olen 13v poika ja minulla ei tule spermaa.minua alkoi mietityttämään kun kaverini kertoi että hänellä on alkanut jo sukupuoli kehitys.se alkoi kaverillani kuulemma kun hän täytti 12 ja nyt hän täyttää kohta jo 13.minä olne jo 13 ja en ole kehittynyt ollenkaan.
13v poika.ei lennä
5
248
Vastaukset
- Tyttövaan
Tää kuulostaa tyhmältä koska oon tyttö... mut kummiski älä huoli, on monet jotka on jopa 15 vuotiait ja niil on sama ongelma :) älä arvioi ittees johonki sun kaveriin, sä oot oma ittes ja sun kaveri on se oma ittes :) esim mun kavereitten rintsikka koot on joku 70a ... Ja mull taas on 75B et ei voi vertailla toisiinsa :)
- KErro toki
Kerro toki lisää onko Ne D-kupit vai C-kupit ??
Ei vittu :DDDDD - hahh.. ;)
KErro toki kirjoitti:
Kerro toki lisää onko Ne D-kupit vai C-kupit ??
Ei vittu :DDDDD75D
- sssdere
ihan normaalia. 13v itekkin oli vielä lapsi tai jotain haivenia tais alkaa kasvamaan sillon ja noin 14 vuotta kun täytin niin alko lentämään :) Kyl sullakin se sit lentää.
- wtdc
Mul tuli jo 12 vuotiaan spermaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756