kankaanpään keskustelupalsta

Keskusteluhaluinen

Onko nyt käynyt silleen, että ensin lopettivat keskustelupalstan kaupungin omilta sivuilta ja sitten paikallislehden Kankaanpään seudun sivuilta? Vai onko tämän 24:n lisäksi jäljellä vielä joku "lähikeskustelupalsta"?

Avoimuutta aina toitotetaan, mutta ei tämä aivan sellaiselta tunnu.

28

2056

Vastaukset

• Johtunee siitä, että tuskin kyseistä palstaa käytti kukaan. Joten ei maksanut vaivaa pitää yllä.

• - hei kaikki kankaapääläiset, Lammelan Erkit, Heinosen Sepot ja Sulevit ,Viidan Ritvat ,nyt kaikki kirjoittelemaan palstalle.. ..että saan kuulla mitä .. kuuluu...

• Kuka kyselee??

• Alakoululainen kirjoitti:

- hei kaikki kankaapääläiset, Lammelan Erkit, Heinosen Sepot ja Sulevit ,Viidan Ritvat ,nyt kaikki kirjoittelemaan palstalle.. ..että saan kuulla mitä .. kuuluu...

Hei, vastaisin kun tietäisin kenelle. Terveisin Ritva

• ristilä1 kirjoitti:

Hei, vastaisin kun tietäisin kenelle. Terveisin Ritva

Hei Ritva !!! -Oletko sinä Viidan Ritva .Anna tulla textiä mitä Sinulle kuuluu......Minä olen Hilkka ! Joko hiffaat ...kuka. ..

• alakoululainen kirjoitti:

Hei Ritva !!! -Oletko sinä Viidan Ritva .Anna tulla textiä mitä Sinulle kuuluu......Minä olen Hilkka ! Joko hiffaat ...kuka. ..

Hei, voisitko laittaa puh.numerosi niin ottaisin yhteyttä, taidan tietää kuka olet. Terv. Ritva

• Hei ! - Kun epäilet - kuka olen niin,voisitko kertoa sukunimeni ekan kirjaimen ?

• Tyttönimeltäsi ajattelen A kirjaimella alkavaa.....

On uteliaita ihmisiä t

Tää minä olem

• Anonyymi kirjoitti:

On uteliaita ihmisiä t

Olen minä,,,hah,-haa,,

• Haloo... Vesangon Kalevi ! Kirjoita palstalle kuulumisia Ristilän kulmalta..ja siitä minne elämä Sinua kuljettanut ...

• Miksi kirjoittelu on lopahtanut ?
    Jatkakaa, yrittäkää edes.
    Hyvää Uutta -Vuotta kaikille !

• Hilkan nimi alkaa S-kirjaimella ja toisen
    F-kirjaimella.
    Jos oikein muistan.?

• käykää jätkät sutasemas lohikon valkoses talos.ettei tartte dildoja käyttää mutta varokaa ettette löydä dildoo takapuolestanne ja pitäkää rahapussista kiinni

• Kuka?

• se on se subwayn lihava läskileuka myyjä......sillä on holistin tekemiä kakaroita ......on hyvä imee..........

• Hyvä olisi, jos olisi muitakin palstoja kuin tämä, sillä kaikki eivät ole facessa. Seudun keskustelupalstan sulkeminen ärsyttää, mutta niinpä näyttää olevan muidenkin lehtien kanssa, että vapaata keskustelua ei suvaita.

• Kylään perustettiin markkinointiin ja viestintään oikein päällikkövirka. Onko kukaan huomannut mitään tuloksia? Eikös juuri tuolle vakanssille kuuluisi järjestää edes kunnollinen keskustelupalsta?

• Kaija Vesanko....missä olet ?

• Anonyymi kirjoitti:

Kaija Vesanko....missä olet ?

Olen taalla,,,

• Kuka haluaa keskustella jossain kaupungin ylläpitämällä keskustelupalstalla, siinä on suuri tietoturvavaara kun joku kaupungin palkkalistoilla suojatyöpaikassaan oleva sosialisti moderoi palstaa, tekee kaikkensa selvittääkseen henkilöllisyytesi ja raportoi kaikki eteenpäin työväen talolla ryyppääville ja nussutteleville tovereille. Pahimmassa tapauksessa löytyy joku porsaanreikä millä perusteella syyttäjälaitoksella työskentelevät, Halosen, Leninin ja Stalinin kuvia toimistonsa seinällä toverit saavat kirjoittajan tuomiolle väärästä mielipiteestä, joka kylläkin oli totta mutta ääneen ei saa puhua.

• Totta. Demarit on kaikkein pahimpia.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta. Demarit on kaikkein pahimpia.

Eipäs vaan persut.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipäs vaan persut.

Kuka tietää missä Asseri Katajamäki
      nykyään vaikuttaa..
      Ei mulla muuta !

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka tietää missä Asseri Katajamäki
      nykyään vaikuttaa..
      Ei mulla muuta !

Noormarkussahan Asseri nykyään vaikuttaa.

• Liity mukaan keskusteluihin

Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.

• Sodomiittia kaikki.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    67
    2916
  2. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    6
    402