oikee on... :/
Montakohan
21
264
Vastaukset
- ainoa olet
yksi.
- toi ..
pelle sanoo noin tääl jokaiselle .. jokainen on sille ainoo .. hihiii ..
- Sulla on samat sanat
kenelle hyvänsä.
- yksi...
toi .. kirjoitti:
pelle sanoo noin tääl jokaiselle .. jokainen on sille ainoo .. hihiii ..
kuka toi? Kuka toi on ? :D
Tunnetko koskaa itseäsi harhaiseksi? Minä tunnen, kun tääl olen. - en koskaan niin
yksi... kirjoitti:
kuka toi? Kuka toi on ? :D
Tunnetko koskaa itseäsi harhaiseksi? Minä tunnen, kun tääl olen.harhaiseksi että pitäisin vierasta ihmistä hänenä ja vastaisin kuten eka vastaaja teki.
- meaning what ?
saatko sä hyvätkin kiksit siitä et hoet tota samaa jokaiselle vuorollaan ? oot varmaan sanonu noin joka ainoolle täällä olevalle !
- sullaki oikeen
No siitä kun lasket=)
- *
sydänkäpyjä vain yksi mutta kultaa kisoista pari enemmän ;)
- oravan ruokaa siis
Ja minähän se olen. Se Sun käpy. Minä ***** ******** .
- ei oo
kultaa... hopeeta saattaa löytyä :(
- yksi mies ja vain oma
Minun mies ja toinen mies. Ajattelin perustaa mieshaaremin ja saisi sitten valita vain miehen mikä nyt minäkin päivänä sattuu mielentilaan sopivan. Ei kuitenkaan. Yhdessäkin on jo tarpeeksi.
- ois 1 ja ainoa?
mielessä, mutta on muutama kaveri vastakkaista sukupuolta, koska tuun paremmin juttuun heidän kanssaan - ei siis mitään kultia.
- -------------
Mulla ei yhtään..vielä yhden A:n jos saisin, se riittäisi mun loppuelämäni ajaksi
- Yksikin riittäisi
Enpä oikein voi kulleilla kehuskella :/
- Omia polkujaan
Tiedä tuosta loppuelämästä, mutta yhden A miehen olisin kyllä voinut ottaa "koeajalle" vakavemminkin;)
- ???????
Onkohan sama A mies kaikilla,kun sivustoa seuraa niin aika moni kaipaa...pelimies.
- Omia polkujaan
Voi ollla vaikka jono oven takana;)
- teeeeeeeeeeeeeeeeee
Monia mut rakastan vaan sua. :))))))) !!!!!!!!
- 2+3
Yksi T vain on vallannut mieleni.
- Näinjatuleeolemmaan
Minulla on monta ja tulee olemaan. Akka ei tiedä siitä mitään.
- sinut nolla
kohta tietää, olet tunnistettu ja käräytän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774