kertokaa seksitarina

aharunnqariari

oon 14v poika ja kertokkaa mulle seksinovelli että lentäis spegut

6

2355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mumskista

Kävelen normaalisti suihkuun, kun yllättäen takaantani ilmestyy tuttu poika. hän laittaa käden suuni eteen ja sanoo odottaneensa minua. puen uimapuvun päälle ja menen ulos, jossa poika odottaa jo minua. uimapuku on pieni ja kiristää joka puolelta, korostaen uhkeita muotojani. "venyttele" hän sanoo, ja viiltää puukolla pienen naarmun käsivarteeni. jonkun aikaa venyteltyäni sanon etten pysty venyttelemään näin tiukassa asussa. poika ottaa sakset takataskustaan, kävelee luokseni, ja tarraa kiinni nännistäni. hän venyttää uimapukua ja napsaisee reiän, samoin hän teki toisellekin rinnalle. "venyttele vielä" hän käskee ja hieroo housujensa etumusta. jonkin ajan kuluttua hän käskee minua menemään kontilleni maahan, ja viiltää uimapuvun päältäni auki. poika tarraa lanteiltani kiinni, hieroo kiven kovaa kullia perseeseeni vähän aikaa ja valmistautuu työntymään sisään. viime hetkellä hän osoittaakin melansa kakkosreikääni. "se on väärä!" huudan, ja hän vastaa "se on juuri se minkä haluan" ja työntää melansa sisääni. kiljun tuskasta hänen pumpatessaan kovaa vauhtia. poika hidastaa ja kysyy "oletko vielä neitsyt?" ja vastaan olevani. hän repäisee munansa perseestäni ja työntyy uudestaan sisääni, mutta tällä kertaa pilluuni. kiljun niin kovaa että ääni meinaa mennä ja veri valuu altaaseenkin. lopulta hän laukeaa sisääni räjähtävästi ja sanoi uusivansa kierroksen heti suihinoton jälkeen.

• hpö

Toi on aika höpöä kattoo ku tyypit laittaa tarinoita...mut saahan sitä vähän höpö ollaki:p

• hgfdswert

Hei idiootit olen todella netti viisas ja tajuan tästä ihmeellisestä internetin ulottovuudesta enämmän kuin te. Kyllä olen netti viisas ja osaan trollata vitun idari pedot et pää kii i can handle it.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe