Te ketkä mietitte tai ei ole vielä Jussin vietto paikkaa, suosittelen Punkaharjua.Siellä on kaikki elementit mitkä juhannukseen kuuluu.
JUHANNUS 2012 PUNKAHARJUN LOMAKESKUS
3
319
Vastaukset
- Ilman?muita?
Onkohan jotenkin syrjässä (jonkun mielestä), kun kukaan ei ole kommentoinut? Kieltämättä Punkaharju on kaunista seutua ja ehkä sieltä joku muukin juhannuksen viettäjä löytyy....????
- JuHannus
Sinne on tarkoitus mennä tänäkin vuonna pienellä porukalla. Toivottavasti on taas muutakin nuorta porukkaa.
- Juzzii
Olin Punkaharjun lomakeskuksessa 2012 juhannuksena. Oli ihan ok. mesta ja ravintola oli ihan täynnä aattona. Tosiaan kaikki elementit lomailuun mitä tarvii. Voi syödä omia ruokia, tai käydä ravintolassa syömässä. 2 hengen leirintämökissä olin ja niissäkin jääkaappi, mikä tosi hyvä juttu. Ehkä nyt 2014 juhannuksena sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221