Moro... en nyt leiju tai mitään mutta tyttöystäväni saattaa haluta seksiä ja niin minäkin mutta mulla on pari ongelmaa... oon 13v ja penikseni ei ole vieläkään ruvennut oikeen kasvamaan... ja se vituttaa mua paljon! Karvojakaan ei ole paljon mutta kivekseni ovat kasvaneet. Olen ihan sekaisin täällä että millon sen sit pitäs ruveta kasvamaan. Nolottaa vaan nii vitusti tulla kertomaan tällasta tänne ku voi täälläkin niitä hatersejäkin olla :D Kertokaa jotain tietoa mikä rauhottaaaaaa! kiitos
peniksen kasvu
12
294
Vastaukset
- jokuyyy
Sama ongelma penis ei oo kasvanu mutta kivekset ja kassit on muute tuleeks mälliä?
- fuckaaazz2
sillontällön unohdin kertoa et esinahkanikin on silleen "jumissa" etten saa sitä terskan yli... joten se saattaa estää sperman tulon mut kyl se siitä vähän ajan päästä tulee
- Apua tulossa
Sama ongelma eli tee tämä. Jos et ole runkannut aloita ne heti.
Toka. Mene suihkuun ja varovasti aina esinahkaa riuputat pois, hitaasti koska se sattuu ja siellä on muuten paskaa sitten esinahan alla. eli kannattaa suihkuttaa koko ajan. Päivä päivältä aina hiututat alas ja niin pois päin. Se tuntuu paskalta, mutta se kannattaa. Ja runkkaus auttaa karvojen nousuun.
Kolmas Putsaa ne paskat pois sieltä penisken juurelta ja kun olet saanut viimeinkin itkulla ja väännöllä/jos olet sen esinahkan vittuun voin onnitella sinua.
Se ei koske tai mitään , mutta voi tuntua sietämättömältä.
neljäs, joka päivä kun esinahka on pois pidät kulliasi vapaana sillein, että totut siihen
Viides Leiki tällä: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=77937
- vittu
oon 13 ja sama juttu lyhyt ei juurikaan karvoja vituttaa!
- ahihii
sun kyrpä nahkas on liian kiree joset saa taakse et oo kypsä nussiimaan ees fyysisesti :--DD
- fuckaaazz2
ja mitä haittoja on jos nussin silleen... :/
- no
yleensä normaalisti nussitaan esinahka takana ja toi mälliä tulee sillon tällön ei kuulosta kypsältä eli jos et oo ees ikinä kunnolla lauennut seksi kannattaa unohtaa jos olet tiedät sen
- fuckaaazz2
oon valmis seksiin koska tiiän sen... oon lauennu kunnolla mut eniten pelkäsin et sanot jostain esinahan repeämisest :D onks se mahollista?
- älä huoli
fuckaaazz2 kirjoitti:
oon valmis seksiin koska tiiän sen... oon lauennu kunnolla mut eniten pelkäsin et sanot jostain esinahan repeämisest :D onks se mahollista?
mullaki oli kiree esari mutta pikkuhiljaa se alko löystyy, se on kuitenki aika normaali ja aika monel varmaa sama ongelma
- kokemusta on
on ja penismurtuma raskaimmassa seksissä sitten aids on joka neljännellä 12 vuotiaalla tytöllä klamyda lähes jokaisella ja tippur joka toisella satiaisia ja hiiva sieni kaikilla
- tyttö
Moi olen tyttö ja tiien ettei mua kaivata täällä, koska nää on poikien juttuja :DD mut voin kertoo että tytöillä alkaa kasvaa karvat alapäässä noin 11-13 vuotiain ja tutkitusti pojat ovat noin 3 vuotta jälkessä kehityksen suhteen joten kyllä se pippelikin kasvaa aikanaan, myöhemmin. Joten malttia et kyl se tulee kasvaa, mut ei vielä.
Ps. Kysy suoraa sun tyttöystävält siit seksist ja jos päätätte puuhailla, niin varokaa ettette jää kiinni! (; - fuckaaazz2
kiitos kaikille :D nyt olo tuntuu hieman helpottuneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965