Jani - Mies jota niin kaipaan (Osa 2)

gay_jones

Kohta Jani oli laukeamassa. Rakastan spermaa, ja mietin ensin että haluan niellä koko lastin, että Jani laukeaisi suuhuni. Mutta ehkä vielä kiihottavampaa on kun pyllyyni lauetaan. Ajatus siitä että lämmin sperma täyttää minut vei voiton. "Laukea sisääni, laukea reikääni" pyysin. Jani laukesi sisääni, ainoastaan hänen terkansa oli perseessöni ja kun hän veti kalunsa ulos tunsin kuinka lämmin sperma valui ulos pakaroitani ja reisiäni pitkin. Yritin kerätä sitä käsilläni ja nuolin hänen spermaansa käsistäni. Sperma maistui suolaiselta mutta hyvältä. Rakastan spermaa, se on kuin rakkausnestettä joka tulee toisen miehen sisältä.

Jani vaikutti hieman uupuneelta ja sanoi että haluaa ottaa rauhallisesti hetken, jotta voi jatkaa. Hänen kalunsa oli löysä ja kului hieman aikaa ennen kuin hän oli juhlakunnossa. Itse halusin vain jatkaa. En malttanut odottaa. En ollut saanot tarpeeksi. Otimme molemmat vielä yhdet viivat kolaa ja mieli piristyi heti. Oli aika jatkaa.

Käännyin ja katsoin Jania. Hän oli taas kiihottunut ja hänen katseensa kertoi kaiken; hän halusi kyrpää sisäänsä. Tykkään enemmän olla ottavan kuin antavana osapuolena, mutta halusin suoda Janille sitä nautintoa jota hän janosi. "Mene kontillesi" sanoin. Janin pylly oli ajettu posliiniksi ja näytti hyvin kiihottavalta. "Varovaisesti" hän kuiskasi. Janin reikä oli tiukka joten otin ensin liukuvoidetta ja hieroin hänen reikäänsä samalla kun varovaisesti laitoin muutaman sormen hänen sisäänsä. Jani äänteli kiihottuneesti ja tärisi kiihotuksesta.

Otin keskikokoisen tapin ja työnsin sitä hitaasti Janin sisään. Hänen aukkonsa rupesi rentoutumaan ja aukesi minulle ikään kuin sanoakseen: "työnnä kyrpäsi sisääni". Minulla seisoi taas ja päätin että nyt Jani saa tuntea kaluani. Latoin runsaasti liukuvoidetta kyrvälleni ja asetuin Janin taakse niin että saisin hyvän asennon. Varovaisesti työnsin kalua sisään, tunsin kuinka reikä aukesi ja rentoutui kun terskani liukui sisään. Jani jännitti välillä ja tunsin kuinka hänen pyllyaukkonsa puristi kaluani ihanasti. Aina kun hän rentoutui, työnsin kyrpääni sisään enemmän. Ei kulunut kauan kuin olin hänen sisällä. Kivekseni koskettivat hänen pakaroita. Jani melkein huusi nautinnosta ja toivoin että naapurit eivät vain kuule liikaa...

Rupesin pikkuhiljaa naimaan häntä kovempaa. Tässä vaiheessa olimme molemmat hiestä märkänä, huusimme melkein nautinnosta ja olo oli miltei eläimellinen. Samalla tuntui hyvin intiimiltä olla toisen miehen sisällä. Kun tuntui siltä että kohta laukean, vedin kaluni ulos Janin anaalista ja asetuin istumaan hänen vatsalle kun hän makasi selällään. Hän runkkasi minua kunnes olin laueta, ja otin itse kyrvän käteeni. Ei tarvinnut sanoa mitään. Jani tiesi että haluan laueta hänen suuhunsa. Näin tein. En ollut lauennut aikoihin, joten spermaa tuli runsaasti. "Älä niele" sanoin tiukasti. Jani ei muutenkaan tykännyt niellä niin paljon, joten hän piti lastia suussaan, odottaen että suutelisin häntä. Jani avasi suunsa ja imin sperman suuhuni. Yritin suudella niin että sitä ei valuisi ulos. Spermaiset kielemme kohtasivat, lämpimät ja hikiset kroppamme olivat toisiinsa tarrautuneina, kyrpämme koskettivat toisiaan, ja hetki oli hyvin intiimi.

"Älä niele vielä", Jani käski tiukkaan sävyyn. "Jos niin paljon tykkäät spermasta, tehdään pieni leikki". Janilla seisoi taas. Hän meni keittiöön ja haki shottilasin. "Katsotaan mitä tykkäät tästä, senin pieni likainen lutka", hän sanoi hieman vitasillen. "Katso tiukasti", Jani sanoi. Hän runkkasi kyrpäänsä nenäni edessä eikä kulunut kauaa ennen kuin hän laukesi. Seurasin haltioissani, spermat edelleen suussani, kun hän tyhjensi lastinsa shottilasiin. "No niin, tässä olisi hieman lisää sinulle. Avaa suusi". Käänsin kasvojani kohti kattoa ja avasin suuni. Suljin silmäni ja tunsin kuinka lämmin sperma valui lasista suuhini. "Nyt voit niellä, jos pystyt siihen" Jani sanoi. Nielin kaiken heti. Sitä oli paljon, ja kurkussa tuntui hieman litkuiselta. Maku oli taivaallinen. Janin kyrpä oli edelleen kasvojeni edessä, ja päätin puristaa viimeisetkin tipat ulos. Imin samalla hänen kyrpäänsä viimeisen kerran.

(Tarina jatkuu osassa 3..)

0

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1595
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1234
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1157
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1076
      5. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        2
        1062
      6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        586
        1029
      7. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        950
      8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        922
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        12
        816
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        9
        731
      Aihe