syliisi ottava! Emme kohta tarvitse sinua mihinkään valkoinen heteromies! No jaa … maksa meidän elämämme sentään!

    • Anonyymi

      hei....kuka tuntee tai tietää Alahonkajoen taidemaalaria , jonka nimi on Norgord.
      Oli maalannut hienoja tauluja, joita kauppasi Ida Norgord, kiertävä hieroja. Oli hänen äitinsä ?

    • Anonyymi

      Hyvä kun lopettaisivat tämänkin paskanjauhannan mekan.

    • Anonyymi

      Jep..💕
      .....kyllä vaan haluaisin kavereiden kirjoittelua palstalle , kertomaan vaikka reteitä kalajuttuja , jos mikään muu ei tule äkkiseltään mieleen .
      -siinä ideaa kerrakseen.eikö....
      -Sain mun lähikaverit hysterian parhaalle,
      kun kysyin : "onko sinun puo toiminut kunnolla"... ?...eivät tienneet mitä tarkoittaa ja kun kerroin ...
      eivät uskoneet...ei sitten millään....
      -Murresanasto ihmeellinen...💕

    • Anonyymi

      Ritva Kankaanpää Jedu ns työlaukku desifioimis sinepullo myy oppilaat vammoihin käy Tömmi Laurila IT

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe